نوشته شده توسط : shadi

ام دی اف بدون روکش

ام دی اف بدون روکش به صورت خام مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به پروسه تولید این نوع از ام دی اف می توان گفت که این محصول یکی از بهترین محصولاتی است که در زمینه تولیدات چوبی به بازار عرضه شده است.

این ام دی اف دارای سطحی صاف و به دور از هیچ گونه زبری و گره ای است که می توان کلیه عملیات نجاری را بر روی آن پیاده کرد. این چوب دارای خصوصیاتی بسیاری است که می تواند برای استفاده در هر شرایطی بسیار ایده آل باشد.

با توجه به اینکه ام دی اف خام دارای ساختاری یک دست است می توان گفت که در بیشتر مواقع به جای چوب طبیعی می توان از آن استفاده کرد. در این محصول می توان در ساخت اجزای داخلی تجهیزات چوبی استفاده های فراوانی کرد.

از آنجایی که ظاهر این ام دی اف بدون روکش است استفاده از آن در بسیاری از تولیدات به راحتی صورت می گیرد. ام دی اف بدون روکش محصولی است که از خاک اره و الیاف های چوب ساخته شده است.

این الیاف های بسیار ریز توسط رزین و چسب های مخصوصی به یکدیگر می چسبند و در انتها تحت فشار و حرارت بالایی قرار می گیرند و بعد از آن به عنوان تخته ای یک دست و بدون برجستگی به بازار عرضه می گردند.

در بسیاری از مواقع از روکش های متفاوتی بر روی آنها استفاده می شود. ولی در این محصول این امر انجام نمی شود. با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که آن دارد از آن می توان به جای چوب طبیعی در بسیاری از مصارف استفاده کرد. این ام دی اف می تواند در هر شرایطی دارای مقاومت باشد و بدون جذب هیچ گونه رطوبت در تولیدات داخلی مورد استفاده واقع شود.

از این محصول در چه تولیداتی استفاده می شود؟

از آنجایی که این محصول دارای سطحی خام است و هیچ گونه روکشی تزیینی بر روی آن وجود ندارد می تواند در بسیاری از تولیدات چوبی استفاده شود. در تولید تخت، مبلمان، کمد، کابینت، قفسه کتاب، دیوار پوش، کف پوش، پارکت و غیره این محصول می تواند بسیار مفید واقع شود.

البته لازم به ذکر است که در این ام دی اف باید پرداخت هایی صورت گیرد تا از لحاظ بصری دارای ویژگی های جذب مخاطبان باشد. با این حال این ام دی اف در کارگاه های نجاری و مکان هایی که جنبه های زیبایی شناختی مطرح نیست می تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

خصوصیات ام دی اف بدون روکش چیست؟

  • دارای سطحی صاف و یکنواخت بدون برجستگی
  • دارای شکل پذیری آسان
  • وزن سبک
  • ابعاد و ضخامت های متفاوت
  • چگالی موسط
  • دارای خاصیت رنگ پذیری
  • مقرون به صرفه
  • دارای جلوه بی نظیر
  • قابلیت جلوگیری از هجوم حشرات به داخل آن
  • استفاده راحت ابزار آلات نجاری در این ام دی اف
  • دارای مقاومت بالا در برابر رطوبت
  • دارای خاصیت ضد اشتعال
  • تحمل بالا در برابر فشار و ضربه و غیره

در واقع خصوصیات این نوع از ام دی اف بسیار زیاد است و گنجاندن همه این خصوصیات در این مطلب زمان بسیاری را به خود اختصاص می دهد. می توانید برای اطلاع از ویژگی ها و خصوصیات دیگر ام دی اف بدون روکش به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا در این زمینه بتوانید اطلاعات کامل تری را به دست آورید.

شکل پذیری راحت این محصول

یکی از ویژگی های بسیار مهمی که می توان برای این محصول برشمرد ، شکل پذیری راحت و با دوام آن دانست. در واقع ام دی افی که بدون روکش است را می توان به راحتی توسط دستگاه های نجاری به هر شکل و اندازه ای که مد نظر دارید درآورد.

این امر در چوب های طبیعی به راحتی امکان پذیر نیست و نیاز به گذراندن پروسه ای طولانی برای پرداخت چوب طبیعی است. به همین منظور از آن در بسیاری از مواقع به جای چوب طبیعی استفاده می شود.

انواع ام دی اف خام

برای اینکه بتوان از ام دی اف در شرایط مختلفی استفاده کرد باید بدانید که از چه نوع ام دی اف بدون روکش برای محیطی که مد نظر دارید استفاده کنید. در واقع این محصول در هر شرایطی به نوعی خاص تولید می شود و پروسه تولید همه ام دی اف های بدون روکش مشابه هم نیست. در زیر به نمونه هایی از این ام دی اف بدون روکش اشاره می کنیم.

  • ام دی اف نازک
  • ام دی اف ضخیم
  • ام دی اف با فرمالدئید کم
  • ام دی اف مقاوم در برابر رطوبت
  • ام دی اف با وزن مخصوص بالا
  • با وزن مخصوص پایین
  • انعطاف پذیر و غیره

در واقع این ام دی اف ها همگی دارای ویژگی های خاص مربوط به خود هستند که آنها را برای استفاده در شرایط متفاوت آماده می کند. در واقع این محصول می تواند کاربردهای متفاوتی داشته باشد.

مزیت های استفاده از ام دی اف

تولید ام دی اف توانست به عنوان نقطه پرتابی در صنعت چوب مطرح شود. قبل از تولید این محصول از چوب به عنوان ماده اولیه و اصلی در تولیدات چوبی استفاده می شد. با تولید ام دی اف این امر به مرور رنگ باخت.

زیرا منابع چوب بسیار محدود بودند و قیمت آنها در حد بالایی قرار داشت که هر قشری از عهده خرید این محصولات چوبی بر نمی آمد. به همین دلیل با تولید ام دی اف همه افراد توانستند از قیمت مقرون به صرفه این محصول چوبی کمال استفاده را ببرند. امروزه این محصول دارای مزیت های فراوانی است که در زیر به نمونه ای از آنها اشاره می کنیم.

  • سبک بودن
  • ارزان بودن
  • تولید گسترده و در دسترس بودن راحت
  • تنوع در طرح و رنگ
  • قابلیت استفاده در محیط های داخلی
  • دارای ابعاد و اندازه های متفاوت


:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

ام دی اف ترک

ام دی اف ترک در واقع جزانواع ام دی اف هاست که شرکت های سازنده و صادر کننده آن ترک هستند. از این رو شاید در مبحث کلی تعریف ام دی اف تفاوتی وجود نداشته باشد. اما می توان تفاوت را در موارد متفاوت دیگری از جمله قیمت ها و هزینه های تولید و فروش بررسی کرد.

محصولات ام دی اف از جمله ام دی اف ترک کاربرد بسیار زیادی در مصارف و زمینه های مختلف دارند. از جمله این موارد می توان به ساختمان سازی، لوازم خانگی، دکوراسیون منازل، طراحی فروشگاه ها و سرویس های آشپزخانه ای اشاره کرد.

با توجه به مصارف بالایی که این محصولات در کشور دارند، طبیعی است که علاوه بر مصرف نمونه های ایرانی که در داخل کشور تولید می شوند، انواع خارجی آن خصوصا ام دی اف ترک نیز وارد کشور شده و مورد استفاده قرار بگیرند.

نحوه تولید ام دی اف ترک

فراورده های چوبی ام دی اف از خرده چوب هایی تولید می شوند که از خرد و قطعه قطعه شدن ضایعات چوب درختان به دست می آیند. این خرده چوب ها با چسب و رزین مخلوط می شود تا تراکم لازم را به دست بیاورد و یک دست شود.

در ادامه این مواد ترکیب شده تحت فشار و حرارت بالا قرار می گیرند تا به صورت تخته هایی یک دست و مقاوم درآینده که بعد از سرد شدن به ابعاد و اندازه های مختلفی برش بخورند. این قطعات با ترکیبات مختلفی روکش می شوند و اشکال و طرح های متفاوت آن بر اساس کاربرد های مختلف عرضه می شوند.

چرا این محصول مصرف بیش تری در کشور دارد؟

روند تولید ام دی اف همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد به صورت روتین به همین شکل است و تفاوت چندانی ندارد. در کشور ما اکثر محصولات چوبی مورد استفاده از جمله ام دی اف ها وارداتی هستند. ام دی اف ترک نیز از جمله دسته محصولات وارداتی است.

دلیل واردات ام دی اف از سایر کشورها از جمله ترکیه به این دلیل است که بر خلاف این که در ایران پتانسیل های اولیه برای تولید ام دی اف را دارا هستیم، اما به دلیل نداشتن امکانات پیشرفته تولیدی و حجم بالای تقاضا نسبت به تولید، به ناچار حجم بالایی از ام دی اف های مصرفی از کشورهای دیگر وارد می شوند.

ام دی اف های ترک بر خلاف انواع مشابه ایرانی از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. معمولا برای ساخت آن ها از مواد اولیه با کیفیت و مرغوبی استفاده شده است که همین امر باعث می شود ام دی اف های وارداتی به انواع مختلف تولیدات ایرانی ترجیح داده شود.

دلیل دیگری که شاید باعث افزایش گرایشات به واردات ام دی اف ها از سایر کشور ها از جمله ترکیه و اسپانیا و ایتالیا شده است، دستگاه های تولیدی قوی تر آن ها است. این کشور ها برای تولید ام دی اف از دستگاه های بسیار قوی و با کیفیتی استفاده می کنند که در نهایت باعث افزایش کیفیت محصولات نیز می شود.

ام دی اف های وارداتی چه مزایایی دارند؟

ام دی اف هایی که از کشور های دیگری وارد می شوند مزیت های زیادی را دارند. بیش تر ام دی اف هایی که در کشور وارد می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند، ام دی اف های وارد شده از کشور های ترکیه و اتریش می باشند. ام دی اف ترک از جمله رایج ترین ام دی اف های وارداتی است.

این ام دی اف ها کیفیت بالایی دارند. علاوه بر کیفیت بالا، ام دی اف های وارداتی از جمله ام دی اف ترک، دوام بالایی را بعد از یک دوره استفاده از خود نشان می دهند. از این رو می توان گفت که شاخص ترین ویژگی های این محصولات دوام و راحتی کار با آن ها است.

یکی دیگر از مواردی که وجه تمایز ام دی اف ترک با انواع داخلی است نوع روکش آن است. نوع روکشی که معمولا برای ام دی اف های وارداتی مورد استفاده قرار می گیرد، روکش لعابی است. این روکش ها باعث کیفیت بالای ام دی اف های وارداتی می شوند.

ام دی اف های خارجی از جمله ام دی اف ترک در برابر عوامل متفاوتی که می توانند کیفیت و دوام آن ها را تحت تاثیر قرار دهند نیز مقاومت بالایی دارند. برای مثال می توان به انواع مقاوم در برابر تابش نور آفتاب اشاره کرد. همچنین انواع ام دی اف ضد آب نیز عرضه می شود که در مقایسه با انواع دیگر در برابر این عوامل کم ترین تغییر را نشان می دهند.

در تولید ام دی اف های خارجی از جمله ام دی اف ترک از مواد همگن و مرغوبی برای تولید ام دی اف استفاده شده است. استفاده از مواد همگن باعث شده تا این محصولات ضخامت یکسان و هماهنگی در تمام سطح ورق داشته باشند.

چه کشور هایی در زمینه تولید ام دی اف فعالیت دارند؟

در زمینه واردات ام دی اف شرکت های مختلفی از کشور های سراسر جهان با هم در رقابت هستند و محصولات آن ها نیز وارد کشور می شوند. از جمله این کشور ها می توان به اسپانیا، آلمان، ایتالیا و ترکیه اشاره کرد. برای بررسی انواع کشور های تولید کننده ام دی اف و بررسی مشخصات ام دی اف ترک می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید.

آیا با توجه به هزینه های مرتبط با این محصول استفاده از آن مقرون به صرفه تر است؟

ام دی اف های وارداتی از جمله ام دی اف ترک قیمت های بالاتری را نسبت به انواع ایرانی خود دارند. برای مثال در لیست قیمت های ارائه شده برای انواع ورقه های ام دی اف، قیمت هر ورق ام دی اف سفید صابونی ترک بسیار بیش تر از انواع مشابه ایرانی با همان ابعاد مشابه است.

این تفاوت قیمت ها مربوط به موارد مختلفی می شود، خصوصا کیفیت مواد اولیه و میزان دوام و مقاومت محصول در برابر موارد متفاوت باعث تفاوت در هزینه ها می شود. از طرف دیگر نیز هزینه واردات هر کالایی به نوبه خود بر افزایش قیمت محصول تاثیر دارد.

اما با توجه به نیاز و کاربردی که ام دی اف برای افراد دارد، تصمیم گیری در خصوص انتخاب نوع ام دی اف نیز صورت می گیرد. افرادی که به دنبال کیفیت و دوام بیش تر محصول هستند شاید ام دی اف های وارداتی از جمله ام دی اف ترک را ترجیح دهند.

انتخاب این محصول می تواند بر خلاف قیمت بالاتر گزینه انتخابی مناسب و مقرون به صرفه ای باشد. با خرید این محصول شاید در نگاه اول هزینه بیش تری را بپردازید، اما ماندگاری و دوام بیش تر محصول می تواند نیاز شما برای تعویض زود هنگام ام دی اف تان را به حداقل برساند.



:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

ام دی اف تیره

ام دی اف تیره یکی از انواع پرطرفدار ام دی اف است. امروزه استفاده از ام دی اف به جای چوب طرفداران بسیاری پیدا کرده است. چرا که ام دی اف ها دارای تنوع بسیاری هستند. این تنوع بالا در طراحی ام دی اف باعث شده که خریداران قدرت انتخاب بالاتری داشته باشند. یکی از این انواع ام دی اف، ام دی اف تیره است. در این مقاله راجع به مزایای ام دی اف تیره با شما صحبت می کنیم.

ام دی اف تیره یکی از انواع پرطرفدار ام دی اف است. امروزه استفاده از ام دی اف به جای چوب طرفداران بسیاری پیدا کرده است. چرا که ام دی اف ها دارای تنوع بسیاری هستند. این تنوع بالا در طراحی ام دی اف باعث شده که خریداران قدرت انتخاب بالاتری داشته باشند. یکی از این انواع ام دی اف، ام دی اف تیره است. در این مقاله راجع به مزایای ام دی اف تیره با شما صحبت می کنیم.

ام دی اف چیست؟

ام دی اف از الیاف چوب ساخته شده است. طی روند تولید ام دی اف، ورقه های چوب نرم تحت فشار و گرما قرار می گیرند. ام دی اف ها به طور معمول دارای چگالی بین 33 تا 50 پوند بر فوت مکعب هستند. با این حال ممکن است انواعی با چگالی 50 پوند بر فوت مکعب نیز وجود داشته باشند.

تاریخچه تولید ام دی اف به سال 1924 برمی گردد. ام دی اف برای اولین بار در این سال و توسط شخصی به نام ماسون تولید و به بازار عرضه شد. ام دی اف ها دارای تنوع بسیار بالایی از نظر طرح و رنگ هستند. این محصول یکی از انواع پرطرفداری است که مورد محبوبیت اکثر خریداران قرار گرفته است.

مزایای ام دی اف تیره چیست؟

در ابتدا لازم است قبل از اینکه مزایای این محصول را بررسی کنیم، به مزایای کلی ام دی اف بپردازیم. ام دی اف معمولا به عنوان جایگزین تخته سه لا کاربرد دارد. کیفیت ام دی اف در برابر تخته سه لا بسیار بیشتر است. علاوه بر این، ام دی اف دارای سطح صاف و یکنواختی است که قابلیت طراحی آن را بسیار ساده کرده است.

از آن جا که ام دی اف به صورت متراکم تولید می شود، از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. اما این محصول یکی از انواع بسیار کلاسیک ام دی اف است. این نوع MDF همیشه طرفداران خودش را داشته است. این نوع ام دی اف جذابیت بسیار خاصی را به محل مورد استفاده می دهد. این محصول در هر نوع سازه ای از جمله مبلمان، کابینت و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

مبلمانی شیک در محل کار با این محصول

اکثر افرادی که شرکت جدیدی را راه اندازی می کنند در مورد انتخاب نوع مبلمان شرکت دچار تردید هستند. آن ها نمی دانند که از چه نوع مبلمان و با چه رنگی استفاده کنند. بهترین گزینه برای این افراد استفاده از این محصول است.

چرا که در درجه اول این محصول از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است. همچنین این نوع ام دی اف همیشه در دسترس است. تمام شرکت های تولید کننده و فروش ام دی اف، همیشه این نوع MDF را تولید می کنند. علاوه بر این بسیار شیک و کلاسیک است.

این نوع ام دی اف جلوه بسیار جذابی را به محل کار شما می دهد. این نوع MDF در طرح های مختلف که مشابه به چوب هستند تولید می شود. شما با خرید این نوع ام دی اف، مبلمانی ارزان اما با ظاهر گران قیمت را خریداری می‌کنید. این نوع MDF هیچ گاه تکراری نمی شود.

بنابراین می توانید سال های طولانی از مبلمانی با جنس ام دی اف تیره استفاده کنید. ام دی اف تیره می تواند بهترین جایگزین برای مبلمان چوبی گران قیمت باشد.

آشپزخانه ای مدرن با ام دی اف تیره

رنگ تیره همیشه بسیار شیک تر از سایر رنگ ها به نظر می رسد. به همین دلیل است که امروزه استفاده از ام دی اف تیره در طراحی کابینت ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. چرا که این کابینت های تیره چهره ای مدرن به آشپزخانه  می دهند.

کابینت هایی با این نوع MDF این قابلیت را دارندکه با تمام وسایل آشپزخانه شما ست شوند. این نوع MDF این حسن را دارد که بسیار شبیه به چوب به نظر برسد. بنابراین افرادی که توانایی خرید چوب را ندارند، می توانند از این نوع MDF به جای آن استفاده کنند.

این محصول در طرح های مختلف و طرح هایی کاملا شبیه به چوب تولید و به بازار عرضه می شود. اما شاید مهمترین دلیل استفاده از این محصول را کثیف نشدن آن دانست. چرا که آشپزخانه محلی است که کابینت های آن همیشه در معرض کثیفی و لک شدن قرار دارد. اما ام دی اف تیره لکه های کابینت را در خود پنهان می کند. بنابراین می توانید همیشه کابینت های تمیز و بدون لک داشته باشید.

مراقبت از آن

یکی از مهمترین مسائل مربوط به ام دی اف تیره، مراقبت از آن است. همانطور که گفتیم این محصول مزایای بسیاری دارد، اما یک عیب جزئی نیز به همراه دارد. این نوع MDF ضربه ها را به خوبی روی خود به نمایش می گذارد.

یعنی اگر ام دی اف شما در محلی دچار ضربه شده باشد، یا کنده شده باشد، به راحتی قابل مشاهده است. بنابراین لازم است افرادی که از این نوع ام دی اف استفاده می کنند، از ام دی اف تیره در برابر آسیب ها مراقبت کنند.

اما گاهی اوقات چاره ای نیست و ممکن است مبلمان یا کابینت های ما در معرض ضربه و آسیب قرار داشته باشد. ولی جای نگرانی نیست، برای این مشکل نیز راه حلی وجود دارد. اگر آسیب شدید باشد به راحتی می توانید ام دی اف آن قسمت را با هزینه ای کم تعویض کنید.

اما اگر آسیب های کوچک باشد، می توانید با رنگ تیره آن ها را پوشش دهید. ام دی اف تیره این حسن را دارد که به راحتی با رنگ های تیره پوشیده می شود. در این صورت دیگر جای هیچ ضربه ای روی کابینت یا مبلمان تیره شما باقی نخواهد ماند.

ورق ام دی اف از جمله محصولاتی که به تفصیل در سایت خوگرپلاس به آن پرداخته ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ورق های ام دی اف به این سایت مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

ام دی اف بهتر است یا ملامینه

ام دی اف بهتر است یا ملامینه : برای بالاتر بردن کیفیت ام دی اف از روکش هایی متفاوت استفاده می شود. ام دی اف به تنهایی کیفیت و طرح خوبی برای ساخت وسایل و تجهیزات شما نخواهد داشت. بر این اساس بهتر است برای زیبا تر شدن و افزایش کیفیت ام دی اف از روکش هایی مخصوص استفاده شود.

یکی از روکش های پرطرفدار که برای این محصول استفاده می شود ملامینه نام دارد. با استفاده از این روکش کیفیت آن بسیار افزایش می یابد و عدم هرگونه روکش در سطح آن می تواند این محصول را آسیب پذیر تر کند.

ویژگی و مزایا استفاده از روکش ملامینه چیست؟

مزایای روکش ملامینه بر سطح ام دی اف سبب شده که کاربرد های زیادی در بسیاری از وسایل چوبی مانند مبلمان، سرویس خواب، در و بدنه های کابینت، لوازم دستشویی و بسیاری از لوازم و تجهیزات دیگر به کار گرفته شود. این مزایا شامل موارد زیر است:

  • دارای مقاومت بالا در برابر رطوبت و نم
  • دارای مقاومت بالا در برابر حرارت و گرما
  • دارای هماهنگی سطح بالای آن و کناری آن که روکش ملامینه انجام شده
  • دارای قیمت مناسب
  • دارای تنوع طرح و رنگ
  • کاربرد زیاد در روکش بسیاری از متریال ها

مزایای استفاده از ام دی اف چیست؟

این محصول در صورت وجود روکش های ضد آب در برابر رطوبت و نم مقاومت بالایی دارد. این متریال بیشتر در آشپزخانه مناسب است اما در ساخت مبلمان، دکور سازی و بسیاری دیگر از وسایل دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول در برابر دما مقاوم بوده و عایق خوبی برای صدا است در نتیجه می تواند گزینه خوبی برای برای کفپوش های منزل باشد. همانطور که میدانید ساختار آن از خرده چوب های غیر قابل استفاده است که به طور فشرده با چسب مخلوط شده اند و این محصول را تشکیل می دهند.

استفاده از این خرده چوب در حفاظت از محیط زیست بسیار مفید بوده و قطع درختان تا حد زیادی کاهش می یابد.

روکش ملامینه دارای چه معایبی است؟

روکش ملامینه وقتی بر سطح ام دی اف قرار می گیرد می تواند از این محصول به خوبی محافظت کند اما در کنار ویژگی های مثبتی که دارد می تواند معایبی را نیز برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد. یکی از این معایب مقاومت نداشتن در برابر مواد قلیایی و اسید ها است. بهتر است در هنگام تهیه این روکش مراقب باشید تا این گونه مواد ها روی سطح ملامینه قرار نگیرند.

تمام سطوح ملامینه یکپارچه نیست و لبه های آن ازجنس دیگری تشکیل شده اند. اگر شما به دنبال روکش های شفاف و براق می گردید بهتر است از ملامینه برای استفاده از سطح ام دی اف استفاده نکنید زیرا این روکش جنسی مات دارد.

مضرات استفاده از ام دی اف چیست؟

ام دی اف علاوه بر مزایایی که دارد می تواند معایبی را نیز به همراه داشته باشد. یکی از معایب آن ترکیباتی است که در هنگام ساخت این محصول به کار می رود. یک نوع ماده شیمیایی به نام فرمالدئید در ذرات چوب آن به کار می رود که کمک می کند در برابر حشرات و قارچ ها مقاوم باشد.

فرمالدئید به دلیل ترکیبات مضری که دارد توصیه میشود که سازندگان مقدار کمتری از فرمالوئید در هنگام ساخت استفاده کنند. فرمالدئید استفاده شده در چوب به شکل مایع و بدون رنگ بوده و همراه با بوی تندی است.

استفاده زیاد از این ماده شیمیایی می تواند منجر به انفجار و آتش سوزی شود بنابراین تولیدکنندگان در هنگام ساخت آن باید دقت بیشتری داشته باشند. اگر این ماده شیمیایی با پوست دست تماس داشته باشد می تواند باعث بروز مشکلات پوستی شود.

سازندگان در هنگام تولید بهتر است از روکش های مقاوم برای به حداقل رساندن این معایب استفاده کنند تا هنگام استفاده توسط مصرف کنندگان مشکلی را برای آن ها ایجاد نکند. این روکش بنا به سلیقه هر فرد می تواند متفاوت باشد.

ساختار ترکیبی ام دی اف و ملامینه چگونه است؟

همانطور که گفته شد ام دی اف به تنهایی نمی تواند کیفیت خوبی برای مصرف کنندگان داشته باشد. زمانی که ام دی اف با روکش ملامینه قرار می گیرد به راحتی لبه های آن برش زده می شود و می توان پس از ماشینکاری و برش،  فرم دهی و پروفیل کاری را انجام داد در این صورت این محصول با کیفیت بالا برای مصرف کنندگان قابل استفاده است.

همانطور که میدانید استفاده این محصول با روکش بر کیفیت این محصول می افزاید. به طور مثال اگر شما این محصول را در ساخت کابینت  بدون روکش ملامینه استفاده کنید به دلیل تماس آب با آن پس از مدتی چوب باد کرده و کیفیت خود را از دست می دهد.

با وجود این که در ساخت این محصول از چوب های ضد رطوبت استفاده می شود تا در مواقعی که در معرض آب قرار می گیرد آب در چوب نفوذی نداشته باشد اما این محصول همراه با روکش ضد آب ملامینه می تواند مقاومت بیشتری را در برابر رطوبت و نم داشته باشد و هیچگونه مشکلی رابرای شما ایجاد نکند.

در این صورت این محصول را می توان در نمناک ترین قسمت های منزل مانند طراحی داخلی حمام به کار برد. ساختار آن به گونه ای تولید شده که در برابر دما و گرما و حتی آتش مقاوم است اما استفاده از روکش های ضد حرارت مانند ملامینه می تواند این مقاومت را دوچندان کند.

بنابراین نمی توان این در را مجزا از یکدیگر قرار داد. این دو محصول در کنار یکدیگر می توانند ام دی اف با کیفیت و ایمنی را تشکیل بدهند. برای تهیه ام دی اف با روکش ملامینه می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

ام دی اف سفید

ام دی اف سفید یکی از محبوب ترین ام دی اف هایی است که مورد توجه خریداران قرار گرفته است. این نوع ام دی اف یکی از انواع ام دی اف های روکش دار است که در طراحی و ساخت انواع وسایل از جمله کابینت ها کاربرد دارد. در این مقاله در کنار ذکر کردن مزایای ام دی اف، راجع به مزیت روکش های با رنگ سفید نیز صحبت می کنیم.

مزایای استفاده از ام دی اف سفید در مقایسه با چوب چیست؟

معمولا افرادی که قصد خرید وسایل چوبی از جمله کابینت را دارند در انتخاب چوب یا ام دی اف دچار تردید هستند. اما بهتر است بدانیم که ام دی اف در مقایسه با چوب از مزایای بسیاری برخوردار است. از جمله مهمترین مزیت این است که ام دی اف بسیار ارزان تر از چوب است.

بنابراین خرید کابینت از جنس ام دی اف بسیار به صرفه تر خواهد بود. همچنین ام دی اف دارای سطح صاف است. این سطح صاف امکان طراحی و رنگ آمیزی را بسیار ساده تر می کند. ام دی اف ها دارای انواع مختلفی هستند که یکی از آن ها ام دی اف روکش دار است.

در طراحی ام دی اف روکش دار از رنگ و یا پودر استفاده می شود. بنابراین این نوع از ام دی اف ها به رنگ های مختلفی وجود دارند. یکی از انواع پرطرفدار این رنگ ها، ام دی اف سفید است. زیرا رنگ سفید از مزایای بیشتری نسبت به سایر رنگ ها برخوردار است که در ادامه این مزایا را برای شما بیان می کنیم.

آیا استفاده از این محصول در طراحی کابینت های آشپزخانه به صرفه است؟

همه ما می دانیم که وسایل دارای رنگ سفید از قیمت بالاتری نسبت به سایر رنگ ها برخوردراند. اما آیا برای شما سوال شده است که چرا رنگ سفید به این اندازه ارزشمند است؟ رنگ سفید یکی از رنگ هایی است که هیچوقت از مد نمی افتد.

همچنین رنگ روشن همیشه مشتری و طرفدار خودش را دارد. زیرا این رنگ قابلیت ست شدن با تمام رنگ های دیگر را دارد. به همین دلیل است که ام دی اف سفید از محبوب ترین ام دی اف های موجود در بازار است. افرادی که قصد دارند آشپزخانه ای کلاسیک داشته باشند از این محصول برای ساخت کابینت ها استفاده می کنند.

بهتر است بدانید که هزینه ای که برای خرید آن می‌کنید به صرفه بوده و قابل جبران است. تمام بنگاه های املاک اقرار کرده اند که خانه هایی که دارای کابینت با این رنگ هستند از قیمت بالاتری برخوردارند.

بنابراین می توانید منزل خود را با قیمت بیشتری بفروشید. این افزایش قیمت هزینه آن را برای شما جبران می کند. به همین دلیل است که می گوییم استفاده از آن علاوه بر مزیت هایی که دارد، بسیار به صرفه است.

آشپرخانه ای بزرگ تر با ام دی اف سفید

یکی از موارد مهمی که از ام دی اف سفید استفاده می شود، در طراحی کابینت ها است. کابینت های روشن تابش نور را انعکاس کرده و آشپزخانه را بزرگتر نشان می دهند. اگر آشپزخانه شما کوچک است، بهترین نوع آن برای کابینت های شما این محصول است.

به جای اینکه تصمیم بگیرید با تخریب آشپزخانه خود آن را بزرگتر کنید، با روشی ساده تر می توانید این کار را انجام دهید. استفاده از این محصول یکی از ارزان ترین روش ها برای بزرگ تر نشان دادن آشپزخانه است. کابینت های سفید علاوه بر بزرگ تر کردن آشپزخانه، فضای منزل را روشن تر می کنند.

گاهی اوقات تعداد پنجره های موجود در آشپزخانه شما کم است. در این جور مواقع نور ورودی به آشپزخانه نیز کم بوده و فضای منزل شما تاریک به نظر می رسد. اما استفاده از کابینت های سفید این مشکل را حل می کند.

چرا که حتی اگر تنها یک پنجره در آشپزخانه وجود داشته باشد، نور ورودی از این پنجره کاملا منعکس می شود. کابینت های سفید این نور را در تمام آشپزخانه منعکس کرده و فضای تاریک منزل شما را روشن می کنند.

تعویض آسانتر دکوراسیون منزل با ام دی اف سفید

همانطور که گفتیم رنگ سفید این قابلیت را دارد که با تمام رنگ ها ست شود. افرادی که تمایل دارند دکوراسیون منزل خود را هر از گاهی تغییر دهند بهتر است که از کابینت های روشن استفاده کنند. چرا که هنگام تعویض دکوراسیون منزل نیازی به تعویض کابینت ها نیست.

رنگ سفید با هر نوع دکوراسیونی که شما انتخاب کنید همخوان می شود. در واقع می توان گفت رنگ سفید با تمام رنگ های دیگر ارتباط برقرار می کند. همچنین بهتر است بدانید که کابینت های روشن جلوه وسایل آشپزخانه شما را دو چندان می کند. در واقع این محصول مانند یک صفحه تمیز به جهت برجسته سازی وسایل آشپزخانه عمل می کند.

آیا این محصول به اندازه کافی مقاوم است؟

این محصول از نوع ام دی اف روکش دار است که از مزایای بسیاری برخوردارند. یکی از مهم ترین این مزیت ها، دوام بالای این نوع ام دی اف ها است. برای ایجاد رنگ سفید در این نوع ام دی اف از پوششی به عنوان روکش استفاده می شود.

این پوشش ها می توانند جامد یا مایع باشند. پوشش جامد از پودرهایی با نام ترموپلاستیک تشکیل شده است. و پوشش های مایع شامل رنگ های فایبر گلاس هستند. معمولا استفاده از پودرها دوام بسیار بیشتری را به ام دی اف می بخشد.

به همین دلیل این محصول در برابر ضربه مقاوم است. همچنین به دلیل استفاده از روکش، تمیز کردن این نوع ام دی اف ها بسیار آسان تر از انواع بدون روکش است. اگر تمایل به خرید ام دی اف سفید دارید می توانید خریدی آسان و با قیمت مناسب از خوگرپلاس داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

ام دی اف سفید

ام دی اف سفید یکی از محبوب ترین ام دی اف هایی است که مورد توجه خریداران قرار گرفته است. این نوع ام دی اف یکی از انواع ام دی اف های روکش دار است که در طراحی و ساخت انواع وسایل از جمله کابینت ها کاربرد دارد. در این مقاله در کنار ذکر کردن مزایای ام دی اف، راجع به مزیت روکش های با رنگ سفید نیز صحبت می کنیم.

مزایای استفاده از ام دی اف سفید در مقایسه با چوب چیست؟

معمولا افرادی که قصد خرید وسایل چوبی از جمله کابینت را دارند در انتخاب چوب یا ام دی اف دچار تردید هستند. اما بهتر است بدانیم که ام دی اف در مقایسه با چوب از مزایای بسیاری برخوردار است. از جمله مهمترین مزیت این است که ام دی اف بسیار ارزان تر از چوب است.

بنابراین خرید کابینت از جنس ام دی اف بسیار به صرفه تر خواهد بود. همچنین ام دی اف دارای سطح صاف است. این سطح صاف امکان طراحی و رنگ آمیزی را بسیار ساده تر می کند. ام دی اف ها دارای انواع مختلفی هستند که یکی از آن ها ام دی اف روکش دار است.

در طراحی ام دی اف روکش دار از رنگ و یا پودر استفاده می شود. بنابراین این نوع از ام دی اف ها به رنگ های مختلفی وجود دارند. یکی از انواع پرطرفدار این رنگ ها، ام دی اف سفید است. زیرا رنگ سفید از مزایای بیشتری نسبت به سایر رنگ ها برخوردار است که در ادامه این مزایا را برای شما بیان می کنیم.

آیا استفاده از این محصول در طراحی کابینت های آشپزخانه به صرفه است؟

همه ما می دانیم که وسایل دارای رنگ سفید از قیمت بالاتری نسبت به سایر رنگ ها برخوردراند. اما آیا برای شما سوال شده است که چرا رنگ سفید به این اندازه ارزشمند است؟ رنگ سفید یکی از رنگ هایی است که هیچوقت از مد نمی افتد.

همچنین رنگ روشن همیشه مشتری و طرفدار خودش را دارد. زیرا این رنگ قابلیت ست شدن با تمام رنگ های دیگر را دارد. به همین دلیل است که ام دی اف سفید از محبوب ترین ام دی اف های موجود در بازار است. افرادی که قصد دارند آشپزخانه ای کلاسیک داشته باشند از این محصول برای ساخت کابینت ها استفاده می کنند.

بهتر است بدانید که هزینه ای که برای خرید آن می‌کنید به صرفه بوده و قابل جبران است. تمام بنگاه های املاک اقرار کرده اند که خانه هایی که دارای کابینت با این رنگ هستند از قیمت بالاتری برخوردارند.

بنابراین می توانید منزل خود را با قیمت بیشتری بفروشید. این افزایش قیمت هزینه آن را برای شما جبران می کند. به همین دلیل است که می گوییم استفاده از آن علاوه بر مزیت هایی که دارد، بسیار به صرفه است.

آشپرخانه ای بزرگ تر با ام دی اف سفید

یکی از موارد مهمی که از ام دی اف سفید استفاده می شود، در طراحی کابینت ها است. کابینت های روشن تابش نور را انعکاس کرده و آشپزخانه را بزرگتر نشان می دهند. اگر آشپزخانه شما کوچک است، بهترین نوع آن برای کابینت های شما این محصول است.

به جای اینکه تصمیم بگیرید با تخریب آشپزخانه خود آن را بزرگتر کنید، با روشی ساده تر می توانید این کار را انجام دهید. استفاده از این محصول یکی از ارزان ترین روش ها برای بزرگ تر نشان دادن آشپزخانه است. کابینت های سفید علاوه بر بزرگ تر کردن آشپزخانه، فضای منزل را روشن تر می کنند.

گاهی اوقات تعداد پنجره های موجود در آشپزخانه شما کم است. در این جور مواقع نور ورودی به آشپزخانه نیز کم بوده و فضای منزل شما تاریک به نظر می رسد. اما استفاده از کابینت های سفید این مشکل را حل می کند.

چرا که حتی اگر تنها یک پنجره در آشپزخانه وجود داشته باشد، نور ورودی از این پنجره کاملا منعکس می شود. کابینت های سفید این نور را در تمام آشپزخانه منعکس کرده و فضای تاریک منزل شما را روشن می کنند.

تعویض آسانتر دکوراسیون منزل با ام دی اف سفید

همانطور که گفتیم رنگ سفید این قابلیت را دارد که با تمام رنگ ها ست شود. افرادی که تمایل دارند دکوراسیون منزل خود را هر از گاهی تغییر دهند بهتر است که از کابینت های روشن استفاده کنند. چرا که هنگام تعویض دکوراسیون منزل نیازی به تعویض کابینت ها نیست.

رنگ سفید با هر نوع دکوراسیونی که شما انتخاب کنید همخوان می شود. در واقع می توان گفت رنگ سفید با تمام رنگ های دیگر ارتباط برقرار می کند. همچنین بهتر است بدانید که کابینت های روشن جلوه وسایل آشپزخانه شما را دو چندان می کند. در واقع این محصول مانند یک صفحه تمیز به جهت برجسته سازی وسایل آشپزخانه عمل می کند.

آیا این محصول به اندازه کافی مقاوم است؟

این محصول از نوع ام دی اف روکش دار است که از مزایای بسیاری برخوردارند. یکی از مهم ترین این مزیت ها، دوام بالای این نوع ام دی اف ها است. برای ایجاد رنگ سفید در این نوع ام دی اف از پوششی به عنوان روکش استفاده می شود.

این پوشش ها می توانند جامد یا مایع باشند. پوشش جامد از پودرهایی با نام ترموپلاستیک تشکیل شده است. و پوشش های مایع شامل رنگ های فایبر گلاس هستند. معمولا استفاده از پودرها دوام بسیار بیشتری را به ام دی اف می بخشد.

به همین دلیل این محصول در برابر ضربه مقاوم است. همچنین به دلیل استفاده از روکش، تمیز کردن این نوع ام دی اف ها بسیار آسان تر از انواع بدون روکش است. اگر تمایل به خرید ام دی اف سفید دارید می توانید خریدی آسان و با قیمت مناسب از خوگرپلاس داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

ام دی اف تهران

ام دی اف تهران از جمله ام دی اف هایی است که توانسته مخاطبان زیادی را به خود علاقه مند کند. در ام دی اف تهران می توانید ویژگی های بارز یک ام دی اف با کیفیت را مشاهده کنید.

در واقع در این نوع از ام دی اف می توان گفت که سطوح صاف و بدون هیچ گره ای قابل مشاهده است که به این ام دی اف امکان می دهد تا در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. در واقع ام دی اف تهران را می توان برای تولید لوازم چوبی مورد نیاز داخلی استفاده کرد.

این ام دی اف می تواند نیازهای هر قشری از افراد جامعه را برطرف کند. همچنین هزینه هایی که برای این نوع ام دی اف در نظر گرفته می شود می تواند با توجه به ابعاد و اندازه های مورد نیاز متفاوت باشد. در کل این ام دی اف ها با توجه به مراحل تولیدی که دارند دارای قیمت های پایینی هستند که هر فردی می تواند به راحتی آنها را تهیه کند.

ام دی اف تهران

ام دی اف تهران را می توان نمونه ای از فرآورده های چوبی دانست که طی فرآیندها و مراحل متفاوتی به مرحله تولید می رسد. در واقع این ام دی اف به صورت خشک تولید می شود. به این صورت که در ساخت آن از خاک اره و الیاف های چوبی در حد بسیار ریزی استفاده می شود

خاک اره ها باید در یک سطح و اندازه باشند تا هیچ گونه برجستگی در سطوح آنها دیده نشود. از طریق چسب های مخصوص رزین می تواند به ایجاد این پانل های چوبی کمک کند. در واقع بدون این چسب ها امکان قرارگیری این پوشال ها در کنار یکدیگر وجود ندارد.

بعد از چسب کاری باید قطعات ایجاد شده تحت فشار و گرمای زیادی قرار گیرد تا از این طریق رطوبت موجود در آن خشک شود. همچنین با پرس می توان از ایجاد سطوح غیر هموار در این ام دی اف جلوگیری کرد.

در مرحله آخر ساخت این پانل ها از روکش های مصنوعی استفاده می شود. این روکش ها می توانند بنا به خواست مشتری بر روی ام دی اف خام پرس شوند. در این صورت امکان جدا شدن آنها از سطح ام دی اف تهران وجود ندارد.

مزایای استفاده از ام دی اف تهران

با توجه به اینکه تولید ام دی اف در حد گسترده ای صورت گرفته است می توان گفت که این پانل چوبی دارای کاربرد های متنوعی است که استفاده از آن در هر مکانی به راحتی می تواند صورت گیرد. در واقع مزیت هایی که ام دی اف تهران دارد را می توان به صورت زیر بیان کرد.

  • دارای تنوع در طرح و رنگ بندی
  • دارای قیمت ارزان
  • خاصیت ضد رطوبت
  • خاصیت ضد اشتعال
  • مقاوم در برابر ضربه و فشار

انواع ام دی اف

ام دی اف تهران به دلیل تنوع در طرح ها و رنگ هایی که دارد شناخته می شود. در واقع این ام دی اف توانسته با طرح های بی نظیری که دارد نگاه مخاطبان را به سمت خود جذب کند. استفاده از روکش هایی با طرح چوب و یا سطوح صاف و ساده با رنگ بندی های منحصر به فرد در این محصول بسیار به چشم می آید.

به همین دلیل انواع ام دی اف از این طریق به وجود آمده است که با ویژگی ها و کاربرد های مختلفی در بازار وجود دارند و می توانید به راحتی سفارشات مورد نظر خود را به مکان های تولیدی محصولات چوبی بدهید تا در کمترین زمان ممکن بتوانید ام دی اف مورد نظر خود را دریافت کنید.

در زیر به نمونه ای از این ام دی اف ها اشار می کنیم.

  • ام دی اف مقاوم در برابر حرارت
  • ام دی اف ضد رطوبت
  • ام دی اف هایگلاس
  • ام دی اف با چگالی های متفاوت
  • ام دی اف هایی با روکش های تزئینی
  • ام دی اف های خام
  • ام دی اف پلی اورتان و غیره

در واقع تنوع در انواع ام دی اف تهران به قدری زیاد است که نمی توان در این مقاله آنها را جای داد. به همین دلیل برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع ام دی اف ها می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا مشاوران موجود در این سایت بتوانند به صورت رایگان اطلاعات مورد نیاز را برای شما شرح دهند.

چسب های مورد استفاده در این محصول چیست؟

همانطور که می دانیم چسب یکی از مهمترین اجزایی است که برای تولید این محصول مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع بدون این ماده امکان ایجاد ام دی اف تهران وجود ندارد. چسب مورد استفاده در ام دی اف از رزین های اوره فرمالدئید ساخته می شود.

این چسب ها با رزین های UF ، توانستند با هزینه ای مقرون به صرفه ، پایداری و مقاومت بالایی را در پانل های چوبی ام دی اف تهران به وجود بیاورند. با این وجود مقاومت در برابر رطوبت نسبت به مقاوم بودن آنها کمتر است. فرمالدئید در مقادیر غیر استاندارد نیز می تواند به بروز مشکلات تنفسی و سوزش چشم ها بیانجامد.

بنابراین تولید کنندگان صنعت چوب برای مصارف مختلف از مقادیر مشخص شده ای از این ماده در ساخت این محصول استفاده می کنند. امروزه با توجه به گسترش علم و فناوری در زمینه تولیدات چوبی ساخت پانل های ام دی اف بدون ماده فرمالدئید نیز ایجاد شده است که می تواند برای افرادی که به این ماده حساسیت دارند دارای مزیت های بسیاری باشد.

رزین های UF با استفاده از ملامین و رزین های فنل فرمالدئید در واقع چسب هایی هستند که برای بالا بردن مقاومت آن در برابر آب مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین از چسب های دیگری مانند متیل دی ایزوسیانات برای ساخت این محصول با قابلیت ضد آب بودن استفاده می شود.

ام دی اف های ضد آب می توانند در بسیاری از مکان ها مانند کابینت آشپزخانه، میز، پایه تخت، کابینت های حمام و بسیاری از مکان هایی که در معرض رطوبت قرار دارند دارای کاربرد باشند.



:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

نیم نگاهی به خصوصیات متمایز ام دی اف خام

نیم نگاهی به خصوصیات متمایز ام دی اف خام : بدون تردید، یکی از متریال های پرکاربرد و فرآورده های چوبی پر مصرف به ورق های ام دی اف خام اختصاص پیدا می کند. چگالی و تراکم 650 الی 800 کیلوگرم بر متر مکعب این نمونه فرآورده های چوبی، علاوه بر محقق ساختن دوام و استحکام محصول، کیفیت و مرغوبیت آن را نیز به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

نیم نگاهی به خصوصیات متمایز ام دی اف خام

شایان ذکر است که ام دی اف خام به سبب برخورداری از خاصیت و مزیت های کاربردی و تاثیر گذار در مقایسه با سایر اوراق چوبی، سبب افزایش فروش و کاربرد این محصول شده است. مزیت ها و فواید چشمگیر این ورقها، این محصول را به یک جایگزین مناسب و مطلوب برای انواع ورقهای چوبی تبدیل نموده است.

از سوی دیگر، دامنه وسیع کاربرد و شعاع کاری گسترده ورقهای ام دی اف خام، به افزایش چشمگیر کاربرد این محصول در صنایع چوبی و صنایع کابینت سازی مبدل شده است. ناگفته نماند که تولید و استفاده از فرآورده های چوبی از پیشینه زیادی برخوردار نمی باشد. چرا که در قرون اخیر مفهومی به نام چوب مصنوعی و فرآورده های چوبی، مفهوم ناشناخته و نامفهوم تلقی میشد. با گذشت زمان و نیاز انسان به فرآورده های چوبی مقرون به صرفه و دارای دامنه کاربرد وسیع، به تدریج ورقهای ام دی اف خام تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفتند.

ورق ام دی اف خام

در حال حاضر برای ساخت اجزای دکوراسیون و تولید انواع و اقسام مصنوعات چوبی، از ورق ام دی اف خام در طیف وسیع و گسترده ای استفاده به عمل می آید. با افزایش تقاضا برای استفاده از ورقهای ام دی اف، به تدریج استفاده از چوب های مصنوعی به خوبی جایگزین استفاده از چوب های طبیعی گردید. امروزه استفاده از این محصول برای تولید مصنوعات چوبی از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

شاخصه های مهم و برجسته این محصول

همانطور که اشاره شد، ویژگی ها و خواص بسیار مهم و حائز اهمیت ام دی اف خام سبب رونق و افزایش استفاده از این نمونه فرآورده های چوبی به شمار می رود. یکی از ویژگی های مهم و تاثیر گذار ورق های ام دی اف را باید در تراکم بالا و وزن این محصولات جستجو نمود.

بر این اساس، در مقایسه با ورق های نئوپان، اوراق ام دی اف از استحکام و دوام قابل قبول و بهینه ای برخوردار می باشند. شایان ذکر است که در حال حاضر بیشترین سهم استفاده برای تولید و ساخت مصنوعات چوبی و وسایل چوبی به ورقهای ام دی اف خام اختصاص پیدا می کند. تولید و ساخت کابینت آشپزخانه، میز جلو مبلی، میز تلویزیون و قفسه و کمد دیواری به خوبی این ادعا را به اثبات می رساند.

بدون تردید، یکی از ویژگی ها و شاخصه های مهم آن به مشخصات مکانیکی و فیزیکی بالای این محصول بر می گردد. از سوی دیگر، انعطاف پذیری و حالت پذیری مناسب، از خاصیت های متمایز ورق های ام دی اف به شمار می آید. همچنین امکان تولید ورق های ام دی اف در ضخامت های متنوع و ابعاد و اندازه های متناسب با نیاز مصرف کنندگان وجود دارد.

در این زمینه باید خاطر نشان نمود که ورقهای ام دی اف به علت برخورداری از سطحی صاف و یکدست، امکان انجام عملیات مختلف را به راحتی امکان پذیر می سازند. به همین جهت، به راحتی می توان سطح ورق ام دی اف خام را سنباده زد، ماشین کاری و حکاکی نمود. از دیگر شاخصه های قابل توجه ورق ام دی اف خام می توان به لبه های صاف این محصول و امکان شکل پذیری آن اشاره نمود. پایداری و مقاومت بسیار بالا نیز از دیگر شاخصه های ام دی اف خام محسوب می شود.

نقاط قوت و مثبت ام دی اف خام

ورق ام دی اف خام به علت ارزان بودن فرآیند تولید و پایین بودن قیمت نهایی محصول، از نقطه نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه و بهینه به شمار می آید. این امر امکان استفاده از ام دی اف خام را برای بسیاری از صنعتگران و فعالان صنایع چوب به نحو مطلوب فراهم می آورد. همچنین قابلیت خرید اقساطی و اینترنتی و غیر حضوری، از نقاط عطف ام دی اف خام محسوب می شود.

بدون تردید، یکی از نکات بارز و برجسته استفاده از ورق های ام دی اف را باید در سطوح صاف و هموار و عاری از هرگونه برجستگی آن دانست. بر این اساس، قابلیت رنگ پذیری و روکش کردن سطوح ام دی اف به راحتی میسر می شود. همچنین تولید این محصولات در سایز ها و اندازه های متنوع قابلیت اعمال رنگ های باب سلیقه و نظر مشتری و مصرف کننده را فراهم می سازد.

از لحاظ زیبایی و ظرافت نیز ام دی اف خام به ویژه پس از روکش شدن بسیار جذاب و زیبا جلوه می نماید. طول عمر بالا، مقاومت در برابر آفات و حشرات، استحکام در برابر حرارت، کیفیت عالی و تراکم مناسب، دیگر نقاط قوت ام دی اف خام را تشکیل می دهد.

خوگرپلاس، یکی گزینه کاربردی و مثمر ثمر برای خرید ورق ام دی اف خام به شمار می آید. کیفیت بالا و مرغوبیت مناسب، به انضمام قیمت مقرون به صرفه و طرح های متنوع خوگرپلاس، نیازهای هر تولید کننده و سازنده ای را به خوبی برطرف می سازد.



:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

ام دی اف خام درجه دو

از جمله محصولات نوین و پرکاربرد در صنایع چوب می توان به ام دی اف خام درجه دو اشاره نمود. شایان ذکر است که دلایل بارز و برجسته محبوبیت روز افزون و اهمیت بالای ورق های ام دی اف را باید در کیفیت و استحکام قابل توجه آن مربوط دانست.

از سوی دیگر، به منظور جلب رضایت مشتری و حصول کیفیت مناسب، درجه بندی مختلفی برای ورق های ام دی اف در نظر گرفته می شود.
از این درجه بندی ها برای تعیین معیاری جهت مشخص شدن میزان کیفیت و مرغوبیت محصول استفاده به عمل می آید.

همچنین متناسب با درجه تعیین شده برای ورق های ام دی اف، قیمت و بهایی نهایی محصول نیز از تفاوت هایی برخوردار می باشد. بر همین اساس، یک نمونه از این درجه بندی ها، به ام دی اف خام درجه دو اختصاص پیدا می کند.

درجه بندی این محصولات

در این زمینه باید خاطر نشان نمود که پروسه درجه بندی ورق های ام دی اف، غالباً به وسیله واحد کنترل کیفیت در محل کارخانه و حین فرآیند تولید ورق های ام دی اف خام انجام می پذیرد.

لازم به ذکر است که واحد کنترل کیفیت وظیفه دارد که ضمن بازرسی کیفیت و مرغوبیت نهایی محصولات، متناسب با الزامات و چارچوب های موجود، نسبت به درجه بندی اوراق ام دی اف، اقدامات لازم و مقتضی را به انجام رساند. به طور کلی، ورق های ام دی اف خام درجه دو، از تلفیق و ترکیب گرده های چوب و رزین و چسباننده های مناسب ساخته و پرداخته می گردند. در این میان، برای تولید ورق های ام دی اف خام درجه دو، از گرده های چوب های مختلف مانند راش، کاج و ضایعات و تراشه های چوب استفاده به عمل آمده و پس از طی فرآیندی و مراحلی محصول نهایی تولید می گردد.

اهمیت استفاده از ام دی اف خام درجه دو

شایان ذکر است که ام دی اف خام درجه دو، همانند سایر فرآورده های چوبی متناسب با نوع کاربرد و نحوه کارایی در صنعت چوب کاربرد دارد. بر این اساس، یکی از متریال اصلی و کاربردی برای استفاده در مصارف نجاری، ام دی اف خام درجه دو به شمار می رود. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که ام دی اف های تمام چوب از لحاظ سطح کیفی در مقیاس جهانی از وضعیت بسیار مطلوبی برخوردار می باشند.
بر همین اساس، امروزه به علت پرطرفدار بودن و کیفیت و دوام بسیار بالای ورق ام دی اف خام، در بسیاری از مصارف چوبی مورد استفاده قرار می گیرند. از سوی دیگر، ورق های ام دی اف متناسب با قیمت، سلیقه مشتری و کیفیت متریال استفاده شده در ساختار آن، در درجه بندی های گوناگونی تولید و در اختیار خریداران و مصرف کنندگان قرار می گیرند.

لازم به ذکر است که به علت انعطاف پذیر بودن ورق های ام دی اف خام درجه دو، این محصولات در ابعاد و اندازه های مختلف و گوناگون به فروش می رسند. به طور کلی، فرآورده چوبی فشرده مانند ام دی اف، نوعی چوب مصنوعی بوده که از ذرات ترکیب شده چوب خرد شده و با استفاده از رزین های مناسب مبدل به ورق های فشرده می شوند.

ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که تولید ورق های ام دی اف به روش صنعتی به سال 1980 بر می گردد. ضمناً به سبب سبکی و محکم بودن ورق های ام دی اف خام به نسبت چوب های رشته ای، استفاده از این محصولات با افزایش چشمگیری همراه شده است.
ناگفته نماند که وزن مخصوص این ورق ها در حدود 700 الی 850 کیلوگرم بوده که در مقایسه با سایر فرآورده های چوبی از وزن مناسب و مطلوبی بهره مند می باشد.

نقاط قوت و مثبت ام دی اف خام درجه دو

به طور کلی، بسیاری از خریداران، این محصولات را به سبب برخورداری از دوام و استحکام مناسب و مطلوب مورد انتخاب قرار می دهند. این محصولات به علت برخورداری از تراکم و چگالی مناسب، دوام و استحکام قابل توجهی برای مصرف کنندگان با خود به ارمغان می آورد. ورق های ام دی اف خام درجه دو نیز از این قاعده مستثنا نبوده و مقاومت مناسبی در برابر عوامل محیطی و فرسایش از خود نشان می دهند.

گفتنی است که یکی از نقاط قوت و حائز اهمیت ورق های ام دی اف، مقاومت این محصولات در برابر شرایط مرطوب و نم دار می باشد. به همین جهت، از این نظر می توان حساب ویژه ای بر روی این نمونه فرآورده های چوبی باز نمود.
همچنین در اثر قرار گرفتن ام دی اف خام درجه دو در معرض رطوبت هوا، آسیب و صدمه زیادی به بافت و ساختار آن وارد نمی شود. ناگفته نماند که قیمت مناسب و مقرون به صرفه اوراق ام دی اف نیز از دیگر ویژگی های مثبت و ارزنده این محصول تلقی می شود. از آنجایی که مقوله قیمت در خرید هر محصولی از مؤلفه های اصلی به شمار می رود، این ورق ها از لحاظ قیمت در وضعیت مناسبی قرار دارند.

خوگرپلاس ارائه دهنده انواع و اقسام فرآورده های چوبی نظیر ورق های ام دی اف خام درجه یک و ام دی اف خام درجه دو به شمار می رود. تنوع طرح و مدل، ابعاد و اندازه های مختلف، قیمت مناسب و کیفیت قابل توجه، بخشی از نکات مثبت برند خوگرپلاس محسوب می شود.



:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

ام دی اف یک رو خام

یکی دیگر از نمونه های فرآورده های چوبی پرمصرف در صنعت چوب، ورق های ام دی اف یک رو خام می باشد. به طور کلی، امروزه ورق های ام دی اف، به سبب برخورداری از دوام و استحکام مناسب و قیمت مقرون به صرفه، بسیاری از نیازهای ایجاد شده صنعت چوب را به نحو مطلوب برآورده می سازند.

مشخصات ام دی اف یک رو خام

در این زمینه باید خاطر نشان نمود که ام دی اف یک رو خام نوعی از ورق های ام دی اف بدون روکش بوده که در موارد مختلف کاربرد و استفاده دارد. همچنین از این نمونه فرآورده های چوبی در صنعت ساختمان به عنوان مقاومت، پوشش دهنده و زیر کار و زیر نما، استفاده به عمل می آید.
از لحاظ اندازه و ابعاد، ورق های ام دی اف یک رو خام در اندازه های مختلفی ساخته و پرداخته می شوند. همچنین از لحاظ چگالی و تراکم نیز این محصولات در نمونه های گوناگونی در دسترس خریداران و مصرف کنندگان قرار گرفته و متناسب با نوع نیاز و نحوه کارایی به کار گرفته می شوند.

لازم به ذکر است که ورق های ام دی اف یک رو خام برای مصارف نجاری هم بسیار مورد استفاده واقع می شوند. یکی از دلایل مهم مقبولیت این محصول در میان نجاران، سهولت در کارایی و استفاده از آن می باشد. بر این اساس، ورق های ام دی اف یک رو خام، به علت برخورداری از سطح هموار و صاف، به عملیات سنباده زنی نیاز پیدا نمی کند. همچنین اتصالات این نوع فرآورده های چوبی پر مصرف و پر کاربرد، به وسیله پیچ محکم شده و مصرف کننده را از چسب چوب و اتصالات زبانه و فاق بی نیاز می سازد.

لزوم استفاده از ورق های ام دی اف یک رو خام

به طور کلی، اوراق ام دی اف، علی الخصوص ام دی اف یک رو خام به علت برخورداری از کیفیت بالا، سال های سال است که یکی از متریال اصلی و حائز اهمیت صنایع کابینت سازی و صنعت دکوراسیون به شمار می رود. از سوی دیگر، انعطاف پذیری این محصولات و قابلیت رنگ پذیری و روکش شدن، علاوه بر افزایش تنوع و رنگبندی، سلیقه ها و ذائقه های گوناگون را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

شایان ذکر است که ورق های ام دی اف خام، به علت شباهت بسیار با ورق های چوبی، برای استفاده در محیط دکوراسیون و افزایش جذابیت و زیبایی بصری فضا، تاثیر بسزایی از خود برجای می گذارد. استفاده از ورق های ام دی اف خام یکرو در فضای دکوراسیون، حس ناب چوب و طبیعت را به بهترین نحو متبلور می سازد. به همین جهت، امروزه این نمونه فرآورده های چوبی، با استقبال و مقبولیت بسیار زیادی روبرو شده است.

در این زمینه باید خاطر نشان نمود که ورق های ام دی اف خام سه میل، یکی از متریال کاربردی و پر استفاده در صنعت دکوراسیون به شمار می رود. از طرف دیگر، در صنایع کابینت سازی، برخورداری از یک محصول داری قیمت مناسب، استحکام بالا و کیفیت مطلوب، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

ورق های ام دی اف یک رو خام، بهترین گزینه برای جامه عمل پوشاندن به این نیازها به شمار می روند. بدون تردید، کیفیت و مرغوبیت مصنوعات چوبی، یکی از مؤلفه های مهم و حائز اهمیت در فرآیند تولید این محصولات تلقی می شود. ای امر مستلزم استفاده از متریال بادوام و باکیفیت می باشد. به همین سبب، استفاده از ورق های یکرو، برای تولید و افزایش سطح کیفی مصنوعات و سازه های چوبی، بسیار تاثیر گذار و مؤثر می باشد.

مزیت های مهم خرید این ورق ها

بدون تردید، کیفیت و مرغوبیت بالا، به ویژه در تولید فرآورده های چوبی حرف اول و آخر را می زند. ورق های یکرو نیز ار این قاعده مستثنا نبوده و به علت برخورداری از چگالی و تراکم مناسب، از کیفیت و دوام قابل توجهی برخوردار می باشند.
از سوی دیگر، قیمت مناسب و بهینه نیز یکی از مؤلفه های بسیار مهم برای خرید و استفاده از فرآورده های چوبی مختلف محسوب می شود. شایان ذکر است که ورق های ام دی اف خام، به علت برخورداری از قیمت مقرون به صرفه از نقطه نظر اقتصادی، مورد توجه بسیاری از تولیدکنندگان و سازندگان در صنعت چوب به شمار می آیند. از طرف دیگر، سطح یکدست و یکپارچه و هموار ورق های ام دی اف یک رو خام، امکان عملیاتی نمودن رنگ زدن، روکش شدن و ماشین کاری این نمونه مصنوعات چوبی را به راحتی فراهم می آورد.

بر این اساس، می توان متناسب با نظر و سلیقه مشتری مدل ها و طرح های متنوع و مختلف را به مرحله تولید وارد نمود. از دیگر مزیت های حائز اهمیت ورق های ام دی اف یک رو خام می توان به برخورداری از لبه های صاف و قابلیت شکل پذیری، سطوح متراکم و صاف و استحکام بالای این محصول اشاره کرد.

بدون تردید، یکی از مراکز معتبر ارائه و عرضه ورق های ام دی اف یک رو خام، خوگرپلاس می باشد. برند خوگرپلاس در زمینه عرضه انواع و اقسام فرآورده های چوبی باکیفیت و مرغوب، از سابقه درخشانی برخوردار می باشد. قیمت مقرون به صرفه، کیفیت بالا و بهره مندی از طرح ها و مدل های منحصر به فرد، از شاخصه های بارز خوگرپلاس محسوب می شود.



:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

ام دی اف یک رو خام

یکی دیگر از نمونه های فرآورده های چوبی پرمصرف در صنعت چوب، ورق های ام دی اف یک رو خام می باشد. به طور کلی، امروزه ورق های ام دی اف، به سبب برخورداری از دوام و استحکام مناسب و قیمت مقرون به صرفه، بسیاری از نیازهای ایجاد شده صنعت چوب را به نحو مطلوب برآورده می سازند.

مشخصات ام دی اف یک رو خام

در این زمینه باید خاطر نشان نمود که ام دی اف یک رو خام نوعی از ورق های ام دی اف بدون روکش بوده که در موارد مختلف کاربرد و استفاده دارد. همچنین از این نمونه فرآورده های چوبی در صنعت ساختمان به عنوان مقاومت، پوشش دهنده و زیر کار و زیر نما، استفاده به عمل می آید.
از لحاظ اندازه و ابعاد، ورق های ام دی اف یک رو خام در اندازه های مختلفی ساخته و پرداخته می شوند. همچنین از لحاظ چگالی و تراکم نیز این محصولات در نمونه های گوناگونی در دسترس خریداران و مصرف کنندگان قرار گرفته و متناسب با نوع نیاز و نحوه کارایی به کار گرفته می شوند.

لازم به ذکر است که ورق های ام دی اف یک رو خام برای مصارف نجاری هم بسیار مورد استفاده واقع می شوند. یکی از دلایل مهم مقبولیت این محصول در میان نجاران، سهولت در کارایی و استفاده از آن می باشد. بر این اساس، ورق های ام دی اف یک رو خام، به علت برخورداری از سطح هموار و صاف، به عملیات سنباده زنی نیاز پیدا نمی کند. همچنین اتصالات این نوع فرآورده های چوبی پر مصرف و پر کاربرد، به وسیله پیچ محکم شده و مصرف کننده را از چسب چوب و اتصالات زبانه و فاق بی نیاز می سازد.

لزوم استفاده از ورق های ام دی اف یک رو خام

به طور کلی، اوراق ام دی اف، علی الخصوص ام دی اف یک رو خام به علت برخورداری از کیفیت بالا، سال های سال است که یکی از متریال اصلی و حائز اهمیت صنایع کابینت سازی و صنعت دکوراسیون به شمار می رود. از سوی دیگر، انعطاف پذیری این محصولات و قابلیت رنگ پذیری و روکش شدن، علاوه بر افزایش تنوع و رنگبندی، سلیقه ها و ذائقه های گوناگون را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

شایان ذکر است که ورق های ام دی اف خام، به علت شباهت بسیار با ورق های چوبی، برای استفاده در محیط دکوراسیون و افزایش جذابیت و زیبایی بصری فضا، تاثیر بسزایی از خود برجای می گذارد. استفاده از ورق های ام دی اف خام یکرو در فضای دکوراسیون، حس ناب چوب و طبیعت را به بهترین نحو متبلور می سازد. به همین جهت، امروزه این نمونه فرآورده های چوبی، با استقبال و مقبولیت بسیار زیادی روبرو شده است.

در این زمینه باید خاطر نشان نمود که ورق های ام دی اف خام سه میل، یکی از متریال کاربردی و پر استفاده در صنعت دکوراسیون به شمار می رود. از طرف دیگر، در صنایع کابینت سازی، برخورداری از یک محصول داری قیمت مناسب، استحکام بالا و کیفیت مطلوب، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

ورق های ام دی اف یک رو خام، بهترین گزینه برای جامه عمل پوشاندن به این نیازها به شمار می روند. بدون تردید، کیفیت و مرغوبیت مصنوعات چوبی، یکی از مؤلفه های مهم و حائز اهمیت در فرآیند تولید این محصولات تلقی می شود. ای امر مستلزم استفاده از متریال بادوام و باکیفیت می باشد. به همین سبب، استفاده از ورق های یکرو، برای تولید و افزایش سطح کیفی مصنوعات و سازه های چوبی، بسیار تاثیر گذار و مؤثر می باشد.

مزیت های مهم خرید این ورق ها

بدون تردید، کیفیت و مرغوبیت بالا، به ویژه در تولید فرآورده های چوبی حرف اول و آخر را می زند. ورق های یکرو نیز ار این قاعده مستثنا نبوده و به علت برخورداری از چگالی و تراکم مناسب، از کیفیت و دوام قابل توجهی برخوردار می باشند.
از سوی دیگر، قیمت مناسب و بهینه نیز یکی از مؤلفه های بسیار مهم برای خرید و استفاده از فرآورده های چوبی مختلف محسوب می شود. شایان ذکر است که ورق های ام دی اف خام، به علت برخورداری از قیمت مقرون به صرفه از نقطه نظر اقتصادی، مورد توجه بسیاری از تولیدکنندگان و سازندگان در صنعت چوب به شمار می آیند. از طرف دیگر، سطح یکدست و یکپارچه و هموار ورق های ام دی اف یک رو خام، امکان عملیاتی نمودن رنگ زدن، روکش شدن و ماشین کاری این نمونه مصنوعات چوبی را به راحتی فراهم می آورد.

بر این اساس، می توان متناسب با نظر و سلیقه مشتری مدل ها و طرح های متنوع و مختلف را به مرحله تولید وارد نمود. از دیگر مزیت های حائز اهمیت ورق های ام دی اف یک رو خام می توان به برخورداری از لبه های صاف و قابلیت شکل پذیری، سطوح متراکم و صاف و استحکام بالای این محصول اشاره کرد.

بدون تردید، یکی از مراکز معتبر ارائه و عرضه ورق های ام دی اف یک رو خام، خوگرپلاس می باشد. برند خوگرپلاس در زمینه عرضه انواع و اقسام فرآورده های چوبی باکیفیت و مرغوب، از سابقه درخشانی برخوردار می باشد. قیمت مقرون به صرفه، کیفیت بالا و بهره مندی از طرح ها و مدل های منحصر به فرد، از شاخصه های بارز خوگرپلاس محسوب می شود.



:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

ام دی اف خام غرب تهران

ام دی اف خام غرب تهران نمونه ای از فرآورده های چوبی می باشد که برای طراحی و ساخت انواع و اقسام لوازم چوبی مورد استفاده واقع می شود. ساخت کمد دیواری و کابینت و قفسه تنها بخشی از موارد استفاده این متریال بادوام و باکیفیت به حساب می آید.

در این زمینه باید خاطر نشان نمود که برای ساخت کابینت آشپزخانه، یکی از متریال رایج و در عین حال باکیفیت و مرغوب به ام دی اف خام غرب تهران اختصاص پیدا می کند. طرح، بافت، رنگ و مدل ام دی اف های خام به حدی متنوع و گوناگون بوده که به خوبی می تواند نیازهای ایجاد شده در این زمینه را برطرف سازد.

ام دی اف خام

به طور کلی، ورق های ام دی اف خام نمونه ای از فرآورده های چوبی دارای چگالی متوسط بوده که پس چسباندن و فشردن خرده ها و تراشه های چوب به روش خشک به مرحله تولید می رسند. همچنین چگالی و تراکم در نظر گرفته شده برای این محصول بین 500 الی 1000 کیلوگرم بر متر مکعب می باشد.

ناگفته نماند که ورق های ام دی اف به صورت روکش شده یا خام در بازار موجود بوده که نمونه های روکش شده به علت استحکام و جذابیت بصری قابل توجه از طرفداران بیشتری برخوردار می باشد. شایان ذکر است که روکش ملامینه از رایج ترین نمونه روکش های مورد استفاده برای ورق های ام دی اف خام به شمار می رود.

همچنین با روکش شدن ام دی اف خام غرب تهران، علاوه بر افزایش دوام و استحکام، مقاومت این محصول در برابر رطوبت نیز افزایش پیدا می کند. در ضمن، تنوع بسیار بالا در ابعاد و اندازه، در کنار رنگبندی منحصر به فرد و متمایز، از ویژگی های قابل توجه ام دی اف خام غرب تهران محسوب می شود.

شاخصه های متمایز این محصول

بدون تردید، چگالی، تراکم و وزن مناسب، یکی از خصوصیات بارز و برجسته این محصول تلقی می گردد. بر همین اساس، برخورداری از تراکم و چگالی مناسب، مصونیت و استحکام ام دی اف را در برابر رطوبت و شرایط هوایی نم دار به میزان قابل توجه با افزایش مواجه می کند.

از سوی دیگر، تمام سطح ورق ام دی اف از چگالی و تراکم یکسان و یکنواخت برخوردار می باشد. ناگفته نماند که سطح کاملاً صاف و عاری از هرگونه برجستگی و ناهمواری ورق های ام دی اف، امکان انجام عملیات تراشکاری، ماشین کاری و حکاکی را بر روی آن به نحو مطلوب مهیا می سازد.

ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که ام دی اف خام غرب تهران در ساختار خود فاقد هرگونه گره و شکاف و سطوح معیوب می باشد. یکی از مؤلفه های بسیار مهم برای ساخت و تولید مصنوعات چوبی باکیفیت و مرغوب، استفاده از متریال و مواد اولیه باکیفیت در فرآیند ساخت این محصولات به شمار می رود.

ام دی اف خام غرب تهران به علت برخورداری از کیفیت و مرغوبیت مناسب در ساختار و بافت خود، نیازهای ایجاد شده در این زمینه را به نحو مطلوب برطرف می سازد. همچنین امکان سنباده زنی و برش پذیری این محصولات برای تولید لوازم و وسایل چوبی مورد نظر به خوبی امکان پذیر می باشد.

از دیگر نکته مهم و حائز اهمیت ورق های ام دی اف می توان به پایداری و مقاومت ابعاد و اندازه های این محصول به ویژه در برابر عوامل محیطی و فرسایشی اشاره نمود. ناگفته نماند که از شکل ظاهری و جذاب ام دی اف خام نیز نباید غافل شد. همچنین قیمت مقرون به صرفه و مناسب ام دی اف خام غرب تهران، از دیگر نکات برجسته این محصول به شمار می آید.

کاربردهای مهم ام دی اف خام غرب تهران

امروزه از این ورق ها در بسیاری از صنایع چوبی و تزئینی در طیف وسیعی استفاده به عمل می آید. دوام و کیفیت بالای این محصولات یکی از مهمترین موارد استفاده و کاربرد ام دی اف در ساخت و تولید مصنوعات چوبی محسوب می شود. بر این اساس، یکی از موارد استفاده ورق های ام دی اف خام غرب تهران برای ساخت وسایل چوبی مورد استفاده افراد تلقی می شود.

ساخت کمدهای دیواری در مدل های متنوع و رنگ های جذاب و مورد پسند و تولید دیوارکوب های زیبا و جذاب، تنها بخشی از موارد کاربرد و استفاده ام دی اف خام غرب تهران را نمایان می سازد. مضاف بر این، ساخت و تولید انواع و اقسام قفسه بندی، کفپوش ها، مدل های متنوع مبلمان، غرفه های نمایشگاهی و درب و پنجره، از دیگر موارد استفاده این محصول قلمداد می گردد.

لازم به ذکر است که یکی از مهمترین کاربردهای این محصول را باید در صنایع کابینت سازی جستجو نمود. همچنین صنعت دکوراسیون داخلی نیز از مزیت ها و فواید این نمونه فرآورده های چوبی باکیفیت بی نصیب نمانده است.

مجموعه خوگر پلاس، عرضه کننده انواع ورق های ام دی اف باکیفیت و مرغوب محسوب می شود. قیمت مقرون به صرفه، تنوع بسیار بالای طرح و رنگ و ارائه مدل های جدید و متمایز، بخشی از شاخصه های برند خوگرپلاس قلمداد می شود.



:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

ام دی اف خام سفید

به طور کلی، ام دی اف خام سفید یکی از متریال پرکاربرد برای تولید و ساخت کابینت، به ویژه برای آشپزخانه های ایرانی به شمار می رود.
شایان ذکر است که ویژگی ها و مزیت های بسیار مهم و حائز اهمیت ورق های ام دی اف، سبب افزایش کاربرد و استفاده از این نمونه فرآورده های چوبی خصوصاً در صنایع کابینت سازی شده است. از سوی دیگر، قیمت مناسب ام دی اف خام سفید از مهمترین مؤلفه های حائز اهمیت برای خرید این محصولات تلقی می شود.

ام دی اف خام سفید

ورق های ام دی اف طوسی و قهوه ای در کنار اوراق ام دی اف سفید، از جمله رنگ های پرکاربرد و پر استفاده برای تولید و ساخت کابینت به حساب می آیند. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که استفاده از ام دی اف خام سفید فقط به تولید کابینت محدود و محصور نمی شود، بلکه این متریال برای ساخت انواع و اقسام لوازم چوبی نظیر میز تلویزیون، میز ناهارخوری، کمد دیواری، سرویس دکور و سرویس خواب، در طیف وسیعی استفاده به عمل می آید.

ناگفته نماند که پایداری و مقاومت ورق های ام دی اف خام سفید، از مهم ترین ویژگی های این نوع از فرآورده های چوبی قلمداد می گردد. همچنین تولید این محصول در مدل ها و اندازه ها مختلف و متنوع، برای تولید لوازم چوبی، آزادی عمل بیشتری را در اختیار تولید کنندگان و سازندگان مصنوعات چوبی قرار می دهد.
علاوه بر این، عدم داشتن نقص های طبیعی و گره در ساختار ورق های ام دی اف خام سفید، از دیگر مشخصه های بارز و برجسته این محصول به شمار می آید. لازم به ذکر است که قابلیت کنده کاری و حکاکی بر روی سطح ورق های ام دی اف خام به وسیله دستگاه cnc امکان پذیر می باشد.

ضرورت استفاده از ام دی اف خام سفید

به طور کلی، ورق ام دی اف خام سفید در صنعت دکوراسیون سهم عمده و قابل توجهی را به خود اختصاص داده است. زیبایی و جذابیت ظاهری رنگ سفید بسیاری از سلیقه ها را به سمت و سوی خود خیره می سازد. از سوی دیگر، قابلیت روکش شدن این ورق ها، مدل ها و طرح ها متنوعی از این محصول را ایجاد می سازد.
بر این اساس، سطح ورق های ام دی اف سفید با روکش های متفاوتی پوشش داده می شود که روکش های برفی، صابونی و براق از روکش های پرکاربرد و محبوب در این زمینه به شمار می روند. روکش های کشیده شده بر روی سطح ام دی اف خام، هر کدام کاربرد ها و کارایی ها مختص به خود را دارا می باشند.

خصوصیات رنگ روشن

به طور کلی، رنگ سفید در زمره رنگ های آرامش بخش و چشم نواز به شمار می آید. همچنین رنگ سفید قابلیت ترکیب و تلفیق شدن با سایر طیف های رنگی را به نحو مطلوب فراهم می آورد. ام دی اف سفید براق در دکوراسیون و به عنوان نما، کاربرد وسیع و گسترده را به خود اختصاص داده است. این در حالی است که ورق های ام دی اف سفید برفی و صابونی، در بدنه کابینت نقش بسزایی ایفا می نمایند.

ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که ورق های ام دی اف خام سفید از لحاظ قیمت در مقایسه با ام دی اف های رنگی، از قیمت پایین تر و مقرون به صرفه تری برخوردار می باشند. قیمت اقتصادی و بهینه این نمونه ورق های فشرده، یکی از دلایل استفاده وسیع و محبوبیت آن محسوب می شود. از طرف دیگر، این محصول، یکی از ورق های ام دی اف پرفروش و بسیار محبوب در بازار مصنوعات چوبی کشور ما به حساب می آید.

نقاط قوت و مثبت ام دی اف خام

همانطور که قبلا نیز اشاره شد، مقاومت، استحکام و پایداری در برابر عوامل محیطی و فرسایشی، از جمله شاخصه های برتر و حائز اهمیت ام دی اف خام سفید محسوب می گردد.
چگالی و تراکم این محصول در کنار استفاده از متریال باکیفیت و مرغوب در ساختار، ایم نوع ام دی اف را به یک محصول منحصر به فرد و متمایز مبدل کرده است. شایان ذکر است که کابینت سازان، بر روی استفاده از این ورق ها در تولید محصولات خود تاکید ویژه ای دارند.

پیچ خور عالی به انضمام کیفیت بسیار بالا از دلایل حائز اهمیت تولید کنندگان کابینت برای استفاده از این نوع فرآورده های چوبی تلقی می شود. همچنین ارائه این محصولات در ابعاد و اندازه های مختلف و کاربردی، از دیگر نقاط عطف ورق های ام دی اف سفید می باشد.
ناگفته نماند که روکش کردن ورق های ام دی اف خام نیز در افزایش و استحکام این محصولات تاثیر بسزایی برجای می گذارد.

روکش ملامینه از جمله روکش های رایج و متداول برای پوشش سطح ورق های ام دی اف بوده که سبب ضد خش شدن این محصولات می گردد. بدون تردید یکی از مزیت های منحصر به فرد و متمایز این محصول مقاومت آن در برابر رطوبت و هوای مرطوب می باشد.

شایان ذکر است که برای خرید ورق های ام دی اف خام سفید، مجموعه خوگر پلاس، یک گزینه کاربری و مثمر ثمر تلقی می شود. قیمت مقرون به صرفه، متریال باکیفیت و مرغوب، دوام بالا و طرح های متنوع، از ویژگی های مهم خوگرپلاس محسوب می گردد.



:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

برجسته ترین موارد استفاده و کاربرد ام دی اف خام

برجسته ترین موارد استفاده و کاربرد ام دی اف خام : به طور کلی، امروزه کاربرد ام دی اف خام در مقایسه با گذشته بسیار وسعت و گستردگی پیدا نموده است. بر همین اساس، در حال حاضر بسیاری از تولید کنندگان و سازندگان وسایل و لوازم چوبی به علت قیمت مناسب و استحکام و دوام بالای این محصول استفاده شایانی از آن به عمل می آورند.

برجسته ترین موارد استفاده و کاربرد ام دی اف خام

در این زمینه باید خاطر نشان نمود که کاربرد ام دی اف خام تنها به صنعت چوب منتهی نمی شود، بلکه از این محصول در صنعت دکوراسیون نیز در طیف گسترده ای استفاده می شود. شایان ذکر است که در سال های اخیر مقوله زیبایی و جذابیت بخشی به دکوراسیون داخلی در میان مردم اهمیت بسزایی یافته است.

کاربرد ام دی اف خام

برای محقق ساختن این امر طراحان دکوراسیون بر روی استفاده از ورق ام دی اف خام حساب ویژه ای باز می کنند. بر همین اساس باید خاطر نشان نمود که افزایش زیبایی و جذابیت بصری فضای دکوراسیون، یکی از موارد کاربرد ام دی اف خام به شمار می آید. ناگفته نماند که فرآیند تولید ورق های ام دی اف غالباً به صورت خشک بوده که پس از طی این فرآیند امکان روکش شدن سطح این نمونه فرآورده های چوبی امکان پذیر می شود.

از سوی دیگر، امروزه با استفاده و کاربرد ام دی اف خام می توان انواع و اقسام سازه های چوبی را به بهترین نحو تولید نمود. همچنین با چسباندن قطعات مختلف این نمونه فرآورده های چوبی به یکدیگر امکان شکل دهی و فرم دهی مورد نظر ورق های ام دی اف میسر می شود. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که در حال حاضر کاربرد ام دی اف خام در مقایسه با سایر متریال چوبی با افزایش چشمگیری روبرو شده است. قیمت مناسب و مقرون به صرفه از مهم ترین مؤلفه ها برای استفاده از این محصولات به شمار می رود.

موارد مختلف استفاده و کاربرد ام دی اف خام

به طور کلی، خاصیت انعطاف پذیری و منعطف بودن، کاربرد ام دی اف خام را بیش از پیش مورد توجه قرار داده است. بر همین اساس، امروزه بسیاری از صنایع چوبی و تولید کنندگان لوازم و وسایل چوبی از مزایای این محصول به نحو مطلوب بهره مند می شوند.

ناگفته نماند که دامنه وسیع تراکم و چگالی مناسب ورق های ام دی اف خام، از دیگر موارد استفاده از این نمونه فرآورده های چوبی باکیفیت و مرغوب به شمار می آید. لازم به ذکر است که از مهم ترین موارد کاربرد ام دی اف خام، استفاده از این محصول در صنایع کابینت سازی و به منظور تولید کابینت های متنوع و مختلف و در رنگبندی های متفاوت می باشد.

مقاومت و استحکام قابل توجه در کنار دوام در برابر رطوبت و شرایط نم دار از ویژگی های مثمر ثمر ورق های ام دی اف خام محسوب می شود. از طرف دیگر، سطح صاف و یکپارچه این محصولات از دیگر نقاط قوت آن به حساب می آید.

بر همین اساس، از دیگر موارد کاربرد ام دی اف خام می توان به استفاده در صنایع مبل سازی اشاره نمود. امروزه برای ساخت و تولید انواع و اقسام مبلمان و سرویس خواب، ورق های ام دی اف به عنوان متریال اصلی، در ساختار این محصولات نقش بسزایی ایفا می نمایند.

همچنین در این زمینه می توان ساخت و تولید کمدهای مختلف، انواع و اقسام پارتیشن، قفسه بندی، میز و کابینت را نیز عنوان نمود. شایان ذکر است که از دیگر موارد کاربرد ام دی اف خام استفاده در فضای داخلی ساختمان می باشد. بر همین اساس، نقش و اهمیت ورق های ام دی اف را در زیباسازی و جذابیت و طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان نمی توان نادیده گرفت. مضاف بر این، ساخت و تولید انواع و اقسام مصنوعات و وسایل چوبی از دیگر موارد این محصول محسوب می شود.

مزیت های استفاده از این محصول

بدون تردید، به علت مزیت ها و استفاده در مقیاس وسیع و کاربرد ام دی اف خام، بسیاری از خریداران و مصرف کنندگان نظر ویژه ای بر روی این محصول ابراز می دارند. تنوع بسیار بالا در رنگ و بافت یکی از مزیت های بارز و شاخص ورق های ام دی اف به شمار می رود.

بر همین اساس، امروزه به سبب برآورده ساختن نیازهای مشتریان، ورق های ام دی اف گزینه مطلوبی محسوب می شوند. همچنین از دیگر موارد مزیت ها و کارکرد آن سرعت بالا در فرآیند اجرا و پیاده سازی این محصولات می باشد. برخورداری ورق های ام دی اف از ضخامت و اندازه های متنوع و متفاوت، امکان استفاده از این نمونه فرآورده های چوبی را در بسیاری از صنایع مربوط به چوب و مصنوعات چوبی امکان پذیر می سازد.

ناگفته نماند که از موارد مهم کاربرد ام دی اف خام، استفاده از این محصول در محیط های اداری و در قالب قفسه های چوبی، میزهای اداری و پارتیشن می باشد. پوشش های دیواری، دیوارکوب، سقف های کاذب و کفپوش، از دیگر موارد کارکرد آن تلقی می شود.

ناگفته نماند که خوگرپلاس یکی از ارائه دهندگان شناخته شده ورق های ام دی اف باکیفیت و مرغوب به شمار می رود. کیفیت و دوام بالا در کنار قیمت مقرون به صرفه، از شاخصه های مهم و حائز اهمیت خوگرپلاس محسوب می گردد.



:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

ویژگی ها و مشخصات ورق های ام دی اف خام ترک

ویژگی ها و مشخصات ورق های ام دی اف خام ترک : ام دی اف خام ترک از جمله فرآورده های چوبی باکیفیت و بادوام در صنایع چوبی و مصنوعات چوبی به شمار می رود. به طور کلی، ورق های ام دی اف، تخته های چوبی فشرده بوده که در تراکم و چگالی خاصی به مرحله تولید می رسند.

ویژگی ها و مشخصات ورق های ام دی اف خام ترک

همچنین در تولید این محصولات از لیف های خرما و تنه درختان نیز استفاده به عمل می آید. بر این اساس، باید اذعان نمود که ورق های ام ای اف خام، از خانواده تخته فیبر بوده که به عنوان نمونه ای از فرآورده های چوبی به شیوه خشک ساخته و پرداخته می شوند.

میزان چگالی و تراکم این محصولات

در این زمینه باید خاطر نشان نمود که میزان چگالی و تراکم این محصولات بر اساس کیلوگرم بر متر مکعب در نظر گرفته می شود. بر این اساس، 650 الی 800 میزان ضخامت در نظر گرفته شده برای ورق های ام دی اف می باشد. شایان ذکر است که ورق های ام دی اف خام ترک، همانند سایر اوراق ام دی اف، برای تولید و ساخت بسیاری از مصنوعات چوبی مورد استفاده واقع می شوند.

همچنین این محصول در زمره محصولات پرکاربرد و پر استفاده در میان فرآورده های چوبی به حساب می آید. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که ورق ام دی اف خام ترک، به صورت خام قابلیت استفاده و کارایی ندارد، بلکه برای استفاده از این محصول نیاز است که به وسیله موادی سطح ام دی اف روکش گردد.

بر همین اساس، از طریق فرآیند روکش کردن، ورق های ام دی اف خام ترک، از رنگ ها و طرح های جذاب و مورد پسندی برخوردار می شوند. ناگفته نماند که ورق های ام دی اف در ابعاد و ضخامت های گوناگونی در سطح بازار موجود می باشند.

خصوصیات بارز ورق ام دی اف خام ترک

گفتنی است که ورق ام دی اف خام ترک، از مخلوط ضایعات چوب، ذرات چوب و دیگر مواد سلولزی یا چسب و پس از تحت فشار قرار گرفتن به وسیله پرس، تولید می گردند. از آنجایی که ام دی اف خام در برابر رطوبت و آب، مقاومت قابل توجهی نشان می دهد، همواره یکی از گزینه های کاربردی و کارآمد در صنعت چوب به شمار می آید.

بر همین اساس، امروزه بسیاری از ساخت و ساز ها و صنایع مختلف چوبی، بر روی استفاده از ورق های ام دی اف توجه ویژه ای را مبذول می دارند.

در مقیاس جهانی، ترکیه و آلمان در زمره تولید کنندگان ورق های ام دی اف در اقصی نقاط دنیا به حساب می آیند. به همین جهت، ورق های ام دی اف خام ترک، در میان مصرف کنندگان و خریداران از جایگاه قابل توجهی برخوردار می باشند.

لازم به ذکر است که ورق های ام دی اف به صورت خام یا پس از انجام عملیات روکش کردن و به وسیله روکش های پی وی سی، ملامینه و کاغذهای دکوراتیو و در ضخامت های گوناگون به فروش می رسند. ناگفته نماند که روکش های ام دی اف، ضمن دوام و استحکام مطلوب، از زیبایی و جذابیت بصری فوق العاده ای برخوردار می باشند.

ضمنا، ورق های ام دی اف خام ترک، در ابعاد و اندازه های مختلف و متنوعی وجود دارند. همین تنوع بسیار بالا در ابعاد، استفاده و کاربرد ورق های ام دی اف را با سیر صعودی همراه ساخته است. ورق ام دی اف 3 میل، 4 میل، 5 میل، 8 میل و 16 میل، نمونه هایی از ابعاد مختلف این محصول محسوب می شود.

در این زمینه باید خاطر نشان نمود که از لحاظ قیمت، ورق های ام دی اف خام ترک، در مقایسه با ورق های روکش دار، از قیمت مناسب تری برخوردار می باشند.

مؤلفه های تاثیرگذار در قیمت ام دی اف خام ترک

یکی از مسائل مهم و حائز اهمیت برای خریداران ام دی اف خام ترک، قیمت این محصول می باشد. از سوی دیگر، مؤلفه های متعددی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در قیمت نهایی این محصول تاثیر گذار و مؤثر هستند. بر این اساس، ایرانی یا ترک بودن، کارخانه سازنده و ضخامت موجود در ورق های ام دی اف، از عوامل مؤثر در این زمینه به شمار می آیند. از دیگر عوامل مهم و حائز اهمیت در قیمت ام دی اف خام ترک می توان به جنس و نوع این محصول اشاره نمود.

سایر ویژگی های مهم ورق ام دی اف خام ترک

گفتنی است که امروزه رقمی در حدود 85 درصد نیاز کشور به ام دی اف، از کشورهای دیگر تهیه و تامین می شود. با این وجود در حدود 15 درصد این نیاز در داخل کشور تولید می گردد. بر همین اساس، بسیاری از سازندگان کابینت از ورق های ام دی اف خام ترک، به علت استحکام و دوام این محصول استفاده به عمل می آورند. همچنین در ساخت دکوراسیون داخلی منزل، کمد و دیوارهای چوبی، ورق های ام دی اف خام کاربرد گسترده ای دارند.

امروزه برندهای متعددی در زمینه عرضه و ارائه ورق های ام دی اف فعالیت می کنند. یکی از برندهای باسابقه و شناخته شده در این زمینه، برند خوگرپلاس می باشد. خوگرپلاس ارائه دهنده انواع فرآورده های چوبی باکیفیت و بادوام از جمله ورق ام دی اف خام ترک به شمار می آید.



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

لزوم طراحی ام دی اف خام

لزوم طراحی ام دی اف خام : طراحی ام دی اف خام به عنوان یکی از متریال پرمصرف چوبی، پس از طی فرآیندها و پروسه های مختلفی صورت می گیرد. به طور کلی، در حال حاضر ردپای ورق های ام دی اف خام را در ابعاد مختلف زندگی انسان می توان به خوبی احساس نمود.

ام دی اف خام

ماده اولیه برای ساخت بسیاری از مصنوعات و لوازم چوبی مانند کمد، کابینت آشپزخانه و سرویس خواب را ورق های ام دی اف خام تشکیل می دهد. همچنین اوراق ام دی اف یکی از متریال رایج و متداول برای استفاده در صنایع چوبی، علی الخصوص صنایع کابینت سازی و مبل سازی به شمار می رود.

لزوم طراحی ام دی اف خام

طراحی ام دی اف خام به عنوان نوعی تخته فیبر دارای تراکم و چگالی متوسط بوده که استحکام و دوام در برابر عوامل فرسایشی از برجسته ترین ویژگی های این نمونه فرآورده های چوبی محسوب می شود. شایان ذکر است که تخته فیبر از ترکیب و تلفیق تکه های چوب سخت و خرده ها و تراشه های چوب نرم به وجود می آید.

بر همین اساس و برای تولید محصول نهایی این ترکیب را با چسباننده و رزین های مناسب مخلوط نموده و در معرض حرارت و فشار قرار داده تا کاملاً به یکدیگر فشرده شوند. پس از طی این فرآیندها و سرد شدن تخته ها، طراحی ام دی اف خام صورت گرفته و تخته ها به اندازه های مورد نظر بریده شده و بسته بندی می شوند.

لازم به ذکر است که چگالی و تراکم متوسط ورق های ام دی اف خام 600 الی 800 کیلوگرم در متر مکعب می باشد. همچنین پس از طراحی ام دی اف خام، قابلیت قرار دادن انواع رنگ ها، طرح ها و روکش ها چوبی و غیر چوبی بر سطح آن امکان پذیر می شود.

نگاهی به جزئیات طراحی این محصول

به طور کلی، طراحی ام دی اف خام یک راهکار بهینه و کاربردی برای تولید و ساخت انواع و اقسام مصنوعات چوبی و وسایل چوبی به شمار می رود. بر این اساس، ورق های ام دی اف برای تولید انواع پارتیشن، میز آرایش، تخت، میز ناهارخوری و میز مطالعه بسیار کاربرد دارند.

در این زمینه باید خاطر نشان نمود از آنجایی که برای تولید و طراحی ام دی اف خام از خرده ها و تراشه های چوب بازیافتی استفاده به عمل می آید، تولید ورق های ام دی اف با محیط زیست سازگاری مناسبی دارد. از طرف دیگر، به علت منعطف بودن و انعطاف پذیری ورق های ام دی اف خام، شکل دادن به این نوع فرآورده های چوبی در مقایسه با سایر ورق های چوبی، به مراتب راحت تر و بهتر انجام می پذیرد.

همچنین انعطاف پذیری مناسب این محصولات سبب تنوع بالای مدل این محصول می شود. ناگفته نماند که به علت برخورداری اوراق ام دی اف از سطح کاملاً یکدست و هموار، چسباندن مواد دیگر بر روی سطح این محصول به راحتی صورت می گیرد.

بدون تردید، یکی از کاربرد های مهم و حائز اهمیت طراحی ام دی اف خام برای ساخت و تولید انواع کابینت آشپزخانه تلقی می شود. به طور کلی، کابینت آشپزخانه یکی از المان های مهم برای زیبا بخشی و جذابیت بصری دکوراسیون داخلی می باشد.

یکی از مؤلفه های اساسی در تولید کابینت نوع متریال بکار رفته در ساختار آن می باشد. ورق های ام دی اف به علت تراکم و مقاومت مناسب، بهترین گزینه موجود برای استفاده در بافت کابینت به شمار می آیند. همچنین به علت قابلیت رنگ پذیری و طراحی ام دی اف خام، امکان اعمال رنگ های متنوع و متناسب با سلیقه مشتری بر روی سطح این محصولات وجود دارد.

ویژگی های برجسته طراحی ام دی اف خام

به طور کلی، طراحی ام دی اف خام یک انتخاب کاملاً مقرون به صرفه و بهینه، علی الخصوص از نقطه نظر اقتصادی به شمار می آید. چراکه علاوه بر فرآیند تولید ارزان و مناسب این محصول، قیمت نهایی ورق های ام دی اف در مقایسه با قیمت تمام شده سایر فرآورده های چوبی بسیار پایین و ارزان تر می باشد.

از دیگر ویژگی های بسیار شاخص و بارز آن مقاومت این محصول در برابر سرما و گرما می باشد. بر این اساس، قرار گرفتن اوراق ام دی اف در معرض هوای سرد یا گرم سبب انقباض و انبساط و تغییر شکل آن نمی شود.

یکی از معضلات بسیاری از تولیدات چوبی عدم مقاومت این محصولات در برابر آفاتی نظیر مورچه و موریانه می باشد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که این محصول به علت برخورداری از مواد شیمیایی استفاده شده در ساختار آن، مصونیت و مقاومت وسایل ساخته شده از ام دی اف را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

همچنین امکان تولید این نوع فرآورده های چوبی در رنگ ها و طرح های مختلف و متنوع، از دیگر ویژگی های شاخص این محصول محسوب می شود.

خوگرپلاس، ارائه دهنده مدل های متنوع و منحصر به فرد انواع و اقسام فرآورده های چوبی فشرده به شمار می رود. کیفیت و دوام بالا، به انضمام قیمت مقرون به صرفه محصولات خوگرپلاس، بسیاری از نیازهای مربوط به صنایع چوبی را به خوبی برآورده می سازد.



:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

تفاوت ملامینه با ام دی اف

ام دی اف و ملامینه هر دو جز فراورده های چوبی هستند که در این مقاله می خواهیم تفاوت ملامینه با ام دی اف را مورد بررسی قرار دهیم. از این رو بهتر است ابتدا در خصوص ام دی اف و ملامینه مختصری توضیح دهیم تا در ادامه به بیان تفاوت ملامینه با ام دی اف بپردازیم.

قبل از توضیح تفاوت ملامینه با ام دی اف باید گفت که ام دی اف و ملامینه هر دو برای موارد گسترده و مشترکی مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال از هر دو برای ساخت کابینت ها و کمد ها استفاده می شود. اما وجود تفاوت هایی بین این دو ممکن است در انتخاب هر یک از آن ها توسط مشتریان برای مصارف مختلف تاثیر بگذارد.

ام دی اف چیست؟

در بحث در ارتباط با تفاوت ملامینه با ام دی اف و توضیح ام دی اف باید گفت که ام دی اف جز فراورده های چوبی است که به آن تخته فیبر نیز گفته می شود. این محصول نیز در واقع نوعی از چوب کامپوزیتی است و برای تولید آن مانند نئوپان از خرده های چوب استفاده شده است. تفاوت آن استقامت و کیفیت بالاتر آن نسبت به نئوپان است.

از مشخصه های اصلی ام دی اف علاوه بر استقامت و مقاومت بالایی که دارد .و آن را برای مصارف مختلفی چون ساخت انواع کابینت ها و کمد ها مناسب ساخته است، سطح صاف و یک دست آن می باشد. دلیل این صافی نیز این است که الیافی که برای ساخت آن مورد استفاده قرار می گیرند نیز بسیار صاف و ظریف هستند.

برای ساخت ام دی اف از مواد و الیاف لینگو سلولزی استفاده می شود. این مواد با کمک فیبر و رزین و انواع چسب ها تحت فشار و حرارت قرار می گیرند و به این ترتیب تخته هایی با تراکم بالا تهیه می شود. با کمک فشار و دماهای مختلف انواع ام دی اف با تراکم های مختلف به دست می آید.

انواع ام دی اف ها بر اساس تراکمی که دارند دسته بندی می شوند. در مرحله بعد ام دی اف با روکش های مختلفی پوشانده می شود. نوع ترکیبی که به عنوان روکش پوشاننده سطح ام دی اف مورد استفاده قرار می گیرد نیز باعث تشکیل انواع مختلف ام دی اف از لحاظ روکش می شود.

ملامینه چیست؟

در تعریف ملامینه در واقع باید گفت که این ماده یک ترکیب آلی با مقاومت بسیار بالا است. این ماده در صورتی که با فرم آلدهید ترکیب شود یک پلاستیک مقاوم را تشکیل می دهد. این پلاستیک به همراه کاغذ یک روکش مقاوم را تشکیل می دهد که به عنوان روکش مصالح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از مواردی که از روکش های ملامینه برای پوشاندن سطح آن استفاده می شود، تهیه روکش برای فراورده های چوبی از جمله ام دی اف و نئوپان است. با استفاده از این روکش ها انواع مختلف ام دی اف ملامینه ساخته می شود.

با توضیحی که در خصوص ام دی اف و ملامینه و ساختار و ماهیت آن ها ارائه شد، اکنون می توان به بررسی اختلاف آن ها با هم پرداخت.

تفاوت ملامینه با ام دی اف

با توجه به توضیحاتی که در بالا ارائه شد مشخص می شود که ام دی اف ها را می توان با ترکیبات متفاوتی روکش کرد. از جمله مواردی که برای روکش ام دی اف مورد استفاده قرار می گیرد، روکش های ملامینه است که کاربرد بالایی نیز دارند. اختلاف بین این دو را می توان در همین مورد بررسی کرد.

بر این اساس در واقع باید گفت پایه ملامینه نیز از ام دی اف است، و تفاوت ملامینه با ام دی اف در روکشی است که در این دو مورد استفاده قرار گرفته و متفاوت است. استفاده از روکش همان طور که مشخص است برای افزودن یک مشخصه کاربردی تر به محصول است. روکش ها علاوه بر ظاهر زیباتر، مقاومت محصول را نیز افزایش می دهند.

روکش هایی که برای پوشش سطح ام دی اف ها مورد استفاده قرار می گیرند درواقع به منظور های متفاوتی تهیه می شوند. این موارد هم شامل زمینه های تزئیناتی و زیبایی ام دی اف می شود و هم این که در بسیاری از موارد این روکش ها یک مشخصه و مزیت محسوب شده و باعث ارتقا ساختاری و مقاومتی ام دی اف می شوند.

تفاوت ملامینه با ام دی اف در مزایای استفاده چه تاثیری دارد؟

زمانی که در خصوص تفاوت این محصولات صحبت می شود، نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که آیا این تفاوت باعث تفاوت در مزیت ها نیز می شود یا خیر. استفاده از ملامینه یک سری مزیت ها دارد که می تواند آن را به گزینه انتخابی بسیاری نسبت به ام دی اف تبدیل کند.

این مزیت ها که باعث وجود تفاوت در آن ها می شود شامل مواردی از جمله؛ مقاومت بالای روکش ملامینه نسبت به رطوبت است. همان طور که گفته شد ملامینه ساختار بسیار محکمی دارد. همین ویژگی آن را به گزینه مناسبی برای ایجاد پوششی مقاوم برای مصالح مختلف تبدیل کرده است.

تفاوت ملامینه با ام دی اف در همین مقاومت است. ام دی اف ها در صورتی که در معرض رطوبت قرار بگیرند ممکن است آسیب ببینند. از این رو در مواردی که ام دی اف با ملامینه روکش می شود، مقاومت آن نسبت به رطوبت افزایش می یابد.

علاوه بر مقاومت در برابر رطوبت، روکش های ملامینه نسبت به حرارت و سایش نیز مقاومت بیش تری نسبت به ام دی اف دارند. این مزیت نیز جز تفاوت ملامینه با ام دی اف محسوب می شود.

آیا تفاوت ملامینه با ام دی اف همیشه آن ها را به گزینه بهتری برای خرید تبدیل می کند؟

در خصوص انتخاب ملامینه ها البته باید این نکته را نیز اضافه کرد که روکش های ملامینه که برای پوشش ام دی اف ها مورد استفاده قرار می گیرند، بر خلاف ساختار مقاومی که دارند اما نسبت به مواد اسیدی و قلیایی مقاومتی ندارند و در برابر آن ها آسیب پذیر هستند. از این رو نمی توانند برای این منظور گزینه مناسبی باشند.

به صورت کلی در بیان این تفاوت ها باید به مبحث تفاوت در میزان مقاومت اشاره کرد، چرا که ملامینه ها در واقع روکش های مقاومی هستند که برای پوشاندن سطوح مختلف از جمله ام دی اف ها مورد استفاده قرار می گیرند.

برای بررسی های بیش تر در خصوص این محصولات و کسب اطلاعات دقیق تر و بیش تر اگر که قصد تصمیم گیری و انتخاب بین این دو را دارید، می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

بررسی ابعاد و سایز ام دی اف خام

بررسی ابعاد و سایز ام دی اف خام : متنوع بودن سایز ام دی اف خام قابلیت تولید و ساخت انواع و اقسام لوازم چوبی را به سهولت میسر می سازد. همچنین این محصولات به نسبت چوب های طبیعی از لحاظ قیمت، بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشند.

بررسی ابعاد و سایز ام دی اف خام

به طور کلی، به علت انعطاف پذیر بودن، اندازه و سایز ام دی اف خام بسیار متنوع و متفاوت می باشد. امروزه ای دی اف به عنوان نوعی از فرآورده های چوبی در مدل های مختلف نظیر روکش برجسته، هایگلاس، روکش شده و خام تولید و روانه بازار می گردد.

شایان ذکر است که ماحصل ذرات به هم چسبیده چوب، ام دی اف می باشد. ذرات تشکیل دهنده ورق های ام دی اف خام به وسیله نوعی چسب صنعتی به نام رزین و پس از قرار گرفتن در فشار و حرارت زیاد به یکدیگر چسبیده می شوند که محصول نهایی به وجود آمده از این فرآیند ام دی اف می باشد.

از سوی دیگر، به علت تراکم و چگالی مناسب این نمونه فرآورده های چوبی و انعطاف پذیری بالای آن، سایز ام دی اف خام بسیار متنوع و مختلف تولید می شود. لازم به ذکر است که ورق های ام دی اف در مقایسه با سایر فرآورده های چوبی مانند نئوپان از مقاومت به مراتب بالاتری در برابر رطوبت برخوردار می باشند.

سایز ام دی اف خام

ناگفته نماند که متنوع بودن سایز ام دی اف خام، قابلیت تولید و ساخت انواع و اقسام لوازم چوبی را به سهولت میسر می سازد. همچنین این محصولات به نسبت چوب های طبیعی از لحاظ قیمت، بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشند.

در این زمینه باید خاطر نشان نمود که پایداری ابعاد و سایز ام دی اف خام در برابر حشرات موذی و انواع قارچ ها، مقاومت محصول را به میزان چشمگیری افزایش می دهد. مضاف بر این، مقاومت و دوام بسیار بالای ورق های ام دی اف در برابر پوسیدگی و فرسایش را نمی توان نادیده انگاشت. در ضمن علاوه بر متنوع بودن سایز ام دی اف خام، سطح این محصولات نیز کاملاً صاف و یکدست می باشد.

نگاهی به جزئیات ابعاد این محصولات

به طور کلی، آگاهی داشتن از ابعاد این محصول سبب اعمال تغییرات لازم و مورد نظر برای تولید وسایل و لوازم چوبی کاربردی و کارآمد می شود.

از سوی دیگر، بسیاری از فروشندگان و عرضه کنندگان، با اشراف داشتن بر ابعاد و سایز ام دی اف خام می توانند بهتر و مطلوب تر فرآیند فروش این نمونه فرآورده های چوبی را به انجام رسانند.

شایان ذکر است که در حال حاضر ورق های ام دی اف خام از تنوع رنگ، مدل طرح و اندازه برخوردار می باشند که متناسب با نوع نیاز و نحوه استفاده به کار گرفته می شوند. 2100 در 3660 میلیمتر نمونه ای از ابعاد ورق های ام دی اف بوده که به سبب برخورداری از اندازه بزرگ در بهینه شدن هزینه ها و کاهش پرت، بسیار تاثیر گذار و مؤثر می باشد.

از دیگر ابعاد این محصول می توان به اندازه 1800 در 3660 میلیمتر اشاره نمود. بسیاری از ورق های ام دی اف ترک و ایرانی در این سایز تولید و عرضه می شوند. سایز 1220 در 2800 میلیمتر غالباً برای ورق های فوق برجسته و هایگلاس خارجی و ایرانی در نظر گرفته می شود. ناگفته نماند که آگاهی داشتن از ابعاد و سایز ام دی اف خام به نهایی کردن فرآیند خرید این محصولات کمک شایانی می نماید.

در ضمن، ورق های ام دی اف در ضخامت های متنوع و مختلفی ساخته و پرداخته می شوند. بر این اساس، قابلیت تولید این محصولات در ضخامت های 3 الی 30 میلیمتر وجود دارد. در این میان، ضخامت های 18، 16 و 12 میلیمتر از طرفداران بیشتری بهره مند می باشد. لازم به ذکر است که متنوع بودن سایز ام دی اف خام استفاده از این محصول را با روند رو به رشدی همراه ساخته است.

مزیت های متنوع بودن ابعاد و سایز ام دی اف خام

به طور کلی، متنوع بودن اندازه ها و سایز ام دی اف خام، امکان استفاده از این محصول برای تولید و ساخت انواع لوازم و وسایل چوبی را به نحو مطلوب فراهم می آورد. به طور معمول در بازار کشور ما ابعاد و اندازه های بزرگ ورق های ام دی اف از طرفداران قابل توجهی برخوردار می باشند.

از سوی دیگر، سایز ام دی اف خام 1830 در 3660 میلیمتر در کشور ما بسیار پر فروش و پر طرفدار محسوب می شود. ناگفته نماند که ابعاد و ضخامت در نظر گرفته شده برای ورق های ام دی اف خام، از کارایی و استفاده متفاوت برخوردار می باشند. بر این اساس، برای استفاده در بخش های درب سازی، ضخامت های سه میلیمتر، گزینه کاربردی و راهگشا محسوب می گردند.

از سوی دیگر، بالا بودن ضخامت ورق های ام دی اف مانند 16 و 18 میلیمتر بهترین گزینه برای تولید کابینت، مبلمان و قفسه به شمار می رود. از طرف دیگر، ابعاد 30 الی 60 میلیمتر برای ساخت سازه های چوبی، گزینه مناسبی تلقی می شوند. مقاومت، استحکام و دوام ابعاد و سایز ام دی اف خام از مهم ترین مزیت های این محصولات قلمداد می گردد.

ناگفته نماند که خوگرپلاس، یکی از ارائه دهندگان مدل های متنوع و مختلف ورق های ام دی اف به شمار می رود. قیمت های بسیار اقتصادی و بهینه در کنار کیفیت و دوام بالا، از نقاط عطف برند خوگرپلاس تلقی می شود.



:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

ام دی اف با روکش پی وی سی

ام دی اف ها به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و کارایی بالایی که دارند امروزه بسیار پرطرفدار بوده و از آن ها برای مصارف گوناگون استفاده می شود. همانند کاربرد آن ها در ساخت کابینت های آشپزخانه و یا سرویس های بهداشتی، کمد، در، مبلمان و بسیاری موارد دیگر. در ادامه به کاربرد و ویژگی های ام دی اف با روکش پی وی سی می پردازیم.

با توجه به کاربرد زیاد محصولات ام دی اف، سازندگان ان این امکان را فراهم کردند تا ام دی اف های مختلفی را با ویژگی ها و روکش های متنوع همراه با کارایی های بالا به بازار عرضه شود. که تفاوت ام دی اف ها نیز اغلب به دلیل اختلاف در نوع همین روکش ها است.

از جمله می توان به ام دی اف پی وی سی، چوب و همچنین با روکش ام دی اف اشاره کرد. که ام دی اف با روکش پی وی سی امروزه یکی از پرطرفدارترین های محصولات صنعت چوب است که به سبب ویژگی هایی که دارد از محبوبیت بالایی برخوردار است.

کابینت ها با روکش پی وی سی از انواع مات و هایگلاس هستند، که نه تنها هر کدام زیبایی خاص خود را دارد بلکه این تنوع باعث شده است که متناسب با هر نوع سلیقه ای کابینت مورد نیاز برای خریدار طراحی و ساخته شود. که خوگرپلاس ارائه دهنده بهترین خدمات در این زمینه است.

روکش پی وی سی و کاربرد آن چیست؟

این محصول تشکیل شده از ماده ای به نام پلی وینیل کلراید است. در واقع پی وی سی نوعی پلاستیک است که به وسیله رقیق کننده هایی خاصیت ارتجاعی پیدا کرده و سبب شده تا از آن در ساخت روکش استفاده شود، که در مقایسه با سایر پلیمر ها که در ساخت سایر روکشها استفاده می شود ارزان تر بوده و به دلیل مقاومت و ماندگاری بسیار زیادی که دارد سبب شده است تا تبدیل به یکی از پرکاربرد ترین محصولات در ساخت بسیاری از لوازم مورد استفاده در ساختمان سازی شود.

در اینجا با برخی از کاربردهای این محصول بیشتر آشنا خواهیم شد. یکی از کاربردهای ام دی اف با روکش پی وی سی به دلیل مقاومت آن در برابر آب، استفاده از آن در علائم راهنمایی و رانندگی و کابینت های موجود در سرویس های بهداشتی است.

همچنین به دلیل وزن پایین آن از این نوع ام دی اف در ساخت ماکت های ساختمانی، سقف های کاذب و تزئینی نیز استفاده می شود.. همچنین به دلیل داشتن طرح و رنگ های مختلف در ساخت مبلمان و نیز کابینت های قطار و خودرو هم مورد استفاده است.

ویژگی های این محصول

مقاومت بسیار بالای این نوع ام دی اف ها در مقابل رطوبت است. به گونه ای که از انواع آن که ضخامت آن ها 16 میل است در ساخت کابینت ها در سرویس بهداشتی استفاده می شود.

این نوع روکش به دلیل داشتن طرح و رنگ های متنوع و متفاوت انتخاب بسیار مناسبی برای بسیاری از خریدارنی است که می خواهند یک کابینت ام دی اف زیبا همراه با طرح و رنگ مورد دلخواه خود را داشته باشند.

این محصول در مقابل خورده شدن توسط حشرات نیز مقاوم هستند. بنابراین در مکان هایی که وجود حشرات در آن ها بیشتر است این نوع کابینت می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

یکی دیگر از ویژگی های این محصولات سبک بودن آن است که باعث شده نصب این نوع کابینت ها در مقایسه با سایر کابینت های ام دی اف راحت بوده و هزینه کمتری را به همراه داشته باشد.

مقایسه ام دی اف روکش پی وی سی با چوب

روکش های چوبی که در ساخت بسیاری از لوازم از جمله کابینت ها و مبلمان استفاده می شوند، به دلیل وجود نقش و نگارهای چوبی که در انواع چوب وجود دارد از محبوبیت زیادی در میان خریداران این نوع لوازم برخوردار است.

این روکش های چوبی از ورقه ای نازک چوبی که به منظور تزیین کابینت ها و یا مبلمان ها مورد استفاده قرار می گیرند ساخته شده اند. اما نکته ای که در این میان وجود دارد این است که نسبت به ام دی اف های روکش پی وی سی از دوام و ماندگاری کمتری برخوردار هستند.

در نتیجه احتمال بروز خط و خش بر روی روکش های چوبی بر خلاف روکش های پی وی سی وجود دارد. همچنین مقاومتی که روکش های پی وی سی در مقابل رطوبت و آب دارند در روکش های چوبی دیده نمی شود.

مقایسه روکش پی وی سی با روکش ام دی اف

با وجود اینکه روکش ام دی اف از ویژگی های خاص و منحصر به فردی برخوردار است اما در مقایسه با روکش پی وی سی می توان گفت که نوع دوم گوی سبقت را از سایر رقبای خود ربوده است. چرا که میزان مقاومت این نوع روکش در مقابل رطوبت، آب، خراشیدگی، ضربه و مواد شیمیایی در مقایسه با روکش های ام دی اف بیشتر است .

روکش پی وی سی به راحتی و با هر نوع ماده پاک کننده و پارچه و یا اسفنجی قابل تمیز شدن است بدون آنکه خش و خطی بر روی آن بیفتد و یا از میزان درخشندگی آن کم شود. اما در روکش اگر در معرض مواد شیمیایی همچون پاک کننده ها قرار بگیرند، بعد از مدتی دچار تیرگی شده و شفافیت خود را از دست می دهند.

همچنین اگر در پاک کردن روکش های ام دی اف از پارچه نرم استفاده استفاده نشود ممکن منجر به ایجاد خش بر روی روکش ام دی اف شود.

بنابراین به طور کلی ام دی اف روکش پی وی سی می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب به عنوان کابینت در آشپزخانه، سرویس بهداشتی، میز کار، مبلمان و سایر موارد توسط خریدار باشد. خوگرپلاس می تواند در این زمینه ارائه دهنده بهترین خدمات به مشتریان خود باشد.



:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

قیمت به روز ام دی اف

برای خرید و انتخاب ام دی اف یکی از موارد مهم اطلاع یافتن از قیمت به روز ام دی اف می باشد. ام دی اف ها فراورده های چوبی هستند که از ترکیب خرده های چوب با چسب و رزین و فشرده سازی تحت حرارت به وجود می آیند. آن ها بر اساس روش ساخت و قالب گیری شان انواع مختلفی دارند.

قیمت به روز ام دی اف

عوامل متعددی می تواند بر قیمت به روز ام دی اف تاثیر داشته باشد. همچنین انتخاب ام دی اف ها بر اساس قیمت آن ها نیز به موارد متعددی از جمله نوع نیاز بستگی دارد. در این مقاله سعی در بررسی هزینه انواع این محصولات و تفاوت آن ها بر اساس قیمت شان داریم.

در ادامه به بررسی دلایل موثر بر قیمت ام دی اف خواهیم پرداخت. اما در ابتدا شاید بهتر باشد در خصوص نحوه ساخت ام دی اف مختصری بیش تر توضیح دهیم تا در ادامه بتوانیم به مبحث انواع ام دی اف ها و قیمت های متنوع آن ها وارد شویم.

نحوه ساخت ام دی اف

برای ساخت ام دی اف در ابتدا قطعات و اضافات چوب های درختان را با ابزار های به خصوصی خرد می کنند. د رادامه این خرده چوب های به دست آمده را با ترکیباتی همچون چسب یا رزین مخلوط می کنند تا خرده چوب ها به هم بچسبند.

در مرحله بعدی چیزی که اهمیت دارد رطوبت گیری است. باید این مخلوط خرده چوب و چسب به صورت کامل رطوبت شان گرفته شود تا در ادامه کار مشکلی پیش نیاید. سپس این ورقه ها تحت فشار و حرارت بالایی فشرده می شوند.

در مرحله نهایی تخته هایی که تحت پرس قرار گرفته اند و فشرده شده اند را روی سطوحی قرار داده تا کاملا سرد شوند. سپس آن ها را به ابعاد و اندازه های دلخواه مطابق نیاز و مورد مصرف برش می زنند. یکی از موارد متفاوت میان ام دی اف ها نوع برش شان است.

نکته ی دیگری که وجود دارد این است که علاوه بر برش های مختلف روش های ساخت نیز متفاوت است و این تفاوت به نوع قالب گیری و قالب های پرس برای فشرده سازی تخته فیبر ها مربوط می شود. به این طریق تخته ها با تراکم متفاوتی به دست می آیند.

آیا ام دی اف ها انواع متفاوتی دارند؟

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، ام دی اف ها به روش های متفاوتی ساخته و قالب گیری می شوند. این تفاوت های روش ساخت باعث می شود که این محصولات ساختار و انواع متفاوتی را شامل شوند، که همین تفاوت ها می تواند روی هزینه نهایی تاثیر داشته باشد.

تخته های فیبری با مخلوط چسب تحت دما ها و فشار های مختلف قرار می گیرند و اینگونه ترتیب تخته هایی با تراکم های متفاوت به دست می آید. از طرف دیگر نوع برش هایی که در این تخته ها اعمال می شود نیز باعث می شود تخته هایی با ابعاد متفاوتی داشته باشیم که همین نیز عاملی برای تفاوت در هزینه نهایی محصول مورد نظر است.

ورق ام دی اف از جمله محصولاتی که به تفصیل در سایت خوگرپلاس به آن پرداخته ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ورق های ام دی اف و قیمت به روز آن به این سایت مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

ام دی اف پشت تلویزیون

در تعیین نوع ام دی اف پشت تلویزیون عوامل متعددی تاثیر گذار است که برای بررسی و فهم آن نیاز است ابتدا در خصوص ام دی اف ها و نحوه ساخت شان اطلاعاتی به دست بیاوریم. ام دی اف ها برای مصارف متنوع به صورت انواع مختلفی عرضه می شوند.

ام دی اف پشت تلویزیون مانند سایر ام دی اف ها فراورده های چوبی هستند که در موارد مختلفی از جمله دکوراسیون داخلی و مصارف تزئیناتی از آن ها استفاده می شود. از مهم ترین مواردی که ام دی اف ها در آن جا مورد استفاده قرار می گیرند، کابینت ها و دکوراسیون داخلی منازل است. کاربرد ام دی اف پشت تلویزیون نیز یکی از موارد استفاده از ام دی اف است.

در ابتدا پیش از بررسی این محصول و نوع آن، بهتر است در خصوص نحوه ساخت ام دی اف و انواع آن اطلاعاتی به دست بیاوریم و در ادامه ببینیم که هر مورد بسته به نیاز در چه جاهایی به کار می رود و کاربرد دارد.

ام دی اف پشت تلویزیون چگونه ساخته می شوند؟

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، این محصول نیز مانند انواع ام دی اف ها جز فراورده های چوبی هستند که در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. برای ساخت آن ها از الوار و ضایعات چوب درختان استفاده می شود. از این رو می توان آن ها را محصولات بازیافتی فراورده های چوبی نیز در نظر گرفت.

در ابتدا ضایعات و الوار درختان با ابزار های به خصوصی خرد می شوند. در ادامه این خرده های چوب و الیاف آن ها با ترکیباتی چسب مانند همچون رزین و چسب های مخصوص ام دی اف ترکیب می شوند و رطوبت این ترکیبات به صورت کامل گرفته می شود.

در ادامه برای فشرده سازی و استحکام بخشیدن به این تخته های فیبری، آن ها را در قالب های مخصوصی تحت فشار و حرارت پرس می کنند تا شکل و ساختارشان را گرفته و حفظ کنند. سپس اجازه می دهند تخته های حرارت دیده سرد شوند تا در مرحله آخر آن ها را به ابعاد و اندازه های مختلف برش بزنند.

تعیین ام دی اف پشت تلویزیون در میان انواع ام دی اف

ام دی اف ها بر اساس ساختار و تراکمی که دارند به انواع متفاوتی تقسیم بندی می شوند. ام دی اف ها را تحت فشار و قالب های متفاوتی پرس کرده و حرارت می دهند. این کار باعث می شود که ام دی اف مورد نظر در نهایت به دسته های مختلفی تقسیم شوند.

برای مثال ام دی اف ها را بر اساس تراکم و اندازه برش به دسته های ام دی اف نازک، ام دی اف ضخیم، ام دی اف با وزن مخصوص پایین و ام دی اف با وزن مخصوص بالا تقسیم بندی می کنند. هر یک از این تخته ها بسته به نوع نیاز و در موارد مختلفی استفاده می شوند.

همین تنوع در ابعاد و ضخامت های ام دی اف می تواند عاملی برای تعیین نوع مناسب ام دی اف پشت تلویزیون باشد. چرا که قطعا برای استفاده از این محصول، باید موارد متفاوتی مانند وزن و ابعاد و تراکم در نظر گرفته شود.

استفاده از ام دی اف 

به صورت سنتی مدت ها برای تزئین و دکوراسیون داخلی، از میز های تلویزیون برای قرار دادن تلویزیون در منازل استفاده می شد. اما امروز از سازه های چوبی از جمله نئوپان و ام دی اف برای تهیه ی میز و سطوح چوبی برای نصب تلویزیون استفاده می شود.

از آن جایی که امروزه اکثر تلویزیون ها به صورت ال ای دی و ال سی دی هستند، گرایش به استفاده از ام دی اف به عنوان ساخت سطوح اتصالی برای نصب این تلویزیون ها روی دیوار و استفاده از این محصول برای ایجاد سطحی جهت نصب تلویزیون روی دیوار رواج بیش تری یافته است.

اما نکته مهمی که وجود دارد در خصوص انتخاب نوع ام دی اف برای این منظور می باشد. قطعا ام دی اف انتخابی برای این منظور باید دو ویژگی مهم را به صورت همزمان داشته باشد، ظرافت و زیبایی لازم جهت تزئین داخلی، و در عین حال نیز باید به قدر کافی استحکام داشته باشد تا تحمل وزن و نگهداری تلویزیون روی دیوار را نیز داشته باشد.

مزایای استفاده از این محصول

امروزه با توجه به رویکرد زیادی که برای تزئین و دکوراسیون داخلی منازل وجود دارد، روش ها و مصالح متنوعی نیز برای تزئینات داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. ام دی اف جز عمده مواردی است که گرایش عموم برای استفاده از آن در دکوراسیون داخلی بالاست.

یکی از مواردی که از ام دی اف برای دکوراسیون استفاده می شود، کاربرد آن در سطوح دکوراتیو پشت تلویزیون است. ام دی اف پشت تلویزیون سطحی است که ال ای دی یا ال سی دی روی آن نصب می شود. استفاده از ام دی اف برای این منظور مزایای زیادی دارد.

یکی از اصلی ترین مزایایی که می توان برای این محصول در نظر گرفت، تنوع رنگ و طرح و رنگ آن ها می باشد. همچنین با کاربرد انواع ام دی اف در رنگ ها و روکش های متنوع نیاز به رنگ کاری نیز در دکوراسیون از بین می رود.

مزیت مهم دیگر آن، کاربرد و استفاده ساده از آن است. این مصالح به راحتی مطابق نیاز و سلیقه شما تهیه شده و برش می خورند و در انواع دیواری و پایه ای یا هر دو حالت همراه هم دیگر ارائه می شوند.

ام دی اف هایی که برای دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرند، همچنین کیفیت بسیار خوبی نیز دارند و می توانند گزینه بسیار عالی برای تزئین و دکوراسیون منازلی کوچک و با فضایی محدود باشند. چرا که خصوصا انواع دیواری آن ها را به گونه ای طراحی و نصب می کنند تا کم ترین فضای ممکن را اشغال کنند.

در نهایت توصیه می شود اگر به دنبال طرح های جدید تر و تغییر دکوراسیون داخلی خود هستید و از میزهای بزرگ خسته شده اید، این محصول می تواند گزینه انتخابی مناسبی برای شما باشد، خصوصا اگر فضای محدودی دارید.

در صورت نیاز به اطلاعات بیش تر برای انتخاب نوع ام دی اف مورد نیاز برای پشت تلویزیون و انتخاب ام دی اف پشت تلویزیون به سایت خوگرپلاس مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

ام دی اف براق

ام دی اف براق که به ام دی اف هایگلاس نیز نامیده می شود یکی از محصولاتی است که در چند سال اخیر توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. این ام دی اف با توجه به مراحل تولیدی که دارد می تواند نمونه ای بارز از ام دی اف باشد که در مصارف مختلف داخلی می توان از آن برای ساخت بسیاری از لوازم و تجهیزات استفاده کرد.

در واقع روکشی که در آن استفاده می شود از نوع براق است و می تواند انواع مختلفی داشته باشد. با توجه به نیاز مخاطب می توان گفت که از هر روکش در موارد مختلفی می توان استفاده کرد. ام دی اف براق می تواند به زیبایی محیط داخلی شما جذابیت بی نظیری را ببخشد.

علاوه بر این درخشش در تجهیزات شما می تواند انعکاس های نور متفاوتی را ایجاد کند. از این طریق می توانید محیط اطراف خود را دو چندان زیبا کنید. اگر از این محصول برای کابینت های آشپزخانه خود استفاده می کنید، می توانید این امر را با استفاده از نورپردازی های مخصوص کابینت به راحتی به انجام برسانید.

در این صورت می توانید به مزیت های این محصول بیشتر پی ببرید. در ادامه به بررسی تفاوت ام دی اف براق با دیگر انواع آن می پردازیم.

ام دی اف براق و مواد تشکیل دهنده روکش آن

ام دی اف براق در مراحل ساخت خود بسیار شبیه به ام دی اف های دیگر است. با این حال تفاوت هایی را می توانید در ام دی اف براق مشاهده کنید که در روکش ام دی اف های دیگر وجود ندارد.

از آنجایی که تنها تفاوت اساسی که هر کدام می تواند با یکدیگر داشته باشد تفاوت در ابعاد و اندازه روکش های آنها است، می توان گفت که این محصول از این نظر بسیار مورد توجه است. با توجه به به براق بودن سطح روکش از آن در تولید محصولات چوبی متنوع استفاده می شود.

در واقع در زمان روکش کردن این ام دی اف از رنگ پلی اورتان برای پوشش دهی ام دی اف براق استفاده می شود. این رنگ خاصیت براق بودن را می تواند در این ام دی اف ایجاد کند. ممکن است براق بودن روکش های این ام دی اف را بتوان از طریق رنگ های دیگر نیز ایجاد کرد.

ضد خش بودن این محصول

یکی از مهمترین تفاوت هایی که در این محصول با دیگر محصولات تولید شده مشاهده می شود را می توان ضد خش بودن آن دانست. با توجه به این ویژگی استفاده از این محصول در تولید و ساخت بسیاری از لوازم و تجهیزات چوبی داخلی و خارجی بسیار پرکاربرد است.

ضد خش بودن می تواند به ام دی اف این امکان را دهد تا بدون کوچکترین لک و یا برشی زیبایی محیط شما را ایجاد کند. در واقع این ویژگی در تولید محصولات چوبی پرمصرف می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

در انواع دیگر ممکن است ایجاد خش در روکش آنها باعث شود که جنبه های زیبایی محصول چوبی مورد نظر کمتر شود. به همین دلیل باید به این ویژگی در هنگام خرید لوازم چوبی با این محصول توجه ویژه ای داشته باشید.

خاصیت ضد آب

آب و رطوبت را می توان ماده ای دانست که به سرعت می تواند در بافت های  داخلی ام دی اف نفوذ کند و به از بین رفتن و تورم آن بیانجامد. در واقع در اکثر ام دی اف ها این امر می تواند نوعی معضل به حساب بیاید. می توان گفت که در چند سال اخیر با توجه به پیشرفت تکنولوژی این امر تا حدود زیادی قابل رفع شدن است.

در واقع با خرید و تهیه این محصول می توانید از ویژگی ضد آب بودن آن کمال استفاده را ببرید. با توجه به رنگ براقی که در سطح روکش آن استفاده شده است می توان گفت که خاصیت ضد آب بودن یکی از ویژگی های بسیار مهمی است که در این محصول قابل مشاهده است.

از این طریق دیگر نیازی به نگرانی در مورد خرابی ام دی اف مورد نظر نخواهید داشت. زیرا اگر محصولات چوبی شما در مجاورت رطوبت و یا آب قرار بگیرد، نمی توانند به راحتی دچار آسیب شوند.

بدون ایجاد تغییری در رنگ

بسیاری از ام دی اف ها به مرور زمان ممکن است که دچار تغییر در رنگ و یا بافت روکش خود شوند. این امر ممکن است به دلیل عوامل خارجی به مرور زمان اتفاق بیفتد. برای این منظور هر روکشی نمی تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

باید در این مورد اطلاعات کافی را به دست آورید. این محصول را می توان نمونه ای از نمونه هایی دانست که از این حیث دچار تغییرات در رنگ نمی شوند. در واقع گرما و یا عوامل دیگر نمی تواند در این محصولات تاثیری بر جای بگذارد. با توجه به شستشوی راحت ام دی اف براق می توانید مراقبت های لازم را در این زمینه به راحتی انجام دهید.

تنوع گسترده در انواع رنگ ها و طرح ها

تنوع در طرح و رنگ یکی از مهمترین ویژگی هایی است که در این محصول می توانید مشاهده کنید. با توجه به اینکه روکش های براق می توانند انواع مختلفی داشته باشند می توانید به راحتی از بین آنها انتخاب کنید. روکش های آن ممکن است از نوع هایگلاس، روکش پلی گلاس، روکش یووی، ام دی اف روکش ملامینه براق، روکش اکرلیک باشد.

با توجه به نوع روکشی که می خواهید می توانید آن را سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن ام دی اف براق شما آماده شود. هر کدام از این روکش ها می توانند دارای قیمت های متفاوتی باشند. به همین دلیل در انتخاب نوع محصول مورد نظر خود با روکش مشخص در ابتدا باید بودجه خود را در نظر بگیرید تا بتوانید بر این اساس سفارشات خود را ثبت کنید.

می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ام دی اف براق به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید.



:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

ام دی اف اپن

ام دی اف اپن با توجه به تنوع طرح هایی که دارد توانسته در دکوراسیون داخلی آشپزخانه، طرفداران زیادی را از آن خود کند. در واقع  ام دی افی که در اپن آشپزخانه استفاده می شود می تواند ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد که باید در زمان طراحی آشپزخانه مد نظر قرار گیرد.

در این محیط می توان از ام دی اف های متنوعی در ابعاد و اندازه های متفاوتی استفاده کرد. در واقع قسمت جزیره آشپزخانه اولین جایی است که در طراحی آشپزخانه به چشم می آید. این نقطه از آشپزخانه را می توان با ام دی اف اپن به راحتی طرحی کرد.

در برخی از اپن ها ممکن است که جایگاهی برای سینک و یا گاز در نظر گرفته شود. در این صورت باید از ام دی افی در این قسمت ها استفاده کرد که بتواند خاصیت ضد رطوبت و خش داشته باشد.

برای این منظور ام دی اف اپن را می توان بهترین ام دی افی دانست که مخصوص این قسمت از آشپزخانه طراحی و ساخته شده است. برای این منظور می توانیم ویژگی هایی که این محصول دارد را برای شما شرح دهیم.

خاصیت ضد آب بودن در ام دی اف اپن

در ام دی اف اپن مهمترین ویژگی که می توانید مشاهده کنید را می توان خاصیت ضد آب بودن آن دانست. این ویژگی در واقع دارای مزیت های بسیاری است. در واقع این محصول باید ضد آب باشد. یکی از عواملی که می تواند عمر آن را کم و آسیب های جدی را به آن وارد کند را می توان رطوبت دانست.

رطوبت به سرعت در لایه های آن جذب می شود. از آنجایی که از پوشال های چوب برای ساخت ام دی اف اپن استفاده شده است می توان  گفت که آب به سرعت می تواند توسط چوب جذب شود. به همین دلیل باید دارای ویژگی هایی باشد که آب نتواند به آن نفوذ کند.

در پروسه تولید می توان گفت که خاصیت ضد رطوبت بودن در آن باید در نظر گرفته شود. این ویژگی در ام دی اف اپن می تواند شرایطی را ایجاد کند تا بتوان از آن در هر طراحی استفاده کرد.

خاصیت ضد خش بودن

از آنجایی که بر روی سطح اپن، آشپزی و پخت و پز می شود خاصیت ضد خش بودن ام دی اف باید از ویژگی هایی باشد که در این محصول باید در نظر گرفته شود.

ضد خش بودن می تواند سطوح مورد نظر را از هر گونه خط و بریدگی حفظ کند. این خاصیت می تواند یکی از ویژگی هایی باشد که باید در طراحی ام دی اف مورد نظر به آن توجه شود.

ضخامت متفاوت ام دی اف اپن

این سطح از آشپزخانه را نمی توان با ضخامت های کم به مرحله ساخت رساند. برای این منظور سطح جزیره آشپزخانه را با ضخامت هایی بالاتری از این محصول می سازند تا در اثر قرار رفتن بارهای وارد بر آن دچار شکستگی نشود. این امر می تواند مقاومت ام دی اف اپن را بالاتر ببرد.

در واقع برای اینکه بتوانید از این ام دی اف استفاده کنید باید به طور اختصاصی ضخامت مورد نظر را که در بیشتر مواقع 3 سانتی متر است را به کارگاهی که در زمینه تولید ام دی اف اپن دارای تجربه است بسپارید.

مقاومت در برابر ضربه و فشار

از آنجایی که این محصول به طور مخصوص برای این سطوح طراحی و تولید می شود باید دارای مقاومت بالایی باشد. این ام دی اف باید بتواند در برابر فشارها و هرگونه عامل خارجی مقاومت داشته باشد و دچار شکستگی و خرابی نشود.

از آنجایی که وسایل و تجهیزات متفاوتی بر روی قسمت جزیره قرار داده می شود، ام دی اف اپن باید دارای مقاومت لازم در برابر وزن این تجهیزات باشد. به همین دلیل در پروسه ساخت آن باید شرایط مختلفی را مهیا کرد تا این ویژگی ها بتواند به درستی در تولید آن گنجانده شود.

ضد حریق و سوختگی

گاز، سینک و بسیاری از اجزای آشپزخانه باید بر روی اپن قرار گیرد. به همین دلیل اپن باید دارای ویژگی هایی باشد که در اثر قرار گرفتن گرما بر روی آن دچار تغییراتی نشود. حرارت می تواند بر روی چوب تاثیرات منفی داشته باشد و به اشتعال آتش در آن بیانجامد.

به همین دلیل در ساخت این محصول می توان از ایجاد اینگونه خطرات در محیط داخلی جلوگیری کرد. ویژگی ضد حرارت باید حتما در پروسه ساخت آن رعایت شود. روکش های موجود در ام دی اف اپن به گونه ای تولید می شوند که در اثر گرما بتوانند تحمل بالایی را از خود نشان دهند.

دارای سطح صاف

سطح صاف در این محصول می تواند از جمله مهمترین ویژگی باشد که به این ام دی اف ها امکان تمیز شدن راحت و آسان را می دهد. از آنجایی که در ساخت آن از روکشی صاف و یک دست استفاده می شود می توانید به راحتی نظافت را در محیط آشپزخانه خود انجام دهید.

با توجه به این امر دیگر میکروب ها و آلودگی ها نمی توانند در بین سطوح این ام دی اف ها دیده شوند. از آنجایی که آشپزخانه محیطی است که می تواند به سرعت آلودگی ها را به خود جذب کند این ویژگی توانسته تا حدود بسیار زیادی از ایجاد مریضی در افراد جلوگیری کند.

تنوع در رنگ و طرح های ام دی اف اپن

یکی از مهمترین ویژگی هایی که می تواند افراد را به سمت خود جذب کند را می توان تنوع در طرح و رنگ این نوع ام دی اف نامید. در واقع این تنوع گسترده می تواند برای هر کاربری با هر سلیقه ای مد نظر قرار گیرد

تنوع می تواند از ایجاد تکرار و خستگی در محیط داخلی بکاهد. رنگ های متنوع با طرح و بافت های مختلف در این ام دی اف این امکان را برای مخاطبان به وجود آورده است تا بتوانند به راحتی در بین این محصولات به انتخاب بپردازند و محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

ورق ام دی اف از جمله محصولاتی که به تفصیل در سایت خوگرپلاس به آن پرداخته ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ورق های ام دی اف به این سایت مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

ام دی اف طرح کتان

ام دی اف طرح کتان با توجه به ویژگی های ظاهری که دارد توانسته یکی از جذابترین ام دی اف هایی باشد که به مرحله تولید رسیده است. در واقع روکش های طرح کتانی که در این ام دی اف استفاده شده ، می تواند جذابیت های بصری را در دید مخاطبان ایجاد کند.

با توجه به اینکه در تولید ام دی اف طرح کتان از فرآیند های متفاوتی استفاده می شود این تخته چوبی می تواند دارای ویژگی های متنوعی باشد. امروزه ساخت و تولید لوازم چوبی از جمله کمد، تخت، میز ناهارخوری، قفسه های کتابخانه، دیوارپوش ها، کف پوش ها، کابینت ها و بسیاری از لوازم دیگر از طریق این محصول به راحتی قابل انجام شدن است.

می توانید هر گونه تجهیزات چوبی را که بخواهید با  طرح و انتخاب خودتان به صورت سفارشی به کارگاه های نجاری و تولیدی بسپارید تا آنها با کمترین قیمت و همچنین با کیفیت ترین آنها را برای شما تولید کنند.

با توجه به مزیت هایی که این ام دی اف دارد می تواند انتخاب مناسبی برای دکوراسیون داخلی باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول می توانید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

ام دی اف طرح کتان و مراحل تولید آن

از آنجایی که ساخت ام دی اف امروزه به یک نیاز اساسی در کارگاه های تولیدی تبدیل شده است، می توان گفت که این تخته مهندسی شده توانسته مخاطبان زیادی را به سمت خود بکشاند. به همین دلیل استفاده از چوب خالص و طبیعی برای ساخت تجهیزات چوبی دیگر مانند گذشته دارای کاربرد نیست.

ام دی اف طرح کتان را می توان نمونه ای بارز از ام دی اف هایی دانست که توانسته در این عرصه مخاطبان بسیاری را به سمت خود جذب کند. به همین دلیل این تخته چوبی را می توان در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار داد. برای این منظور می توانیم مراحل ساخت آن را در 4 مرحله به صورت زیر بررسی کنیم.

ام دی اف طرح کتان و الیاف های چوبی

در اولین مرحله از ساخت ام دی اف طرح کتان می توان گفت که خاک اره و پوشال های چوبی که در طی تراش چوب های طبیعی در کارگاه های نجاری وجود دارند برای ساخت آن مورد استفاده قرار می گیرند.

در ابتدا باید به مقادیر زیادی این پوشال ها جمع آوری شود. بعد از این مرحله باید مراحل جداسازی پوشال های بزرگتر با کوچکتر توسط غربال صورت گیرد. زیرا در ساخت این محصول باید تا حد امکان اندازه های این پوشال ها یا الیاف های چوبی بسیار ریز و کوچک باشند. با انجام این مرحله می توانید مراحل بعدی را برای ساخت ام دی اف طرح کتان انجام دهید.

چسباندن پوشال ها به یکدیگر برای ساخت این محصول

در این مرحله به قطع باید این پوشال ها و الیاف های چوب را در کنار یکدیگر قرار داد به نحوی که امکان جدا شدن آنها وجود نداشته باشد. این امر می تواند به راحتی با استفاده از چسب های مخصوص و رزین انجام شود.

در واقع چسب باید در این مرحله بتواند این پوشال ها را در کنار یکدیگر نگه دارد. برای این منظور باید زمانی را منظر بمانید تا این قطعات خشک شوند و امکان جدا شدن آنها وجود نداشته باشد.

پرس و فشار در تخته های ام دی اف طرح کتان

این مرحله را می توان یکی از مراحلی دانست که باید حتما برای ساخت این محصول مورد استفاده واقع شود. در واقع در این مرحله پرداخت ام دی اف صورت می گیرد. تخته ایجاد شده با قرار گرفتن زیر دستگاه های پرس و فشار می تواند فشرده شود و در این بین کلیه خلل و فرج هایی که در آن وجود دارد از بین می رود.

همچنین حرارت بالایی در این مرحله به ام دی اف طرح کتان داده می شود تا حباب های احتمالی ایجاد شده در این ام دی اف را از بین ببرد. همچنین ایجاد سطحی صاف در همه سطوح این ام دی اف در این مرحله انجام می شود.

هیچ گره ای نباید در بافت ها و یا سطوح ام دی اف وجود داشته باشد. زیرا در این صورت کیفیت ام دی اف می تواند در حد پایینی قرار گیرد. برای این منظور نمی توان روکش نهایی را بر روی آن انجام داد.

روکش نهایی

این مرحله در واقع مرحله انتهایی ساخت ام دی اف است. در این مرحله انتخاب روکش ها انجام می شود. روکش هایی که در ام دی اف مورد استفاده قرار می گیرد می تواند دارای تنوع گسترده ای باشد. در واقع انواع رنگ ها و یا طرح ها را می توانید در روکش های ام دی اف مشاهده کنید.

همچنین سطوح مات و براق نیز می تواند بافت مورد نظر شما را ایجاد کند. در واقع برای تولید لوازم چوبی و استفاده در دکوراسیون داخلی می توان این روکش ها را بر روی ام دی اف اعمال کرد. این محصول را می توان نمونه ای از ام دی اف هایی دانست که با روکش متفاوت خود توانسته در این صنعت از جایگاه بالایی برخوردار باشد.

در واقع تقاضا برای تولید این ام دی اف ها می تواند بسیار زیاد باشد. روکش کتانی که بر روی این ام دی اف وجود دارد می تواند بافتی متفاوت با چوب را ایجاد کند. ممکن است طرح ها و رگه های چوب در روکش ام دی اف در نگاه مخاطبان تکراری شده باشد.

به همین دلیل روکش های کتان در ابعاد و اندازه های متفاوتی تولید شد تا بتواند تنوعی در این عرصه باشد. امروزه عده بسیار زیادی از افراد متقاضی استفاده از طرح های متنوع در ساخت ام دی اف هستند.

یکی از این طرح های متنوع را بر روی این محصول می توانید مشاهده کنید. با توجه به نیاز مشتری این ام دی اف را می توان در ابعاد و اندازه های متفاوتی تولید کرد و در ساخت تجهیزات بسیاری از آن استفاده کرد.

برای اینکه بتوانید در مورد ام دی اف طرح کتان اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

تا ۷۰٪ تخفیف هتل های تهران در فصل پاییز

تا ۷۰٪ تخفیف هتل های تهران در فصل پاییز : آمار تعداد سفر در فصل پاییز در میان فصل های دیگر رقم متوسطی دارد. اما باز هم این رقم کم نیست و نشان می دهد

آمار تعداد سفر در فصل پاییز در میان فصل های دیگر رقم متوسطی دارد. اما باز هم این رقم کم نیست و نشان می دهد که در این فصل نیز بسیاری از مردم به قصد گردش و تفریح شهر خود را برای چند روز ترک می کنند. تعداد سفرهایی که در این فصل به اقامت شبانه می انجامند ۲۶ میلیون و تعداد کلی سفرهای این فصل ۳۶ میلیون است.

پر سفرترین مقصدها در این فصل نیز به ترتیب مشهد، تهران و قم هستند.

در همین راستا بسیاری از سرویس های مربوط به گردشگری سعی می کنند در این فصل پیشنهادهایی برای جذب مسافران در نظر بگیرند. از جمله پیشنهادهای مخصوص گردشگری در فصل پاییز پایین آوردن هزینه ی تورها، پایین آوردن هزینه ی اقامتگاه ها و هتل ها می باشد.

بنابراین فصل پاییز زمان خوبی برای استفاده از این پیشنهادهای ویژه است. بد نیست قبل از تصمیم گرفتن برای سفر  به سایت های مختلف در حوزه ی گردشگری سری بزنید تا بهترین پیشنهاد را مناسب با بودجه و سلیقه تان پیدا کنید.

سرویس رزرو هتل اقتصادی زودروم ارائه دهنده ی هتل های ارزان با قیمت مناسب و استانداردی ثابت نیز از این قافله عقب نمانده و برای اتاق های خود تخفیف های ویژه ای را در نظر گرفته است. (زودروم درحال حاضر در شهرهای تهران و مشهد فعالیت می کند.)

این سرویس  در تعطیلات پیش رو تعرفه ی خاصی را برای رزرو هتل های ارزان تهران در نظر گرفته است. چرا که تهران نیز یکی از پر رفت و آمدترین شهرها در فصل پاییز است. خیابان های تهران در روزهای تعطیلات رسمی خلوت و بدون ترافیک میشوند و هوای آن نیز پاک خواهد بود. پس میتواند وقت خوبی برای تهرانگردی با خیال راحت باشد.

زودروم با کمپینی به نام “تهران، صد تومن” قیمت تمامی هتل های تهران را تا ۷۰٪ کاهش داده و آنها را به قیمت ۱۰۰هزار تومان ارائه کرده است.

لازم است برای رزرو هتل های تهران کد تخفیفی را هنگام خرید وارد کنید تا هر شب اقامت تان به قیمت صدهزار تومان محاسبه شود. می توانید حتی اتاق های ۴ تخته ی هتل های ۲و ۳ ستاره را  نیز به همان قیمت ۱۰۰ هزار تومان رزرو کنید.

برای رزرو زودروم ها و استفاده از تخفیف  استثنایی این کمپین لازم است که اتاق تان را حتما به صورت آنلاین رزرو کنید. رزرو آنلاین هتل های تهران به دو روش در دسترس مخاطبین قرار گرفته است. روش اول رزرو از طریق اپلیکیشن و روش دوم رزرو از طریق وبسایت زودروم.



:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

اگر به دنبال ارزانترین و بهترین مسافرخانه‌ های تهران هستید…

اگر به دنبال ارزانترین و بهترین مسافرخانه‌ های تهران هستید… : برای سفر به تهران چند دغدغه وجود دارد که یکی از اساسی ترین آنها اقامت در این شهر شلوغ و گران است. هتل، مسافرخانه، سوییت

برای سفر به تهران چند دغدغه وجود دارد که یکی از اساسی ترین آنها اقامت در این شهر شلوغ و گران است. هتل، مسافرخانه، سوییت یا هتل آپارتمان گزینه هایی هستند که ممکن است به آنها فکر کنید. اما در هنگام انتخاب، دغدغه‌ی دیگری شکل به وجود می آید. این دغدغه ارزان بودن هتل یا مسافرخانه در تهران است. چرا که انتخاب اقتصادی یکی از ضروریات سفرهای این روزهاست. اما سرویسی وجود دارد که ارزانترین مسافرخانه های تهران را رائه می کند.

ارزانترین مسافرخانه تهران می تواند بهترین مسافرخانه تهران باشد؟

ممکن است پیش آمده باشد که برای انتخاب هتل ارزان یا مسافرخانه در تهران به چندجا سر بزنید تا قیمتی مناسب با بودجه تان پیدا کنید، اما نا امید شده باشید. زیرا عدم وجود تناسب میان قیمت و کیفیت اقامتگاه ها می تواند اهرمی باشد برای صرف نظر از رزرو مسافرخانه ها و در نتیجه به سمت اقامتگاه های گرانتر رفتن. اما اسنپ روم برای از بین بردن این مشکلات راه حلی پیدا کرده است.

راه حلی برای رزرو بهترین و ارزانترین مسافرخانه تهران

اسنپ روم با تجهیز مسافرخانه های تهران، بالا بردن سطح کیفیت آنها و اضافه کردن بخشی از امکانات به هر اتاق توانسته تا حدود زیادی این مشکل را برطرف کند. شما می توانید قبل از رزرو مسافرخانه تهران و مشهد، تصاویر بخش های مختلف اتاق به همراه قیمت و امکاناتش را در سایت اسنپ روم ببینید.

امکانات اسنپ روم برای مسافرخانه های تهران چیست؟

اسنپ روم علاوه بر بالا بردن سطح بهداشتی و کیفیت هر اتاق، یک بسته لوازم بهداشتی نیز در مسافرخانه های تهران قرار داده است. این بسته های لوازم بهداشتی شامل مسواک، شامپو، صابون، دمپایی و … می شود. همین ارتقای سطح کیفی، مسافرخانه های معمولی تهران را به ارزانترین اما بهترین مسافرخانه تهران تبدیل کرده است. برای رزرو کافی است اپلیکیشن ما را از بازار یا گوگل پلی دانلود کنید.

مسافرخانه هایی در حد کیفیت هتل

خوشبختانه شما می توانید قبل از رزرو مسافرخانه مورد نظرتان، تصاویر اتاق را ببینید. علاوه بر این قسمت مسافرخانه در سایت اسنپ روم طیفی از قیمت ها را نیز به شما نشان می دهد. لیست قیمت مسافرخانه در تهران را در کنار تصاویر بعضی از مسافرخانه ها که ببینید، مطمئن می شوید کیفیت شان چیزی از کیفیت یک هتل کم ندارد.

مناطقی که اسنپ روم مهمانپذیرهای تهران را پوشش داده

مناطق مهمانپذیر و مسافرخانه هایی که در تهران تحت پوشش اسنپ روم هستند همگی ویژگی های مشترکی دارند. دسترسی راحت به وسایل نقلیه عمومی و خوش مسیر بودن از مهمترین ویژگی های مشترک مسافرخانه های زنجیره ی اسنپ روم است. از دیگر ویژگی های مهمانپذیرهای اسنپ روم، نزدیک بودن آنها به پارکینگ عمومی است. این امکانات برای افرادی که با وسیله ی نقلیه ی شخصی یا بدون آن سفر می کنند بسیار مناسب است. همچنین با مراجعه به سایت اسنپ روم می توانید آدرس مناطق هتل یا مسافرخانه ای که انتخاب کرده اید را در زیر تصویر هر اتاق ببینید.

چگونه می توان ارزانترین مسافرخانه های تهران را از اسنپ روم رزرو کرد؟

برای رزرو هتل و مسافرخانه های تهران از اسنپ روم سه روش وجود دارد.

روش اول: دانلود اپلیکیشن اسنپ روم از بازار یا گوگل پلی

روش دوم: مراجعه به وبسایت اسنپ روم 

روش سوم: تماس با بخش پشتیبانی اسنپ روم ۰۲۱۷۱۱۹۵

ضمانت های اسنپ روم برای هتل ها و مسافرخانه های تهران

اسنپ روم برای هر اتاقی که شما رزرو می کنید تعدادی ضمانت در نظر گرفته است که تا انتهای اقامت تان به ضمانت هایش متعهد می ماند. ضمانت های اسنپ روم عبارتند از:

  1. بسته لوازم شخضی
  2. کنسلی رایگان
  3. پشتیبانی ۲۴ ساعته
  4. رزرو آنلاین
  5. اینترنت رایگان
  6. تضمین کمترین قیمت

اسنپ روم ها را بشناسید

شعبه های اسنپ روم در شهر تهران برای هتل‌ها و مسافرخانه های تهران با تابلوی آن مشخص شده اند. این تابلو دارای لوگوی اسنپ روم با عنوان هتل‌های زنجیره‌ای اقتصادی و آدرس سایت اسنپ روم است. وجود این تابلو بر روی یک هتل به منزله‌ی عضو بودن این هتل در زنجیره‌ی اسنپ روم و همچنین تحت ضمانت‌های اسنپ روم است.



:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

آدرس مسافرخانه های تهران

اگر عبارت آدرس مسافرخانه های تهران را در گوگل جستجو کرده اید، حدس می زنیم که هنوز جایی را برای اقامت تان در تهران رزرو

اگر عبارت آدرس مسافرخانه های تهران را در گوگل جستجو کرده اید، حدس می زنیم که هنوز جایی را برای اقامت تان در تهران رزرو نکرده اید. ما برای شما که آدرس مسافرخانه های تهران را جستجو کرده اید، راه حل بهتری ارائه می کنیم که بدون نگرانی از قیمت و کیفیت مسافرخانه های تهران بتوانید یک مسافرخانه یا مهمانپذیر ارزان قیمت با امکانات خوب رزرو کنید.

اسنپ روم در مسافرخانه های ارزان تهران چه می کند؟

اسنپ روم یک مجموعه هتل اقتصادی است که مسافرخانه های ارزان تهران را در اختیار می گیرد و آنها را تجهیز می کند. برای مثال به مسافرخانه ها که خدماتی مثل لوازم شخصی به مسافر ارائه نمی کنند، بسته لوازم شخصی اضافه می کنیم. این بسته ها شامل مسواک، خمیر دندان، شامپو و صابون می شود.

علاوه بر این، اسنپ روم وسایل موجود در اتاق را در صورت لزوم تعویض می کند یا چیزهای بیشتری از قبیل چای ساز، چوب لباسی، کوسن، لیوان و … را به اتاق مهمانپذیرها اضافه می کند.
اسنپ روم ضمن اضافه کردن امکانات به مسافرخانه های تهران قیمت آنها را نیز کاهش می دهد. شما قبل از رزرو نیز می توانید تصویر مسافرخانه ها را در وبسایت اسنپ روم ببینید تا خیالتان از بابت امکانات راحت باشد.

آدرس مسافرخانه های تهران در سایت اسنپ روم

در سایت اسنپ روم اطلاعات مربوط به مسافرخانه ها در زیر آن نوشته شده است. این اطلاعات شامل امکانات و دسترسی‌ها و آدرس مسافرخانه می‌شوند. آدرس مسافرخانه های تهران در وبسایت اسنپ رومبه طور منطقه‌ای مشخص شده است. برای اطلاع دقیق از آدرس مسافرخانه ها تهران در سایت اسنپ روم بهتر است با پشتیبانی تماس بگیرید تا کاملا راهنمایی‌تان کنند. در هر صورت پس از رزرو مسافرخانه به صورت آنلاین، یک صفحه جهت تاییدیه‌ی رزرو برای شما نمایش داده می‌شود که آدرس مسافرخانه ای که رزرو کرده‌اید درون آن نوشته شده است.

مسافرخانه های اسنپ روم در کجای تهران واقع شده اند؟

مسافرخانه های اسنپ روم در تهران به صورتی انتخاب شده اند که دسترسی به مرکز شهر و مراکز مهمی مثل بازار بزرگ، بانک مرکزی و سفارت ها را برایتان راحت می کنند. آدرس مسافرخانه های تهران در اسنپ روم به دلیل ازدیاد سفرهای کاری و تجاری، اکثرا در مناطق تجاری تهران هستند.

مسافرخانه های اسنپ روم در تهران در مناطق ۱۵ خرداد، میدان امام خمینی،  میدان انقلاب، میدان فردوسی و میدان راه آهن هستند. همچنین در همه ی این اسنپ روم ها استانداردهایی رعایت شده که باعث می شوند مسافران این مهمانپذیرها دسترسی راحت به وسیله ی نقلیه عمومی داشته باشند و از پشتیبانی ۲۴ ساعته ی اسنپ روم بهره مند شوند.

چگونه باید از اسنپ روم مهمانپذیر و هتل رزرو کرد؟

اگر در انتهای جستجویتان برای آدرس مسافرخانه های تهران به این نتیجه رسیده اید که اسنپ روم راه حل مناسبی برای رزرو ارزانتر مسافرخانه و هتل است، در این مرحله طریقه رزرو را خواهیم گفت.

اسنپ روم را به سه روش زیر می توان رزرو کرد:

  1. دانلود اپلیکیشن اسنپ روم از گوگل پلی یا بازار و رزرو اسنپ روم
  2. رزرو اسنپ روم از طریق وبسایت رسمی شرکت اسنپ روم
  3. رزرو از طریق تماس با پشتیبانی در ۲۴ ساعت روز و ۷ روز هفته ۰۲۱۷۱۱۹۵


:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

بهترین خوابگاه های دخترانه و پسرانه در تهران

بهترین خوابگاه های دخترانه و پسرانه در تهران : یکی از راه‌های اقامت ارزان در کلان شهری مثل تهران که سالانه مسافرهای زیادی دارد، اقامت در خوابگاه است. دلایلی که موجب سفر به تهران

یکی از راه‌های اقامت ارزان در کلان شهری مثل تهران که سالانه مسافرهای زیادی دارد، اقامت در خوابگاه است. دلایلی که موجب سفر به تهران می‌شوند؛ می‌توانند کاری، درمانی  یا دوره‌های آموزشی باشند. در این موارد اگر مسافر به اقامت طولانی مدت نیاز داشته باشد، ممکن است هتل یا مهمانپذیرهای ارزان در تهران برایش صرفه‌ی اقتصادی نداشته باشند. به همین دلیل اسنپ روم در راستای برطرف کردن مشکلاتی از این دست، خوابگاه دخترانه و خوابگاه پسرانه در تهران را به مجموعه اقامتگاه‌های اقتصادی خود اضافه کرده است. این اقامتگاه‌ها می‌توانند برای افرادی که به دنبال پانسیون کارمندی یا خوابگاه دانشجویی می‌گردند هم مناسب باشند.

پانسیون دخترانه در تهران با قیمت مناسب

پانسیون دخترانه تهران می‌تواند گزینه‌ی خوب و ارزانی برای اقامت طولانی مدت برای یک خانم تنها باشند. این اقامتگاه‌ها با داشتن شرایطی مثل نزدیک بودن به وسایل حمل و نقل عمومی، برای همه‌ی دلایل سفر به تهران مناسب هستند.هر خوابگاه دختران در تهران می‌تواند قوانین مخصوص به خود از قبیل ساعت ورود و خروج، وسایل مجاز و غیر مجاز، محدودیت سنی و مسائل دیگر را داشته باشد. اگر قصد رزرو خوابگاه دخترانه در تهران از طریق اسنپ روم را دارید، حتما قوانین مربوط به رزرو هر خوابگاه را در صفحه ی اتاق‌ها مطالعه بفرمایید.

رزرو خوابگاه پسرانه در تهران با قیمت ارزان

اقامتگاه‌های اقتصادی در اسنپ روم انواع مختلفی دارند. یک نوع از این اقامتگاه ها که بسیار ارزان محسوب می‌شود، خوابگاه پسرانه در تهران است. این ویژگی جدید سایت اسنپ روم سبب شده تا افرادی که به دنبال اقامت اقتصادی به صورت چند روزه یا بلند مدت در تهران هستند، گزینه‌‎های بیشتری برای انتخاب داشته باشند. خوابگاه‌های پسرانه در تهران که از طریق اسنپ روم ارائه می شوند، ارزان ترین اقامتگاه‌ها در تهران هستند. شما در وب سایت اسنپ روم می‌توانید قبل از رزرو تخت مورد نظرتان در اتاق مشترک خوابگاه،  اتاق را از تمام زوایا ببینید. لازم است که قبل از رزرو پانسیون پسرانه در تهران از طریق سایت اسنپ روم، حتما قوانین مربوط به هر اتاق را مطالعه کنید.

امکانات پانسیون های دخترانه و پسرانه در تهران

امکانات خوابگاه ها می‌توانند متفاوت باشند و هر خوابگاهی امکانات مخصوص به خود را داشته باشد. اما در این میان امکانات مشترکی وجود دارد که می‌توان به اختصار نام برد.
سرویس بهداشتی و حمام پانسیون ها خارج از اتاق و به صورت مشترک هستند. معمولا اگر خوابگاه ها در چند طبقه باشند، هر طبقه یک یا چند سرویس بهداشتی و حمام برای ساکنین آن طبقه دارد. همچنین هر پانسیون بسته به مساحت، تعدادی آشپزخانه مشترک برای ساکنین دارد. محل شستن ظروف و آشپزی مشترک است. معمولا در ساعات محدودی از شبانه روز امکان استفاده از آشپزخانه و حمام ممنوع است. چرا که سر و صدای آشپزخانه ممکن است مزاحم استراحت دیگر ساکنین بشود.

امکانات هر اتاق از پانسیون

در اتاق‌های اشتراکی با ظرفیت و تعداد تخت‌های متفاوت خوابگاه ها کمدهای کلید دار تعبیه شده تا ساکنین وسایل گرانبهای خود را در آن قرار دهند و کلید را نزد خود نگه دارند. یخچال در هر اتاق وجود دارد و استفاده از آن بین ساکنین اتاق مشترک است.

خوابگاه کارمندی یا دانشجویی

در میان قوانین برخی از خوابگاه های تهران، شروطی از قبیل ارائه‌ی مدارکی دال بر کارمند بودن یا دانشجو بودن فرد وجود دارد. در اسنپ روم تلاش شده تا چنین شروطی برای مسافران وجود نداشته باشد. چرا که برخی از افراد در حالی که دانشجو یا کارمند نیستند، ممکن است به خوابگاه برای دوره‌های آموزشی یا مقاصد درمانی احتیاج داشته باشند. به همین دلیل شما بدون کارت شناسایی دانشجویی یا مدارک شناسایی کارمندی نیز می‌توانید از اسنپ روم خوابگاه تان را رزرو کنید. با این وجود، اجاره خوابگاه در تهران شرایط و قوانین خاص مربوط به خود را دارد که باید قبل از رزرو از سایت اسنپ روم آن ها را مطالعه کنید.

ارزان ترین خوابگاه تهران

در حال حاضر اسنپ‌روم ارزان ترین خوابگاه های تهران را در مناطق مختلف دارد و اولین سایتی است که شما می توانید خوابگاه‌تان را به صورت آنلاین رزرو کنید. این اسنپ روم ها با داشتن شرایطی متفاوت، گزینه‌های مناسبی برای اقامت ارزان در تهران هستند. اما اگر استفاده از سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و اتاق مشترک با افراد دیگر برایتان مناسب نیست، اسنپ روم اقامتگاه‌های ارزان دیگری در سطح تهران به شما پیشنهاد می کند. شما می‌توانید ارزان ترین مهمانپذیر و هتل را هم از طریق اسنپ روم رزرو کنید.



:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

کادو ولنتاین دخترانه ۹۸

کادو ولنتاین دخترانه ۹۸همانطور که میدانید، خرید کادو برای خانوم ها به مراتب سخت تر از آقایان است. خانوم ها معمولا بسیاری از کادو های ولنتاین را دوست دارند اما در بین آن ها عده ای هم هستند که خاص تر می پسندند و به همین دلیل هم ممکن است که کادوی شما را دوست نداشته باشند.

در این بخش با ما و معرفی کادو ولنتاین دخترانه ۹۸ همراه شوید.

همانطوری که ذکر کردیم کادو ولنتاین دخترانه ۹۸ یکی از مهمترین کادوهایی می باشد که در هنگام خرید آن باید توجه بسیاری داشته باشید الی بهترین کادو را خریداری نمایید.

کادوهایی که برای ولنتاین دخترها می توانید خریداری نمایید زیاد متنوع می باشد که در واقع شامل خرید کادو ولنتاین جواهرات نیز می شوند، که آنها عبارتند از:

  1. عینک :

عینک یکی از بهترین هدیه هایی می باشد که شما می توانید آن را به عنوان کادو ولنتاین دخترانه ۹۸ هدیه دهید.

این کادو پیروان بسیاری دارد و به همین دلیل آن را از دسته پرطرفدارترین هدیه های دخترانه به شمار می آورند.

یکتا از نکاتی که در اثناء خرید این هدیه باید به آن دقت داشته باشید و توجه بسیاری نشانه دهید این است که بر پای بست، فرم صورت فرد مورد نظرتان عینک را خریداری نمایید و کوشش کنید عینکی لوکس و جذاب باشد.

عینک با اینکه جز کادو ولنتاین جواهرات به آمار نمی آید اما باز هم شما میتوانید عینک را به عنوان یگانه از بهترین انواع کادوهای ولنتاین خریداری کنید. عینک از جمله بهترین کادو وبنتاین دخترانه ۹۸ به شمار می آید.

  1. ساعت :

یکی از مهمترین اکسسوری هایی که بیشترین دخترها از آن استفاده می کند ساعت می باشد و به همین علت می توانید به عنوان کادو ولنتاین دخترانه ۹۸ ساعت زیبایی را خریداری نمایید و آن را هدیه دهید.

تنوعی که در ساعت ها هستی دارد زیاد بسیار است و به همین دلیل سعی کنید گرد از ساعت هایی را خریداری نمایید که فرد باره عقیده شما آن ساعت را نداشته باشد و بتواند آن را در وسط کلکسیون ساعت های خود قرار دهد.

بانو ها به این هدیه علاقه زیادی دارند و به همین انگیزه باید کوشش کنید بهترین نوع آن را خریداری نمایید. ساعت هم میتواند جز کادو ولنتاین جواهرات به احصاییه بیاید اما باید دقت داشته باشید که شما هم میتوانید جواهرات خریداری کنید و هم از ساعت هایی استفاده کنید که حالت جواهر مشابه دارند.

  1. جاکلیدی

جاکلیدی احد از هدیه های دیگری می باشد که شما می توانید آن را به عنوان کادو ولنتاین دخترانه ۹۸ به فرد مورد عقیده خودتان هدیه دهید.

احد از مزیت هایی که این اکسسوری دارد این است که می توانید آن را در کناره هدیه های دیگری پیمان دهید و آن را به فردی که مد نظرتان می باشد هدیه دهید.

برخی از کسان ترجیح می دهند جاکلیدی های ست برگزیدن کنند الی یگانه از آنها را خودشان نگه دارند و دیگری را به طرف روبرو خود هدیه دهند.

جاکلیدی هم در واقع جز کادو ولنتاین جواهرات به احصاییه می آید اگر که در ساخت آن از جواهر و زر استفاده شده باشد.

کادو ولنتاین جواهرات دائم هم نباید یک انگشتر و یا گردنبد باشد و شما میتوانید این جواهرات را در قالب جذابتری خریداری کنید.

  1. روسری و یا شال

از آنجایی که روز ولنتاین در ماه زمستانی می باشد روسری و یا شال های زمستانی بهترین کادو ولنتاین دخترانه ۹۸ ۹۸ به شمار می رود که می توانید آن را هدیه دهید.

در گزینش رنگ و طرح روسری باید دقت داشته باشید که آن را متناسب با سلیقه فرد مورد عقیده خویش گزینش کنید.

اگر شما سلیقه او را به خوبی نشناسید خرید کردن پوشاک برای او به شما پیشنهاد نمی شود، چرا که آنها اگر از هدیه شما خوششان نیاید از آن هرگز بهره‌گیری نمی کنند.

بر این بنیاد در اثناء خرید روسری و شال های زمستانی به سلیقه فرد مورد نظر خود اهمیت زیادی دهید. روسری هم جز کادو ولنتاین دخترانه ۹۸ به شمار می آید.

  1. هدفون :

یکی دیگر از بهترین کادو ولنتاین دخترانه ۹۸ که بسیاری از دخترانی که به موسیقی علاقه دارند از این هدیه خوشحال می شوند هدفون می باشد.

هدفون برای دخترانی که علاقه زیادی به گوش دادن آهنگ و موسیقی دارند مناسب است و به همین انگیزه اگر فرد باره نظر شما به گوش دادن خواست علاقه دارد برای او هدفون خریداری کنید و به عنوان هدیه ولنتاین به او هدیه دهید.

کادو ولنتاین جواهرات احتمالاً دائم هم برای شما قابل خریداری نباشد. در این حال میتوانید از کادوهای ساده تری مشابه هدفون استفاده کنید.

  1. دسته گل :

یکی از هدیه هایی که هرگز نباید در کادو ولنتاین دخترانه ۹۸ فراموش شود گل است. تقسیم گل هایی که قشنگ هستند مورد علاقه بسیاری از بانو ها می باشد و به همین انگیزه شما باید در کناره هدیه دیگری که برای او خریده اید بخش گلی را هم خریداری نمایید الی علاقه و محبت خود را به فرد مورد نظر خود پرتو دهید.

گل های یک از هدیه هایی می باشند که در هر مراسمی باید متعلق به بهره‌گیری کنید. اگر شما میخواهید خرید کادو ولنتاین جواهرات را سپریدن دهید، بهترین کاری که میتوانید اتمام دهید این است که آن را در بین یک سری شاخه گل بگذارید.

امید است که در پایان بتوانید با برند ویستور، یک خرید فوق العاده را تجربه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

کادو ولنتاین جواهرات

کادو ولنتاین جواهرات: خرید کادو ولنتاین دخترانه یکی از مهم ترین بخش هایی است که حین ولنتاین به آن می رسید. در این بین خرید کادو ولنتاین جواهرات در واقع برای دختران بسیار مورد پسند است چرا که آن ها میتوانند به شما کمک کنند که کار خود را در زمینه های کاری جلوتر ببرید.

 دقت داشته باشید که اگر شما بخواهید این کار را انجام دهید و خرید کادو ولنتاین جواهرات را انجام دهید، باید مبلغ نسبتا زیادی را در این بخش صرف کنید.

انواع کادو ولنتاین دخترانه :

همانطوری که بیان کردیم کادو ولنتاین دخترانه یکی از مهمترین کادوهایی می باشد که در هنگام خرید آن باید توجه بسیاری داشته باشید تا بهترین کادو را خریداری نمایید.

 کادوهایی که برای ولنتاین دخترها می توانید خریداری نمایید بسیار متنوع می باشد که در واقع شامل خرید کادو ولنتاین جواهرات نیز می شوند، که آنها عبارتند از :

۱٫ عینک :

عینک یکی از بهترین هدیه هایی می باشد که شما می توانید آن را به عنوان کادو ولنتاین دخترانه هدیه دهید.

 این کادو طرفداران بسیاری دارد و به همین دلیل آن را از جمله پرطرفدارترین هدیه های دخترانه به شمار می آورند.

یکی از نکاتی که در هنگام خرید این هدیه باید به آن دقت داشته باشید و توجه بسیاری نشان دهید این است که بر اساس فرم صورت فرد مورد نظرتان عینک را خریداری نمایید و سعی کنید عینکی لوکس و جذاب باشد.

عینک با اینکه جز کادو ولنتاین جواهرات به شمار نمی آید اما باز هم شما میتوانید عینک را به عنوان یکی از بهترین انواع کادوهای ولنتاین خریداری کنید.

۲٫ ساعت :

یکی از مهمترین اکسسوری هایی که بیشترین دخترها از آن استفاده می کند ساعت می باشد و به همین دلیل می توانید به عنوان کادو ولنتاین دخترانه ساعت زیبایی را خریداری نمایید و آن را هدیه دهید.

تنوعی که در ساعت ها وجود دارد بسیار زیاد است و به همین دلیل سعی کنید یکی از ساعت هایی را خریداری نمایید که فرد مورد نظر شما آن ساعت را نداشته باشد و بتواند آن را در میان کلکسیون ساعت های خود قرار دهد. خانم ها به این هدیه علاقه زیادی دارند و به همین دلیل باید سعی کنید بهترین نوع آن را خریداری نمایید.

 ساعت هم میتواند جز کادو ولنتاین جواهرات به شمار بیاید اما باید دقت داشته باشید که شما هم میتوانید جواهرات خریداری کنید و هم از ساعت هایی استفاده کنید که حالت جواهر مانند دارند.

۳٫ جاکلیدی

جاکلیدی یکی از هدیه های دیگری می باشد که شما می توانید آن را به عنوان کادو ولنتاین دخترانه به فرد مورد نظر خودتان هدیه دهید.

یکی از مزیت هایی که این اکسسوری دارد این است که می توانید آن را در کنار هدیه های دیگری قرار دهید و آن را به فردی که مد نظرتان می باشد هدیه دهید.

 برخی از افراد ترجیح می دهند جاکلیدی های ست انتخاب کنند تا یکی از آنها را خودشان نگه دارند و دیگری را به طرف مقابل خود هدیه دهند.

جاکلیدی هم در واقع جز کادو ولنتاین جواهرات به شمار می آید اگر که در ساخت آن از جواهر و طلا استفاده شده باشد.

کادو ولنتاین جواهرات همیشه هم نباید یک انگشتر و یا گردنبد باشد و شما میتوانید این جواهرات را در قالب جذابتری خریداری کنید.

۴٫ روسری و یا شال

از آنجایی که روز ولنتاین در ماه زمستانی می باشد روسری و یا شال های زمستانی بهترین کادو ولنتاین دخترانه به شمار می رود که می توانید آن را هدیه دهید.

 در انتخاب رنگ و طرح روسری باید دقت داشته باشید که آن را متناسب با سلیقه فرد مورد نظر خود انتخاب کنید.

 اگر شما سلیقه او را به خوبی نشناسید خرید کردن لباس برای او به شما پیشنهاد نمی شود، چرا که آنها اگر از هدیه شما خوششان نیاید از آن هرگز استفاده نمی کنند.

بر این اساس در هنگام خرید روسری و شال های زمستانی به سلیقه فرد مورد نظر خود اهمیت زیادی دهید.

۵٫ هدفون :

یکی دیگر از بهترین کادو ولنتاین دخترانه که بسیاری از دخترانی که به موسیقی علاقه دارند از این هدیه خوشحال می شوند هدفون می باشد.

 هدفون برای دخترانی که علاقه زیادی به گوش دادن آهنگ و موسیقی دارند مناسب است و به همین دلیل اگر فرد مورد نظر شما به گوش دادن آهنگ علاقه دارد برای او هدفون خریداری کنید و به عنوان هدیه ولنتاین به او هدیه دهید.

کادو ولنتاین جواهرات شاید همیشه هم برای شما قابل خریداری نباشد. در این حال میتوانید از کادوهای ساده تری مانند هدفون استفاده کنید.

۶٫ دسته گل :

یکی از هدیه هایی که هرگز نباید در کادو ولنتاین دخترانه فراموش شود گل است. دسته گل هایی که زیبا هستند مورد علاقه بسیاری از خانم ها می باشد و به همین دلیل شما باید در کنار هدیه دیگری که برای او خریده اید دسته گلی را هم خریداری نمایید تا علاقه و محبت خود را به فرد مورد نظر خود نشان دهید.

 گل های یک از هدیه هایی می باشند که در هر مراسمی باید از آن استفاده کنید. اگر شما میخواهید خرید کادو ولنتاین جواهرات را انجام دهید، بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که آن را در بین یک سری شاخه گل بگذارید.

امید است که در پایان بتوانید با برند ویستور، یک خرید فوق العاده را تجربه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

خرید کادو ولنتاین جالب

خرید کادو ولنتاین جالبشاید امروزه یکی از مناسبت هایی که وارد ایران شده است ولنتاین است. همانطور که میدانید ولنتاین روزی است که در این روز عشاق به هم هدیه های تقدیم می کنند که نشان از عشق آن ها دارد.

با اینکه گفته می شود که اصل کادو ولنتاین عروسک و شکلات است اما عده بسیاری کادو ولنتاین جالب تر را ترجیح می دهند.

در این بین می توان گفت که ایده هایی که به شما کمک کند که خرید کادو ولنتاین جالب را به خوبی انجام دهید از جمله کارهای ضروری به شمار می آید.

در این بخش با ما همراه شوید تا شما را با خرید کادو ولنتاین جالب آشنا کنیم!

کادو ولنتاین جالب چیست؟

در نظر هرکس کادو ولنتاین جالب میتواند متفاوت باشد اما آنچه که باید به آن دقت کنید این است که کادو ولنتاین جالب را باید به توجه به سلیقه فرد خریداری کنید.

ممکن است که عشق شما کسی باشد که کاملا با خرید عروسک و … مقابله کند و خوشش نیاد. در این صورت بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که خرید کادو ولنتاین جالب را با کمک خود او انجام دهید.

منظور این نیست که شما خود او را برای خرید به همراه ببرید بلکه منظور این است که میتوانید رفتار او را تحت نظر داشته باشید و ببینید که آیا میتوانید تمامی آنچه که او میخواهد را تشخیص دهید یا خیر.

ممکن است که در این بین، عده ای علاقه مند به انواع لباس ها باشند و یا حتی ممکن است که عده ای ساعت دوست داشته باشند پس بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که به آسانی با او صحبت کنید و تمامی آنچه که او موردنظر دارد را بدانید.

کادو ولنتاین و سورپرایز

آیا به دنبال این هستید که عشق زندگیتان را سورپرایز کنید؟ در این حال ممکن است بتوانید کارهای بسیاری را انجام دهید که او را تحت تاثیر قرار دهید.

یکی از این کارها این است که تمامی علایق او را مورد بررسی قرار دهید و سپس اقدام به سورپرایز او کنید.

معمولا این کار آسان نخواهد بود و هرگونه کوتاهی ای جانب شما میتواند منجر به لو رفتن سورپرایز زندگیتان شود.

در نهایت گفته می شود که شما باید به سخنان او گوش دهید تا برای او بتوانید کادوی سورپرایزی بخرید!

گفته می شود که در این زمینه میتوانید از جعبه هایی استفاده کنید که چندین کادو را در داخل دارند. شاید تصور کنید این کار آسان است اما اینطور نیست.

شما میتوانید به طور حتم شکلات و عروسک را در بین کادوهای خود داشته باشید اما باز هم میتوانید خلاقیت به خرج دهید  و این کار را هم میتوانید به آسانی انجام دهید و سخت نخواهد بود.

شما میتوانید به عروسک فروشی ها مراجعه کنید و عروسی که شبیه به فرد است را خریداری کنید!

به طور حتم این کار برای او سورپرایز خواهد بود و دیگر نمیتوان گفت که شما در روز ولنتاین او را سورپرایز نکرده اید. دقت داشته باشید که بهترین کادو در واقع الزاما گران ترین کادو نیست  بلکه شما میتوانید با خلاقیت خود فرد موردنظر را سورپرایز کنید.

در این بین گفته می شود که خرید کادو ولنتاین جالب برای پسر و دختر متفاوت است و به طور کل میتوان گفت که خرید کادو برای آقایان سخت تر خواهید بود.

بدون شک خرید کادو ولنتاین، در دوره امروز نشان مهمی از عشق شما نسبت به طرف مقابل خواهد بود.

در این حال گفته می شود که خرید کادو ولنتاین را سرسری نگیرید و دقت داشته باشید که آنچه که باید را خریداری کنید تا بتوانید فرد مورد نظر را خوشحال کنید.

کادو ولنتاین جالب از دید هر کس متفاوت است

ممکن است که عشق شما کسی باشد که از کادوهایی مانند عروسک  و شکلات متنفر است. در عین حال ممکن هم هست که علاقه ی بسیار زیادی به اینجور چیزها داشته باشد، نمیتوان که به صورت دقیق گفت که شما چگونه باید انتخاب کنید بلکه گفته می شود که بهترین راه این است که شما هر آنچه که در رابطه با کادوی مورد علاقه او حس می کنید را انجام دهید.

برخی از افراد هم هستند که علاقه مند به شکلات هستند و از کادوهای گران قیمت متنفر اند. شما میتوانید با خرید کادویی که عشقتان را سورپرایز کنید خرید کادو ولنتاین جالب را انجام دهید و این کار به هیچ وجه سخت نخواهد بود.

دقت داشته باشید که بهترین کاری که در این زمینه میتوانید انجام دهید این است که از خود فرد هم کمک بگیرید. آنچه که باید بدانید این است که خرید کادوی ولنتاین گران قیمت الزاما به معنای این نیست که شما میتوانید کار خرید را به آسانی انجام دهید.

بعضا دیده می شود که کادوهای ارزان قیمت بیشتر برای شما آمد خواهند داشت و حتی ممکن است که طرف مقابلتان را هم خوشحال کنند.

اگر دست شما در زمینه مالی باز است میتوانید به آسانی یک جعبه هدیه سورپرایزی خریداری کنید و کادوهای بسیاری را در آن قرار دهید.

این کار به شما کمک خواهد کرد که تمامی آنچه که ممکن است طرف مقابلتان به آن علاقه مند باشد را بشناسید و در نهایت هم میتوانید به آسانی انتخاب خود را انجام دهید و او را سورپرایز کنید.

امید است که در پایان بتوانید با برند ویستور، یک خرید فوق العاده را تجربه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

کادو تزئینی ولنتاین

کادو تزئینی ولنتاینشاید خرید کادو ولنتاین تزئینی برای شما آسان نباشد چرا که امروزه انواع مختلفی از این کادو ها را میتوانید خریداری کنید.

اگر شما هم به دنبال خرید کادو ولنتاین تزئینی هستید بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که سلیقه فرد را بررسی کنید و سپس اقدام به خرید کنید.

کادو تزئینی ولنتاین

امروزه بسیاری از افراد به دنبال کادو ولنتاین هستند تا آن را به فردی که علاقه دارند هدیه دهند.

بسیاری از افراد بر این باور هستند از آنجایی که روز ولنتاین غربی می باشد باید کادوهای غربی هم خریداری نمایند، در صورتی که آنها می توانند به عنوان هدیه کادو تزئینی ولنتاین را به افرادی که علاقه دارند دهند.

هدیه هایی که شما می توانید به عنوان کادو تزئینی ولنتاین به فرد مورد نظر خود بدهید بسیار متنوع می باشد و هر یک از آنها ویژگی ها گوناگونی دارند، برای اینکه با این هدیه ها و ویژگی های آنها آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از آنها را که بیشتر افراد خریداری می نمایند را معرفی می کنیم.

معرفی کادو تزئینی ولنتاین :

همانطوری که بیان کردیم کادو تزئینی ولنتاین در انواع گوناگونی می باشد و هر یک از آنها ویژگی های متنوعی دارند که عبارتند از :

  1. تابلو :

یکی از بهترین و به یاد ماندنی ترین هدیه هایی که می توانید آن را به عنوان کادو ولنتاین به فرد مورد نظر خود هدیه دهید تابلو می باشد.

این تابلوها در اندازه، طرح و رنگ های متنوع می باشند که هر یک از آنها زیبایی و جذابیت بی نظیری دارند.

اگر شما می خواهید هدیه اصیل ایرانی به فرد مورد نظر خود بدهید، می توانید تصاویری را که بر روی تابلو وجود دارد را از طرح های ایرانی انتخاب کنید.

طرح های ایرانی این تابلوها بسیار زیبا و جذاب می باشد و به همین دلیل بیشتر افرادی که به هدیه های ایرانی علاقه دارند از این هدیه لذت می برند.

  1. جواهرات :

یکی از بهترین و زیباترین کادو تزئینی ولنتاین که بسیاری از خانم های ایرانی به آن علاقه دارند جواهرات می باشد.

بسیاری از خانم های ایرانی از گذشته به طلا و جواهرات علاقه داشتند و امروزه هم به آن علاقه دارند.

بر این اساس اگر می خواهید کادو تزئینی ولنتاین و اصیل را خریداری نمایید بهتر است از بین طلا و جواهراتی که ایرانی هستند یکی را برای فرد مورد نظر خود انتخاب کنید.

  1. گل :

گل یک از هدیه هایی می باشد که بسیاری از افرادی که به یکدیگر علاقه دارند این هدیه را به فرد مورد نظر خود می دهند، زیبایی هر یک از این گل ها منحصر به فرد می باشد و در واقع باید بدایند یکی از اصلی ترین و مهمترین هدیه هایی که برای روز ولنتاین افراد به یکدیگر می دهند گل می باشد.

از آنجایی که گل های بسیار زیبایی در کشور ایران وجود دارد آن را به عنوان کادو تزئینی ولنتاین می توانیم به فرد مورد نظر خود هدیه دهیم تا او را خوشحال کنیم.

بسیاری از افراد بر این باور می باشند که این هدیه غربی است، در صورتی که گل یکی از نشانه های دوست داشتن و عشق می باشد و به همین دلیل شما هر فردی را که دوست دارید می توانید گل هدیه بدهید.

  1. ظروف مسی :

یکی دیگر از هدیه هایی که شما می توانید به عنوان کادو تزئینی ولنتاین آن را به فرد مورد نظر خود هدیه دهید ظروف مسی می باشد.

این ظروف از گذشته در بسیاری از خانه ها استفاده می شده است و اکنون چند سالی است که بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند.

زیبایی و جذابیت ظروف مسی موجب شده است که آن را به عنوان یکی کادو تزئینی ولنتاین به فردی که عاشق او هستید بدهید.

بسیاری از خانم ها از این ظروف خوششان می آید و از آنها در تزئینات خانه خود استفاده می کنند. این ظورف بسیار متنوع می باشند و شما می توانید هر یک از آنها را که بیشتر می پسندید را خریداری نمایید.

  1. مجسمه های سنتی :

یکی دیگر از انواع هدیه هایی که شما می توانید آن را به عنوان کادو تزئینی ولنتاین به فرد مورد نظر خود هدیه دهید مجسمه های سنتی می باشد.

این مجسمه ها در انواع و طرح های متنوعی می باشند که هر یک از آنها زیبایی و جذابیت بسیاری دارد. برخی از آنها به قدری زیبا و جذاب می باشد که چشمان هر بیننده ای را خیره می سازد.

در انتخاب این مجسمه ها دقت داشته باشید که فرد مورد نظر شما آن را بپسندد، پرا که آنها در طرح های گوناگونی تولید می شود و هر فردی آنها را شاید نپسندد.

به طور کلی انتخاب و خرید این مجسمه های سنتی به عنوان کادو ولنتاین بهترین خریدی است که می توانید انجام دهید.

  1. روسری و یا شال :

روسری و شال از جمله هدیه هایی به شمار می روند که ایرانی هستند و به همین دلیل اگر شما دنبال کادو تزئینی ولنتاین می گردید بدون شک می توانید روسری و یا شال را که با سلیقه فرد مورد نظر شما هماهنگی داشته باشد را خریداری نمایید.

از آنجایی که روز ولنتاین در بهمن ماه می باشد، شما می توانید شال های زمستانی زیبایی را خریداری نمایید و به فردی که عاشق او هستید بدهید.

یکی از نکاتی که در مورد این کادو تزئینی ولنتاین باید به آن دقت داشته باشید این است که آنها در طرح و انواع گوناگونی هستند، بنابراین یکی از آنها را که زیباتر است را انتخاب کنید.

امید است که در پایان بتوانید با برند ویستور، یک خرید فوق العاده را تجربه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

کادو ولنتاین تزئین برای پسر

کادو ولنتاین تزئین برای پسراگر شما هم جز آن دسته کسانی هستید که میخواهید برای یک پسر کادو ولنتاین خریداری کنید باید بدانید که در واقع خرید کادوی ولنتاین برای پسر بسیار سخت تر از دختر است چرا که پسرها معمولا سلیقه ای متفاوت دارند. در این حال بهترین کاری که میتوانید انجام دهید خرید کادو ولنتاین تزئین برای پسر است.

کادو ولنتاین تزئین برای پسر

کادو ولنتاین تزئین برای پسر یکی از مهمترین هدیه هایی می باشد که شما باید در خرید آن دقت بسیاری داشته باشید.

برخی از افراد در مورد خرید کادو ولنتاین تزئین برای پسر اطلاعات زیادی ندارند و به همین دلیل به خوبی نمی دانند چه کادویی را باید برای پسر خریداری کنند.

خرید کردن کادو برای پسرها تا حدودی دشوارتر از خرید کردن کادو برای دخترها می باشد، ولی با این وجود وسایل و کادوهای بسیاری وجود دارد که شما از آنها می توانی به عنوان کادو ولنتاین تزئین برای پسر استفاده کنید.

برای اینکه با این کادوها آشنایی بیشتری داشته باشید برخی از آنها را در ادامه معرفی می کنیم.

چه کادو ولنتاینی برای پسر مناسب است ؟

همانطوری که بین نمودیم بسیاری از افراد در مورد خرید کادو ولنتاین تزئین برای پسر اطلاعات زیادی ندارند و به همین دلیل شاید کادو مناسبی برای آنها خریداری نکنند، برخی از این کادوها که برای پسرها بسیار مناسب می باشد و می توانید آنها را خریداری نمایید عبارت است از :

  1. کتاب

یکی از تاثیرگذارترین و بهترین کادو ولنتاین تزئین برای پسر که می توانید آن را خریداری نمایید کتاب می باشد. بسیاری از پسرها هستند که علاقه زیادی به کتاب خواندن دارند و به همین دلیل بهترین کادویی که برای آنها می توانید خریداری نمایید کتاب می باشد.

شما باید در ابتدا سبک کتابهایی را که او دوست دارد را متوجه شوید و سپس کتابی را که او بیشتر از همه به آن علاقه دارد را خریداری نمایید.

آن دسته از پسرهایی که به کتاب خواندن علاقه دارند بهترین و جذاب ترین کادویی که می توانند دریافت کنند کتابهایی می باشد که به آنها علاقه دارند.

  1. ماگ

یکی دیگر از هدیه هایی که شما به عنوان کادو ولنتاین تزئین برای پسر می توانید خریداری نمایید ماگ می باشد.

برخی از ماگ ها وجود دارند که شما می توانید تصاویر مورد نظر خود را روی آنها ثبت کنید و آنها را هدیه دهید، بر این اساس باید بدانید بهترین هدیه ای که برای روز ولنتاین می توانید به کسی که دوستش دارید بدهید ماگ های زیبا با طرح عشق و علاقه می باشد.

شما برای اینکه این هدیه را جذاب تر کنید می توانید تصویر خود فرد را سفارش دهید تا روی ماگ حک کنند و شما آن را هدیه دهید.

  1. قهوه ساز

بسیار یاز آقایان علاقه زیادی به نوشیدن قهوه دارند و به همین دلیل بهترین کادو ولنتاین تزئین برای پسر برای آنها قهوه ساز به شمار می رود.

نوشیدن قهوه یکی از لذت بخش ترین نوشیدنی هایی می باشد که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند، به همین دلیل اگر فرد مورد نظر شما ب نوشیدن قهوه علاقه زیادی دارد ولی هنوز وقت آن را نداشته است که برای خود قهوه ساز بخرد بهتر است این کادو را برای او انتخاب و خریداری نمایید.

  1. اسپیکر بلوتوثی

امروزه بسیاری از پسرها به گوش دادن موسیقی علاقه زیادی دارند و به همین دلیل بهترین کادو ولنتاین تزئین برای پسر اسپیکر بلوتوثی می باشد.

خرید این هدیه موجب می شود که هر فردی در هر کجا بتواند آهنگ مورد علاقه خود را با صدای بلند گوش دهد.

بدون شک خریدن این هدیه برای کسانی که علاقه زیادی به موزیک دارند بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید.

اگر فرد مورد نظر شما زیاد آهنگ گوش می دهد و مایل است در هر مکانی آهنگ های خود را همراهش داشته باشد این هدیه را برای او خریداری کنید.

  1. کوله پشتی :

برخی از پسرها علاقه زیادی به سفر کردن و یا کوهنوردی دارند، به همین دلیل به عنوان کادو ولنتاین تزئین برای پسر می توانید به آنها کوله پشتی مورد علاقه شان را هدیه دهید.

برخی از آقایان علاقه زیادی به کوهنوردی دارند ولی کوله پشتی مناسبی برای اینکه آن را همراه خود به بالای کوه ببرند ندارند، این دسته از افراد زمانی که یک کوله پشتی کوهنوردی هدیه بگیرند بسیار خوشحال می شوند.

همچنین برخی از آقایانی هم که به مسافرت علاقه زیادی دارند و زیادی به سفر می روند ولی کوله پشتی مناسبی ندارند از هدیه کوله پشتی بسیار خوشحال می شوند.

  1. کیف پول :

کیف پول یکی از مهمترین و اولین کادو ولنتاین تزئین برای پسر به شمار می رود که بسیار یاز افراد این کادو را برای افراد مورد نظرشان انتخاب می کنند، چرا که بسیاری از آقایان نیاز به این کیف پول دارند و حتی اگر کیف پول هم داشته باشند از اینکه یک کیف پول دیگری هم هدیه بگیرند بسیار خوشحال می شوند.

در خرید کیف پول دقت داشته باشد که اندازه آن را متناب بگیرید، چرا که برخی از این کیف ها بسیار بزرگ می باشند و اگر فرد مورد نظر شما همیشه کیف پولش را در جیبش می گذارد بهتر است اندازه کیف پول او را کوچکتر انتخاب کنید.

  1. سیستم صوتی :

کادو ولنتاین تزئین برای پسر اگر سیستم صوتی باشد بسیار از آن خوشحال می شود، چرا که بیشتر پسرها به این سیستم ها علاقه دارند و مایل هستند از این سیستم در اتاق خود داشته باشند.

بسیاری از آقایان علاقه زیادی به تماشای فیلم دارند و به همین دلیل بهترین کادویی که می توانید برای او انتخاب کنید سیستم صوتی می باشد.

امید است که در پایان بتوانید با برند ویستور، یک خرید فوق العاده را تجربه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

کادو ولنتاین تزئینی

کادو ولنتاین تزئینیشاید یکی از مهم ترین بخش هایی که باید در خرید کادو ولنتاین به آن دقت کنید خرید کادو ولنتاین تزئینی باشد. این کادوها معمولا در یک جعبه قرار می گیرند و زیبایی خاصی دارند و حس خوبی را به فرد مقابل شما خواهند داد.

کادو ولنتاین تزئینی

امروزه کادو ولنتاین تزئینی وجود دارد که شما می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید و برای فردی که برایتان اهمیت دارد خریداری نمایید.

بسیاری از افراد از هدیه هایی تکراری خسته شده اند و به همین دلیل می خواهند در بین کادو ولنتاین تزئینی یکی از آنها را که به سلیقه فردی شان نزدیکتر است را تهیه کنند.

اگر می خواهید با کادو ولنتاین تزئینی و ویژگی های آن آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از بهترین آنها را نام ببریم تا شما هر یک را که بیشتر می پسندید را انتخاب کنید و خریداری نمایید.

معرفی کادو ولنتاین تزئینی:

همانطوری که بیان کردیم کادو ولنتاین تزئینی وجود دارد که شما هر یک از آنها را که بیشتر می پسندید را می توانید انتخاب کنید و به فرد مورد نظر خود تحویل دهید.

دقت داشته باشید که هدیه روز ولنتاین باید یک هدیه خاص و زیبا و شیک باشد تا فرد مورد نظر شما جذب آن گردد. برخی از این هدیه ها را در ادامه معرفی می کنیم.

  1. گل رز :

یکی از مهمترین هدیه هایی که در بین کادو ولنتاین تزئینی نباید آن را فراموش کنید گل رز می باشد. بسیاری از افراد در این روز گل رز به یکدیگر هدیه می دهند و عشق خود را با این گل رز به یکدیگر نشان می دهند.

رنگ این گل متنوع است و شما هر یک را که بیشتر می پسندید را می توانید انتخاب کنید و به عنوان هدیه اصلی به فرد مورد نظر خود بدهید.

در واقع یکی از نکاتی که شما باید بدانید این است که اگر هدیه ای هم خریداری کرد باشید باید دسته گل و یا گل را هم در کنار آن قرار دهید.

  1. شکلات :

یکی دیگر از هدیه هایی که در بین کادو ولنتاین تزئینی نباید آن را فراموش کنید شکلات می باشد، این هدیه را بیشتر خانم ها می پسندند و به آن علاقه دارند، البته این به این معنی نمی باشد که بری آقایان نباید این هدیه را خریداری نمایید، بلکه اگر می خواهید برای خانم ها شکلات بخرید باید دقت بیشتری داشته باشید.

شکلات یکی از هدیه های اصلی در روز ولنتاین به شمار می رود که بسیاری از افراد این هدیه را به یکدیگر می دهند.

شکلات ها در انواع گوناگونی می باشند که شما هر یک از آنها را که بیشتر دوست داشته باشید را می توانید خریداری نمایید.

  1. عروسک خرس :

همه ما به خوبی می دانیم در بین کادو ولنتاین تزئینی عروسک خرس را نباید فراموش کنید. برخی از افراد هدیه اصلی خود را عروسک خرس انتخاب می کنند و در اندازه بسیار بزرگ آن را برای فرد مورد نظر خود خریداری می نمایند، اما برخی دیگر از افراد آن را در اندازه کوچکی خریداری می نمایند و درون باکس کنار گل و شکلات قرار می دهند.

زیبایی و جذابیتی که این هدیه در کنار گل و شکلات ها دارد بسیار بیشتر می باشد. در واقع باید بدانید بسیاری از خانم ها با جعبه هایی که پر از شکلات، گل و عروسک خرس باشد خوشحال می شوند.

بنابراین اگر می خواهید فرد مورد نظر خود را خیلی خوشحال کنید بهتر است از این روش استفاده کنید.

  1. کارت هدیه :

یکی دیگر از هدیه هایی که در بین کادو ولنتاین تزئینی نباید آن را فراموش کنید کارت هدیه می باشد، شما بر روی این کارت هدیه می توانید احساسات خود را به فرد مورد نظر خود بنویسید و به او بدهید.

از این طریق دوست داشتن و عشق خود را به او نشان می دهد. سعی کنید کارتی هدیه ای را که انتخاب می کنید تصاویر عاشقانه ای بر روی آن وجود داشته باشد و همچنین مربوط به روز ولنتاین هم باشد.

کارت تبریک یکی از هدیه هایی به شمار می رود که حامل پیام های عاشقانه است، به همین دلیل حتما آن را در جعبه هدیه های خود بگذارید.

  1. خرید انواع اشیای دکوری :

بسیاری از افراد بر این باور می باشند که در بین کادو ولنتاین تزئینی حتما باید هدیه ای که همیشه می توانند آن را خریداری نمایند را تهیه کنند، به عنوان مثال عینک و یا ساعت را شما در روز تولد هم می توانید هدیه دهید، به همین دلیل آن را برای روز ولنتاین خریداری نکنید.

خرید اشیای دکوری زیبایی بی نظیری در جعبه شما ایجاد می کند. اینکه شما با یک جعبه پر از هدیه های رنگارنگ به نزد فرد مورد علاقه خود بروید بسیار زیباتر و عاشقانه تر می باشد.

البته اگر شما بخواهید هزینه بیشتری را برای هدیه ولنتاین پرداخت کنید می توانید از بین کادو ولنتاین تزئینی گران ترین آنها مانند زیورآلات را هم انتخاب کنید و در جعبه خود قرار دهید.

هدیه ولنتاین یکی از هدیه های خاص می باشد که بسیاری از افراد به خوبی نمی دانند برای روز ولنتاین چه هدیه ای را خریداری نمایند، این دسته از افراد باید بدانند بهترین کادو ولنتاین تزئینی شکلات، گل، عروسک خرس و اشیای تزئینی می باشد، چرا که این هدیه ها مخصوص این روز هستند و شما می توانید در هر رنگ و طرحی که مایل هستید آنها را خریداری نمایید.

امید است که در پایان بتوانید با برند ویستور، یک خرید فوق العاده را تجربه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

خريد کادو ولنتاين جديد 

خريد کادو ولنتاين جديد در واقع به شما کمک خواهد کرد که بتوانيد عشق زندگي خود را خوشحال کنيد. خريد کادو ولنتاين جديد اما شامل خريد کادوهاي بسياري مي شود که در اين بخش با هم به بررسي آن ها خواهيم پرداخت.

خريد کادو ولنتاين جديد 

خريد کادو ولنتاين يکي از روش هايي مي باشد که بسياري از افراد از اين طريق هديه مورد نظر خود را تهيه و خريداري مي کنند.

بسياري از افرادي که زمان زيادي براي خريد کردن در بيرون از منزل را ندارند بهترين راه براي آنها خريد کادو ولنتاين جديد مي باشد.

از آنجايي که ولنتاين يکي از روزهاي مهم به شمار مي رود و افراد در اين روز به يکديگر هديه اي مي دهند تا محبت و دوست داشتن خود را نشان دهند، خريد هديه هرچند کوچک ضروري مي باشد، به همين دليل اگر شما زمان کافي براي گشت و گذار در خيابان ها را نداريد، مي توانيد از طريق خريد کادو ولنتاين جديد هديه مورد نظر خود را تهيه کنيد و به فرد مورد نظر خود دهيد.

مزيت هايي که خريد کادو ولنتاين جديد دارد بسيار زياد مي باشد، چرا که شما از اين طريق مي توانيد هر نوع هديه اي را که مي خواهيد خريداري نماييد و آن را در درب منزل خود دريافت کنيد، حتي براي گرفتن گل هاي طبيعي هم مي توانيد از طريق اينترنت اقدام کنيد، چرا که بسياري از افراد در روز ولنتاين گل هديه مي دهند و آن را از طريق اينترنت هم مي توانند خريداري کنند.

براي اينکه با هديه هاي اينترنتي روز ولنتاين آشنايي داشته باشيد برخي از آنها را در ادامه معرفي مي کنيم.

معرفي برخي از هديه هاي ولنتاين 

همانطوري که بيان کرديم بسياري از افراد به صورت آنلاين کار خريد کادو ولنتاين را انجام مي دهند. اين کادوها عبارتند از :

  1. ساعت

يکي از مهمترين هديه هايي که شما مي توانيد آن را از طريق خريد کادو ولنتاين جديد سفارش دهيد ساعت مي باشد.

ساعت يکي از اکسسوري هايي است که تمامي افراد از آن استفاده مي کنند و به همين دليل مورد استقبال هم خانم ها و هم آقايان قرار مي گيرد.

هر فردي اگر چندين ساعت داشته باشد باز هم از اينکه ساعت هديه بگيرد خوشحال مي شود، چرا که آن را در کلکسيون ساعت هاي خود قرار مي دهد.

  1. دوربين عکاسي

يکي ديگر از هديه هايي که مي توانيد از طريق خريد کادو ولنتاين جديد تهيه کنيد  دوربين عکاسي مي باشد. دوربين هاي عکاسي از جمله تجهيزاتي مي باشند که هم آقايان و هم خانم ها به آن علاقه زيادي دارند و از آن استفاده مي کنند.

بسياري از افراد عکس گرفتن با دوربين عکاسي را بسيار مي پسندند و به همين دليل مي توانيد اين هديه را به صورت خريد کادو ولنتاين جديد خريداري کنيد و به کسي که دوستش داريد هديه دهيد.

  1. لوازم آرايش

يکي از مهمترين لوازم هايي که بسياري از خانم ها از آن خوشحال مي شوند لوازم آرايش مي باشد، شما مي توانيد هر نوع لوازم آرايشي را که از طريق خريد کادو ولنتاين جديد تهيه مي کنيد را به آنها هديه دهيد.

در هنگام خريد اين هديه به يکي از نکات بسيار مهمي که بايد توجه داشته باشيد اين است که فرد مورد نظر شما بايد از آن برند و يا وسيله آرايشي استفاده کند، برخي از خانم ها علاقه زيادي به خط لب و يا رژ لب دارند بدين ترتيب خريد اين لوازم آرايشي آنها را بيشتر از هر وسيله ديگري خوشحال مي کند.

  1. زيور آلات

يکي از مزيت هايي که خريد کادو ولنتاين جديد دارد اين است که شما مي توانيد هر هديه لوکس و گران قيمتي را هم از اين طريق خريداري نماييد.

برخي از خانم ها علاقه زيادي به زيورآلات دارند و از اينکه آنها را هديه بگيرند بسيار خوشحال مي شوند. بر اين اساس سعي کنيد در هنگام خريد اين اکسسوري گزينه هاي خيلي شيک و زيباي آنها را انتخاب کنيد، چرا که بيشتر خانم ها به زيورآلاتي که خاص و زيبا هستند علاقه دارند.

  1. عطر

يکي از مطمئن ترين هديه هايي که هر آقا و يا خانمي از آن خوشحال مي شود عطر است. عطرها در سبک هاي گوناگوني هستند که هر يک از آنها ويژگي ها متنوعي دارد، برخي از آنها داراي بوي تند و برخي ديگر از آنها داراي بوي گرم باشند.

بر اين اساس در هنگام خريد کادو ولنتاين جديد عطر بايد دقت داشته باشيد که فرد مورد نظر شما به چه بوي علاقه داريد و سپس خريد خود را انجام دهيد.

هنگامي که مي خواهيد عطر مورد نظر خود را خريداري نماييد اطلاعات دقيق آن را مطالعه کنيد تا بهترين هديه را خريداري کرده باشيد.

  1. دکوراتيو

هديه هاي دکوراتيو بسيار متنوع مي باشد و به همين دليل هم براي آقايان و هم براي خانم ها از ميان آنها مي توانيد بهترين را انتخاب کنيد و هديه دهيد.

وسيله هايي که دکوراتيو هستند زيبايي بسياري دارند و به همين دليل هديه شما حالت زيباتري به خود مي گيرد و فرد مورد نظرتان از ديدن آن بسيار خوشحال مي شود.

دقت داشته باشيد در هنگام خريد کادو ولنتاين جديد که دکوراتيو است سبکي را انتخاب کنيد که با سليقه فرد مورد نظر شما بيشترين هماهنگي را داشته باشد، چرا که هر يک از آنها براي سليقه هاي متنوعي هستند و تمامي افراد يک نوع آن نمي پسندند.

اميد است که در پايان بتوانيد با برند ويستور، يک خريد فوق العاده را تجربه کنيد.



:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

کادو ولنتاین در تهران

کادو ولنتاین در تهرانکادو ولنتاین را نمیتوان به محدوده جغرافیایی محدود کرد. افراد بسیاری هستند که در این زمینه به دنبال خرید کادو ولنتاین هستند تا بتوانند عشق خود را سورپرایز کنند. در این بخش میخواهیم شما را با خرید کادو ولنتاین آشنا کنیم پس با ما همراه شوید.

کادو ولنتاین در تهران

بسیاری از افراد به دنبال کادو ولنتاین در تهران هستند و همچنین می خواهند کادوی خریداری شده آنها زیبا و جذاب باشد.

 این دسته از افراد باید بدانند که انواع کادو ولنتاین در تهران وجود دارد و آنها می توانند هر یک از آنها را که بیشتر با سلیقه فرد مورد نظرشان هماهنگی دارد را خریداری نمایند.

برخی از افراد با اینکه کادو ولنتاین در تهران می خرند خلاقیت بسیاری در کادوهای خود انجام می دهند تا جذابیت و زیبایی کادوهای آنها دوچندان شود.

 برای اینکه با برخی از این کادوهای آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه توضیحاتی را ارائه می دهیم.

معرفی کادو ولنتاین در تهران :

همانطوری که بیان کردیم کادو ولنتاین در تهران در انواع گوناگونی می باشد و هر یک از آنها زیبایی و جذابیت خاصی دارند. برخی از آنها که نسبت به دیگر هدیه ها بیشتر خریداری می شود عبارت است از :

۱٫ گل :

یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین هدیه هایی که از جمله کادو ولنتاین در تهران به شمار می رود گل و یا دسته گل می باشد. در واقع شما هر هدیه دیگری هم خریداری نمایید باید گل را در کنار آن قرار دهید. گل یکی از هدیه هایی می باشد که نشانه دوست داشتن و مهر و محبت است، به همین دلیل این هدیه تاثیر بسیاری در جذب فرد مورد نظرتان دارد. اگر شما نمی خواهید هزینه زیادی برای خریدن هدیه پرداخت کنید بهتر است گل های زیبایی را خریداری نمایید.

۲٫ کتاب :

یکی دیگر از هدیه هایی که از جمله کادو ولنتاین در تهران می باشد و می توانید آن را خریداری نمایید کتاب می باشد، البته باید بدانید که برخی از کتاب ها قیمت بیشتری دارند و به همین دلیل اگر نمی خواهید هزینه زیادی را پرداخت کنید بهتر است این کتاب ها را خریداری نکنید.

برخی از کتاب ها با اینکه بسیار پر مفهوم و جذاب می باشند هزینه کمتری دارند و شما می توانید آنها را خریداری نمایید.

یکی از نکاتی که در خریدن کتاب به عنوان هدیه برای روز ولنتاین بسیار اهمیت دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که فرد مورد نظر شما به آن علاقه داشته باشد، چرا که برخی از افراد به کتاب خواندن علاقه ای ندارند.

 بر این اساس به این مورد توجه بسیاری داشته باشید و سپس هدیه خود را خریداری نمایید.

۳٫ ماگ های نقاشی شده :

یکی دیگر از کادو ولنتاین در تهران که بسیار از افراد آن را می توانند خریداری نمایند ماگ های نقاشی شده می باشد.

 این ماگ ها زیبایی و جذابیت بسیاری دارند و به همین دلیل بسیاری از افراد مجذوب آنها می شوند. بدون شک افرادی که علاقه زیادی به ماگ و نوشیدن چای و قهوه دارند از این هدیه بسیار خوشحال می شوند.

 شما می توانید تصاویری را که روی این ماگ ها حک می کنید را خودتان انتخاب کنید و نوشته و یا تصویر خاصی را سفارش دهید تا برایتان حک کنند.

این هدیه از جمله کادو ولنتاین در تهران می باشد ولی بسیار زیبا و دوست داشتنی است و به همین دلیل بسیار یاز افراد به آن علاقه زیادی دارند.

بسیاری از افراد بر یان باور می باشند که این هدیه خیلی ارزان است و به همین دلیل می توانند داخل آن را از هدیه های متنوع پر کنند.

۴٫ باکس شکلات :

باکس شکلات از جمله کادو ولنتاین در تهران می باشد که بسیاری از افراد به مناسبت روز ولنتاین این هدیه ارزان را خریداری می کنند و به فرد مورد نظر خود می دهند.

این هدیه یکی از هدیه های جذاب و دوست داشتنی به شمار می رود که بسیاری از خانم ها به آن علاقه دارند. برخی از افرادی که هدیه گرانترین خریده اند هم می توانند این باکس های شکلات را در کنار هدیه خود قرار دهند تا زیبایی هدیه شان بیشتر شود. بسته بندی هایی که برای این شکلات ها وجود دارد بسیار متنوع و خاص می باشد و بدون شک چشمان هر بیننده ای را خیره می سازد.

۵٫ جاکلیدی جفتی :

اگر می خواهید کادو ولنتاین در تهران قیمتی را خریداری نمایید که همیشه فرد مورد نظر شما آن را همراه خود داشته باشد بدون جاکلیدی جفتی بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید. این جاکلیدی ها را می توایند سفارش دهید برایتان بسازند و یا نوشته ای را که مایل هستید را روی آنها حک کنند.

طرح و رنگ های این جاکلیدی ها بسیار متنوع می باشد و شما از بین هزاران مدل می توانید یکی از آنها را که بیشتر می پسندید را انتخاب کنید و به فرد مورد نظر خود آن را هدیه دهید.

۶٫ قاب عکس :

یکی دیگر از انواع کادو ولنتاین که می توانید آن را خریداری نمایید و به فرد مورد نظر خود هدیه دهید قاب عکس می باشد.

شما می توانید  تصاویر درون قاب را هم خودتان انتخاب کنید و به عنوان یادگاری آن را هدیه دهید.

در واقع باید بدانید که این هدیه از جمله بهترین و زیباترین هدیه هایی می باشد که بسیاری از زوج های عاشق به یکدیگر هدیه می دهند.

اگر شما به دنبال کادو ولنتاین با ارزشی هستید بدون شک باید قاب عکس هایی را انتخاب کنید که درون آنها عکس های خودتان را بگذارید.

امید است که در پایان بتوانید با برند ویستور، یک خرید فوق العاده را تجربه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

بهترین کادو ولنتاین

بهترین کادو ولنتاین: خرید بهترین کادو ولنتاین یکی از مهمترین دغدغه هایی می باشد که بسیاری از افراد با آن مواجه می شوند. در واقع بسیاری از افراد نمی دانند که چگونه بهترین کادو ولنتاین را خریداری کنند و به همین دلیل شاید خرید مناسبی را انجام ندهند.

کادوهایی را که شما می توانید به عنوان هدیه برای ولنتاین خریداری کنید بسیار متنوع می باشد و انواع گوناگونی دارد، ولی شما باید با آنها آشنایی بیشتری داشته باشید تا خرید خوبی را انجام دهید.

برای اینکه با این کادوها آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از مهمترین آنها را که می توانید به عنوان بهترین کادو ولنتاین خریداری نمایید را معرفی می کنیم.

انواع کادو ولنتاین :

همانطوری که بیان کردیم بهترین کادو ولنتاین بسیار متنوع می باشد ولی بسیاری از افراد با انواع آن آشنایی ندارند و به همین دلیل هنگام خرید شاید دچار اشتباه شوند، برخی از این کادوها که طرفداران بسیاری دارد عبارتند از :

  1. کمربند :

یکی از بهترین و پر استفاده ترین اکسسوری هایی که شما می توانید به عنوان بهترین کادو ولنتاین خریداری نمایید کمربند می باشد.

این اکسسوری تنوع بسیار زیادی دارد و به همین دلیل شما هر یک را که بیشتر مایل باشید را می توانید خریداری نمایید.

برخی از این کمربندها در جلدهای مخصوصی می باشند که همراه آنها کیف و یا وسایل دیگری هم وجود دارد، شما اگر هزینه بیشتری را پرداخت کنید می توانید آنها را خریداری نمایید که زیبایی آنها هم بیشتر می باشد.

  1. گوگل هوم :

یکی دیگر از هدیه هایی که شما می توانید آنها را به عنوان بهترین کادو ولنتاین خریداری نمایید گوگل هوم می باشد.

از آنجایی که امروزه بسیاری از پسرها علاقه زیادی به تکنولوژی دارند این وسیله برایشان بسیار جذاب می باشد.

این دستگاه یکی از دستگاه های همه کاره صوتی می باشد که اقدامات بسیاری را انجام می دهد و به همین دلیل برخی از پرسش های خود را می توانید از این دستگاه بپرسید و پاسخ مناسبی را دریافت کنید، همچنین پخش موسیقی با بهترین کیفیت از دیگر ویژگی های آن به شمار می رود.

  1. دستکش :

یکی دیگر از هدیه هایی که شما می توانید آن را به عنوان بهترین کادو ولنتاین هدیه دهید دستکش می باشد.

دستکش یک از اکسسوری هایی می باشد که بسیاری از پسرها به آن علاقه دارند و از آن استفاده می کنند، یکی از نکاتی که در خردی این اکسسوری باید به آن دقت داشته باشید این است که مطمئن شوید فرد مورد نظر شما از دستکش استفاده می کند و بعد از این که از این موضوع مطمئن شدید بهترین کیفیت آن را خریداری نمایید.

  1. تابلو نقاشی :

یکی از هدیه های شیک و لاکچری که به عنوان بهترین کادو ولنتاین بسیار مناسب می باشد تابلو است. اگر تابلویی که شما انتخاب کرده اید زیبا باشد و تصویر آن عشق را به خوبی نشان دهد تاثیر بسیاری در رابطه شما می گذارد و زمانی که آن را بر روی دیوار اتاق خود نصب کند همیشه به یاد شما خواهد بود.

دقت داشته باشید که در خرید این هدیه کارهای اصلی بسیار گران می باشند ولی اگر تابلوهای کپی را خریداری نمایید نیازی نیست هزینه بسیار بالایی را پرداخت نمایید، بر این اساس اگر نمی خواهید هزینه زیادی را پرداخت کنید تابلوهای اصلی را خریداری ننماید.

  1. عینک آفتابی :

یکی از بهترین و پرکاربردترین هدیه ای که شما می توانید به عنوان بهترین کادو ولنتاین آن را خریداری نمایید عینک آفتابی می باشد.

عینک های آفتابی از جمله اکسسوری هایی به شمار می رود که بسیاری از پسرها از آن استفاده می کنند. اگر شما با سلیقه فرد مورد نظرتان آشنایی بیشتری داشته باشید بهترین عینک آفتابی را برای او خریداری نمایید.

در خردی این اکسسوری باید دقت داشته باشید که مدل مناسبی را خریداری نمایید، چرا که هر یک از مدل ها به صورت خاصی می آیند و به همین دلیل است که شما باید دقت بسیاری در این مورد داشته باشید.

  1. جاکلیدی :

شاید جا کلیدی به عنوان یه هدیه مستقل به عنوان بهترین کادو ولنتاین به شمار نرود، ولی باید بدانید که این هدیه هم یکی از هدیه هایی می باشد که بسیاری از پسرها از آن استفاده می کنند.

اگر شما جاکلیدی را همراه با هدیه های دیگری خریداری نمایید زیبایی بیشتری خواهد داشت و طرف مقابل شما هم بی نهایت از هدیه شما لذت خواهد برد و آن را همیشه همراه خود نگه می دارد.

  1. چاقوی خاص :

یکی از هدیه هایی که بسیاری از پسرها به عنوان بهترین کادو ولنتاین از آن لذت می برند و بی نهایت این هدیه را دوست دارند چاقوهای خاص و شیک می باشد.

شما می توانید سفارش دهید تا روی این چاقوها نوشته هایی را که مد نظر دارید را بنویسند تا فرد مورد نظر شما با این نوشته ها خوشحال و حیرت زده شود.

  1. تخت نرد :

یکی از بهترین هدیه هایی که به عنوان بهترین کادو ولنتاین می توانید به پسرها بدهید تخت نرد می باشد، این هدیه از آنجایی که وسیله بازی می باشد بسیاری از افراد به آن علاقه دارند و به همین دلیل شما می توانید به عنوان یک کادو سرگرم کننده آن را به پسرها هدیه دهید.

امید است که در پایان بتوانید با برند ویستور، یک خرید فوق العاده را تجربه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

کادو تولد و ولنتاین

کادو تولد و ولنتاین را میتوانید برای عزیزانتان خریداری کنید. این کادو در واقع ترکیبی از کادوهای مختلف است که حتی بخشی از آن میتواند عشق سنج باشد. اگر شما هم میخواهید این کادو را خریداری کنید باید به نکات بسیاری در این زمینه دقت کنید.

کادو تولد و ولنتاینیکی از هدیه هایی می باشد که در روز ولنتاین می توانید به کسی که او را دوست دارید بدهید.

در این چند سال اخیر کادو ولنتاین بسیار رایج شده است و افراد زیادی این هدیه را خریداری می کنند و به کسانی که برایشان اهمیت دارد هدیه می دهند.

بسیاری از افراد علاقه زیادی به این هدیه دارند و زمانی که شما این هدیه را به آنها بدهید بسیار خوشحال می شوند. کادو تولد و ولنتاین یکی از هدیه هایی می باشد که هرگز تکراری نمی شود و شما می توانید هر سال ولنتاین یکی از آنها را خریداری نموده و به کسی که علاقه دارید آن را هدیه بدهید.

برای اینکه با ویژگی های این هدیه آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه توضیحاتی را ارائه می دهیم.

ویژگی های کادو تولد و ولنتاین:

همانطوری که بیان نمودیم کادو تولد و ولنتاینیکی از هدیه هایی می باشد که چندین سال است بسیاری از افراد آن را به کانی که به آنها علاقه دارند هدیه می دهند، در واقع ویژگی اصلی این هدیه این است که شما زمانی که آن را در دستان خود قرار می دهید مایعی درون آن می باشد که گرمای دستان شما را حس می کند و بیرون از دماسنج می زند، بر اساس تفسیر بسیاری از کسانی که این دماسنج را داشتند اگر مایع درون آن زودتر از دماسنج بیرون بزند یعنی عشق و علاقه شما بسیار زیاد است، البته باید بدانید که این تفاسیر عقایدی می باشد که بسیاری از جوان ها دارند.

جنس کادو تولد و ولنتایناز شیشه می باشد و مخزنی درون این شیشه وجود دارد که مایعی قرمز رنگ درون مخزن جای گرفته است.

که این مایع قرمز رنگ زمانی که حرارت دستان شما را حس می کند از درون مخزن به وسیله نی که در درون آن قرار دارد بیرون می زند.

این هدیه برای روز ولنتاین بسیار مناسب است و به همین دلیل شما می توانید زمانی که همراه با هدیه دیگری که برای فرد مورد نظر خود تهیه کرده اید این هدیه را هم به او بدهید. بسیاری از افراد در مورد کادوی ولنتاین اطلاعاتی ندارند و به همین دلیل شاید کادوی مناسبی را خریداری ننمایند به همین دلیل هدیه هایی را که می توانید همراه با کادو تولد و ولنتاینبدهید را در ادامه معرفی می کنیم.

هدیه های همراه با کادو تولد و ولنتاین:

همانطوری که بیان نمودیم بسیاری از افراد در مورد اینکه کادو تولد و ولنتاینرا با چه هدیه ای به فرد مورد نظر خود هدیه بدهند اطلاعاتی ندارند، شما باید بدانید برخی از مهمترین این هدیه های عبارتند از :

  1. گل :

یکی از مهمترین هدیه هایی که همراه با کادو تولد و ولنتاینمی توانید به فرد مورد نظر خود هدیه دهید گل و یا دسته گل زیبا می باشد.

امروزه بسیاری از افراد گل های خود را در درون جعبه ای به طرز بسیار شیک و زیبا می چینند و کادو عشق سنج خود را هم در درون آن جعبه می گذارند، از این طریق ابراز محبت و عشقی را که می خواهند به فرد مورد نظر خود انتقال دهند بسیار محبت آمیز می باشد.

ترکیب رنگی که گل ها با مایع درون این هدیه دارد بسیار زیبا می شود و زیبایی چشمگیری هم به وجود می آورد.

  1. شکلات :

یک دیگر از هدیه هایی که می توانید در جعبه کنار گل ها و کادو تولد و ولنتاین قرار دهید شکلات می باشد. از آنجایی که شکلات یکی از خوراکی های مورد علاقه بسیاری از افراد می باشد به آن علاقه زیادی دارند و به همین دلیل شما می توانید این خوراکی را هم ر درون جعبه مورد نظر خود جای دهید.

اگر اندازه این جعبه ها بزرگتر باشد هدیه های بیشتری را می توانید در درون آن جای دهید و همچنین زیبایی آن هم بسیار بیشتر می شود.

دختر خانم ها از جمله کسانی هستند که بیشتر به این هدیه ها علاقه دارند و به همین دلیل در هنگام خرید شکلات ها به سلیقه فردی آنها توجه بسیاری داشته باشید.

  1. عروسک :

یکی دیگر از هدیه هایی که در کنار گل، شکلات و کادو تولد و ولنتاینقرار می گیرد عروسک می باشد. این عروسک ها به طور معمول خرس هستند ولی دقت داشته باشید که اندازه آن را زیاد بزرگ نگیرید تا در جعبه به خوبی جای شوند، البته برخی از افراد علاقه دارند عروسک هایی را خریداری نمایند که سایز بزرگی دارند، ولی در واقع باید بدانید این عروسک ها برای اینکه این ترکیب از هدیه ها را درست کنید به هیچ عنوان مناسب نمی باشد، به همین دلیل به اندازه عروسک خود توجه داشته باشید.

البته یکی از نکاتی که بسیار مهم است و شما باید به آن دقت داشته باشید این است که کادو تولد و ولنتاینبه تنهایی زیبایی خاص خودش را دارد ولی اگر در کنار کادوهای دیگر آن را قرار می دهند می خواهند زیبایی آن را بیشتر کنند.

به هر صورت این اگر کادو تولد و ولنتاینبا گل، شکلات و عروسک ترکیب شود جلوه و زیبایی بیشتری خواهد داشت و طرف مورد نظر شما از زیبایی آن لذت می برد.

امید است که در پایان بتوانید با برند ویستور، یک خرید فوق العاده را تجربه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

کادو ولنتاین برای آقایان

کادو ولنتاین برای آقایانروز ولنتاین برای آقایان بسیار مورد اهمیت می باشد شاید برخی از آقایان طوری وانمود کنند که روز ولنتاین زیاد برایشان اهمیت خاصی ندارد اما در حقیقت این گونه نیست و آقایان نیز ذاتا به هدیه گرفتن علاقه دارند و چه بهانه ای زیباتر و رمانتیک تر از روز ولنتاین وجود دارد. کادو ولنتاین برای آقایان نیز جذاب می باشد.

باید به این نکته توجه داشته باشید که آقایان بر خلاف خانم ها ترجیح می دهند هدیه ای که دریافت می کنند کاربردی باشد.

چون معمولا اغلب آقایان آنقدر درگیر زندگی روزمره و کسب درآمد برای سپری کردن زندگی خانواده می باشند دیگر کمتر وقت و حوصله ای برای خرید دارند.

به همین سبب می توان کادو ولنتاین برای آقایان را طوری انتخاب کنید که کاربردی و مورد نیازشان باشد.

انواع کادو ولنتاین برای آقایان

کادو ولنتاین برای آقایان به چند دسته تقسیم می شود. هدیه هایی کاربردی و روزمره، و نوع دیگر هدایای عاشقانه و به یاد ماندنی.

در اینجا چند نمونه از هدایا را برای شما معرفی می کنیم تا بتوانید به راحتی خرید کنید.

یکی از بهترین و جذاب ترین کادو ولنتاین برای آقایان ست اصلاح و شیو برای آقایان می باشد. این هدیه برای آقایان بسیار جذاب و دلخواه می باشد و مسلما آن ها را بسیار خوشحال می کند و اینجاست که شما از انتخاب نوع کادو ولنتاین برای آقایان مسرور می شوید و خرید این هدیه برای شما نیز لذت بخش خواهد شد.

یک نوع دیگر از کادو ولنتاین برای آقایان کاپشن و یا سیوشرت می باشد. بعضی از آقایان ترجیح می دهند نامزد یا همسرشان در خرید لباس برای آن ها نظر دهند یا به سلیقه ی خود برای آن ها لباس و … خریداری کنند.

زیرا حتی آقایان نیز در نوع لباس پوشیدن و شیک پوشی خود نیاز مبرم به تایید و تمجید همسران خود دارند. شما با این کار هم یک هدیه به همسر یا نامزد خود داده اید و هم لباس مورد نظر خود را برای وی خریداری کرده اید.

کیک خانگی، معمولا آقایان برای تغذیه خود ارزش بسیار زیادی قائل می شوند به همین دلیل شما می توانید با سلیقه و نبوغ خود و با توجه به شناختی که از علایق همسر خود  دارید یک کیک خانگی که هم زیبا و هم باب میل همسرتان باشد و در عین حال ارزان قیمت باشد درست کنید.

شما با این کار نشان می دهید که برای او ارزش قائل شده اید و زمان زیادی را صرف درست کردن کیک مورد علاقه ی او کرده اید.

ساعت مچی برند، یکی از جذاب ترین کادو ولنتاین برای آقایان می باشد. مسلما شما اگر از تمام مردانی که می شناسید بپرسید  که کدام هدیه را بیشتر می پسندید بسیاری از آن ها ساعت مچی را انتخاب می کنند.

شما با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید می توانید انواع ساعت را انتخاب کنید مانند برند های لوکس و یا برند های معمولی تر. به هرحال ساعت مچی جزء لوکس ترین و خاص ترین کادو ولنتاین برای آقایان می باشد.

کفش ورزشی، چون در بعضی از موارد خانم ها با سپری کردن وقت مردانشان در خارج از خانه مخالف هستند شما می توانید با یک کفش ورزشی شور و شعف بسیاری را به همسران خود پیشکش کنید زیرا شما با این کار یک تیر و دو نشان زده اید هم برای او یک وسیله ی ورزشی خریداری نموده اید و هم رضایت داده اید که همسرتان بدون خانواده نیز لذت ببرد.

کیف چرمی، اگر همسر شما کارمند می باشد و یا شغلی دارد که کیف جزء وسایل ضرروی او می باشد شک نکنید بهترین هدیه برای او کیف چرمی کی باشد شما با دادن این هدیه حس مردانگی را در او القا کرده اید و برای شخصیت او ارزش قائل شده اید.

 لاکچری ترین کادو ولنتاین آقایان

عینک آفتابی: عینک آفتابی جزء بهترین کادو ولنتاین برای آقایان می باشد. شما می توانید عینک آفتابی برندی برای همسر خود خریداری کرده و به زیبایی ظاهری او بیفزایید. اگر شما توان مالی دارید می توانید از عینک های برند خریداری کرده تا وی را نیز خوشحال تر کنید.

تخته نرد: یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های موجود در جهان تخته نرد است که طرفداران زیادی در بین آقایان و خانم ها دارد. این کادو می تواند بسیار جالب باشد.

شطرنج: شطرنج جزء یکی از محبوب ترین بازی های فکری در دنیا می باشد و مرد ها و آقایان زیادی به آن علاقه دارند.

کت و شلوار: کت و شلوار یکی از لاکچری ترین کادو ولنتاین برای آقایان می باشد که شما می توانید با شناختی که از همسر خود دارید آن را برای وی خریداری کنید و به او هدیه دهید.

انگشتر مردانه: شما می توانید انگشتری نقره خریداری کرده و نام همسر و یا نامزدتان را بر روی آن حک کنید. همچنین می توانید از سنگ های تزیینی و دوری از چشم زخم استفاده کنید تا نشان دهید که چقد همسرتان برایتان مهم است.

همیشه به یاد داشته باشید که روز ولنتاین تنها یک بهانه است برای ابراز عشق و احساسات و همچنین برای شاد بودن، در نتیجه به زیاد پول خرج کردن و خریدن هدیه های گران قیمت فکر نکنید. طرف مقابل شما اگر عاشق شما باشد برایش تنها کافی است که به یادش باشید و هدیه ای عاشقانه به او بدهید.

امید است که در پایان بتوانید با برند ویستور، یک خرید فوق العاده را تجربه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

کادو ولنتاین خنده دار

کادو ولنتاین خنده دار در روز ولنتاین بسیار خواستار دارد . برخی از کادو هایی که جنبه شادی دارند، مخصوص افرادی تهیه شده اند که روحیه شادی دارند و می شود در هر زمان درکنار آن ها شاد بود و شوخی های جذابی با آن ها کرد .

تهیه کادو ولنتاین خنده دار همیشه کار مناسبی نیست این کادو ها طرفداران خاصی دارد که فقط برای آن ها مناسب می باشد.

اگر وارد یک رابطه تازه شده اید ،  و هنوز هیچ اطلاعی از خصوصیات یکدیگر ندارید برای تهیه کادو ولنتاین خنده دار اقدام نکنید .

برخی از افراد با این که روحیه شادی دارند اما در خصوص هدیه روز ولنتاین بسیار حساس هستند و در مورد عشق هیچ گونه شوخی را نمی پذیرند .

شاید تهیه کادو ولنتاین خنده دار در برهه ای از زمان برای افراد بسیار جذاب باشد که اتفاق عاشقانه ای هنوز بین آن ها پیش نیامده است .

شاید وقتی که مدت زمان زیادی از رابطه عاشقانه گذشته باشد برای جذابیت روز ولنتاین و یا به یاد آوری روز های جوانی و عاشقی بتوان با یک کادو ولنتاین خنده دار احساسی شگرف در وجود مخاطب خود ایجاد کرد .

برای تهیه کادو ولنتاین خنده دار نیز نیاز به ایده های خلاقانه دارید شاید به این موضوع آگاهی  دارید که برای سوپرایز های خنده دار حتما باید بسیار خلاق تر از تهیه کادو های ساده ولنتاین باشید .

خنده آوردن بر روی لبان افراد بسیار سخت تر از عشق نهادن در دل آن ها می باشد و پس اصولا برای کادو ولنتاین خنده دار زحمات بیشتری را  باید تحمل کرد .

ایده هایی برای تهیه و اجرای کادو ولنتاین خنده دار :

در اینجا ما می توانیم به کمک شما بیاییم تا بتوانید با ایده گرفتن از برخی از موضوعاتی که در اینجا ذکر می شود بهترین کادو ولنتاین خنده دار را تقدیم کنید :

برخی اوقات در درون باکس هایی که به زیبایی با روبان های بسیار شیک تزیین شده اند ، هدایایی قرار می دهند که فرد با باز کردن درب آن یا بسیار خواهد ترسید ، مانند سوسک، موش ، مار و یا برخی از حیوانات که نقطه ضعف های یک خانم  هستند و یا بسیار تعجب خواهد کرد ، مانند قرار دادن آفتابه در درون یک جعبه بسیار شیک و  یا قرار دادن لیف و صابون و یا از این قبیل وسایل ،که باعث خنده دار بودن آن هدیه خواهد شد .

از آنجایی که خرید جوراب برای آقایان کادو بسیار خنده داری به شمار می آید می توان بعد از تهیه یک باکس بسیار شیک و تزیین  شده ،که هر کسی را به وجد می آورد که درون آن را ببیند ، جوراب را با سلیقه تمام در آن  جای داد و در هنگام باز کردن کادو ،از طرف مقابل فیلم گرفت و به او نشان داد.

همین موضوع باعث لبخندی شیرین بر روی لبان هر دو می شود و همین که در آینده نیز خاطره خنده دار و دلنشینی برای  تعریف کردن خواهید داشت .

امروزه برای تهیه کادو ولنتاین خنده دار افراد ذوق و سلیقه هایی را به کار برده اند که فقط برای رابطه های بسیار صمیمی می شود از آنها  استفاده کرد .

برای مثال دفترچه هایی با عنوان دفترچه ناسزا ،که به تازگی مرسوم شده است و به گفته ای که امروزه مد شده (اگر کسی را دوست داری به او فحش  می دهی ) ، می تواند ایده خوبی باشد .در این دفترچه در مواقع خاصی ناسزا  های خاصی می نویسند و به طرف مقابل هدیه می دهند .

اگر طرف مقابل شما زیادی اهل فضای  مجازی است و در هر فرصتی گوشی خود را در دست می گیرد و  مشغول کار های اینترنتی می شود بهترین کادو ولنتاین خنده دار برای او مهرهای لایک می باشد .

در این نوع  از مهر ها کلمه هایی که بیشتر در فضای مجازی استفاده می شود ، تعبیه شده است که بسیار جالب هستند .

اگر دوست دار ریش هستید می توانید در روز ولنتاین این کادو هیجان انگیز را تهیه کرده و با آن مخاطب خاص خود را سوپرایز کنید .

این ریش ها انواع مختلف در اندازه های مختلفی هستند که به صورت ماسک بر روی صورت قرار می گیرند و مایه شادی خود  و اطرافیان می شوند .

ماگ هایی برای کادو ولنتاین خنده دار طراحی شده اند که به صورت تغار گونه می باشند  . در مواردی که فرد علاقه زیادی به نوشیدنی ها دارد این کادو ولنتاین خنده دار  می تواند هدیه مناسبی برای او در نظر گرفته شود .

افراد شوخ طبعی به شکلات فروشی رفته و انواع شکلات هایی که برای مراسم خاکسپاری از آن هااستفاده می کنند را خریداری کرده و به عنوان کادو ولنتاین خنده دار به مخاطب خود می دهد  .

در این مواقع اولین فکر این است که او بر سر مزار های مردم رفته و شکلات های فاتحه  ای را جمع آوری کرده است  و از آن ها به عنوان کادو ولنتاین استفاده کرده است .

گاهی افراد جوک های بسیاری برای  روز ولنتاین می سازند و به عنوان کادو ولنتاین خنده دار در بسته بندی های شکیل و زیبا یا از طریق اینترنت به مخاطب خاص خود تقدیم می کنند .

این نیز ایده مودبانه و خنده داری است که افراد شوخ طبع می توانند از آن استفاده کنند و یک روز خاطره انگیز بسازند .

امید است که در پایان بتوانید با برند ویستور، یک خرید فوق العاده را تجربه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 دی 1398 | نظرات ()